2006-10-26, 04:42
Medlem
Grym!

Måste säga att jag tycker att serien är grymt bra, gråter nästan när avsnitten tar slut och dom slutar ju så spännande så man vill slå sönder skärmen . Det är nog den bästa serien som jag har kollat på sen jag kollade klart på alla vänner avsnitten . Tycker som dom flesta, att serien var lite trög i början men nu har den verkligen kommit igång, blir bara mer och mer spännade för varje avsnitt.

läste precis på www.tv.com att den är populärast nu också.
1. Heroes 2006 - 9.3
2. Prison Break 2005 - 9.3
3. Lost 2004 - 9.2
Citera
2006-10-26, 04:44
Medlem
Kilroy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 014c001
Måste säga att jag tycker att serien är grymt bra, gråter nästan när avsnitten tar slut och dom slutar ju så spännande så man vill slå sönder skärmen . Det är nog den bästa serien som jag har kollat på sen jag kollade klart på alla vänner avsnitten . Tycker som dom flesta, att serien var lite trög i början men nu har den verkligen kommit igång, blir bara mer och mer spännade för varje avsnitt.

läste precis på www.tv.com att den är populärast nu också.
1. Heroes 2006 - 9.3
2. Prison Break 2005 - 9.3
3. Lost 2004 - 9.2

http://www.calendarlive.com/tv/cl-et-tvratingstext25oct25,0,3985109.htmlstory

24 Heroes NBC 12.96 million viewers

EDIT: lite mer info helt enkelt...
Citera
2006-10-26, 13:02
Medlem
Paisleys avatar
Jag tycker serien är helt fantastiskt otroligt jävla skitbra helt enkelt!

Och jag är ju fan över 18 år....

Vafaan ska jag göra då?
Citera
2006-10-26, 13:19
Medlem
Hardtails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paisley
Jag tycker serien är helt fantastiskt otroligt jävla skitbra helt enkelt!

Och jag är ju fan över 18 år....

Vafaan ska jag göra då?

Ingenting, Insignificunt är bara barnslig.

Serien är sjukt bra nu när man kommit in i den.

Ang. Peters förmåga:

Tycker Peters brorsas förmåga är jäkligt bra gjord. Specialeffektstillverkarna lyckades fånga hur jag gärna skulle gjort det, även fast det kanske gick lite väääl fort. Fast farten kanske han kan kontrollera själv..

Sen tycker jag inte MILFens kraft är speciellt lyckad, helt klart den jag minst av allt skulle ha.
Citera
2006-10-26, 13:27
Bannlyst
Citat:
Sen tycker jag inte MILFens kraft är speciellt lyckad, helt klart den jag minst av allt skulle ha.

Citera
2006-10-26, 13:28
Medlem
Så jäkla bra är den väl ändå inte... Nåt barnsligt skimmer över den.. Hade gärna sett lite mörkare känsla alá Tim Burton's Batman och lite mindre känsla alá 60-talets fetto Batman.

Inte en av mina favoriter, men man kommer säkert följa serien i några avsnitt till. Den kan ju inte vara värre än PB...
Citera
2006-10-26, 13:34
Medlem
Subb[a]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ceru
Så jäkla bra är den väl ändå inte... Nåt barnsligt skimmer över den.. Hade gärna sett lite mörkare känsla alá Tim Burton's Batman och lite mindre känsla alá 60-talets fetto Batman.

Inte en av mina favoriter, men man kommer säkert följa serien i några avsnitt till. Den kan ju inte vara värre än PB...

Mörkare känsla? Tycker den är ordentligt creepy stundtals. Sen kommer dock den söta kinesen...

Nej, jag tycker serien verkar jävligt cool faktiskt. Den har det där mystiska som lost har, men samtidigt verkar tempot lite högre. Lite svårt att bedömma så här efter 5 avsnitt bara, man vet ju inte riktigt vart det leder än.
Citera
2006-10-26, 14:00
Medlem
SirEples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ceru

Måste hålla med föregående talare.
Jag kan då inte finna något "barnsligt skimmer" över den. Ta bara scenen där sypher (eller hur det stavas) naila upp den där morsan på väggen med skruvmejslar, hyfsat brutal tycker jag iaf.

Sen förstår jag inte riktigt vilka krafter MILFen har, som jag ser det så e hon bara skitzo?
Citera
2006-10-26, 14:26
Medlem
Är inte MILFens (Niki Sanders) krafter att hon är skitzo?
Att hennes andra personlighet gör alla saker som hon inte vågar/vill göra?
Jag är lite förvirrad

Mycket bra serie dock!!!
Citera
2006-10-26, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hardtail

Ang. Peters förmåga:

Så sjävklar är den inte, för i början av serien så berätta ju Peter till sin brosa att han flöt i luften en stund när han hoppade ur sängen. Vem skulle han ha härmat där? Sen behöver han inte vara i närvaro för att kunna imitera andras förmågor, då han målade sträckgubbarna när han var ensam.
Citera
2006-10-26, 15:40
Medlem
El Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hazze aka Jazze

Hennes man har inte den kraften.
Citera
2006-10-26, 15:56
Medlem
Kilroy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El Zorro
Hennes man har inte den kraften.

Hehe, nä, precis...

Vad är det med er, alla negrer ser likadana ut eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in