2019-11-26, 23:52
Medlem
Visar brösten i nya serien ”Älska mig” på Viaplay.
Citera
2020-06-04, 08:44
Medlem
Vilka har hon legat med?
Citera
2020-06-11, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxnbm
Visar brösten i nya serien ”Älska mig” på Viaplay.

Tyvärr inte mycket att se dock. Inga meloner precis.
Citera
2020-09-03, 02:12
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Tyvärr inte mycket att se dock. Inga meloner precis.
Nej, det var inte mycket att hänga i julgranen direkt. Av det man såg från sidan såg brösten ut som tömda sandsäckar; en extrem erotisk besvikelse med tanke på att Bornebusch tidigare har haft väldigt små fina bröst. Men skenet kan bedra, kanske ser "tvillingarna" bättre ut framifrån? Håller tummarna att hon visar upp dem igen i andra säsongen av Älska mig.

Tyvärr verkar Bornebusch generellt gått ner sig i feministträsket med kortklippt frisyr och uttömd kropp. Skulle inte förvåna mig om hon är typen som förvägrar sin make sex p.g.a "patriarkatet", men han har kanske ändå svårt att känna lust när hans en gång välsvarvade kvinna har blivit ett genusgenomsyrat hipstervrak.
Citera
2020-09-14, 22:03
Medlem
traeskluders avatar
Man får se henne lite sådär retsamt naken i senaste säsongen av Älska mig. Bra grejer.
Citera
2020-09-15, 17:39
Medlem
mjukmjukares avatar
Har levt livet innan hon slog rot.
Pappa i Mexico -bodde, levde, jobbade rullan där o mamma stor inom kostym/scenografi film/teater och har tidigt lärt känna gräddan och med det blivit väldigt självgående som ung.
Hon är lång. Ingen man under 185-190 göre sig besvär där. (men hon är ju i lag nu m barn o allt) Provade vingar m familj i NYC.
Floppade. Kom hem.

Snackat m henne på Färgfabriken Sickla för 200 år sedan. Kanontrevlig. Absolut.
En; -Man kan bli kär i tjej!!

Citera
2020-10-01, 13:38
Medlem
Knastrass avatar
Wow! Någon mer som reagerat kraftigt på bilderna i Aftonbladet? Hon har gått från typ 9-10a till en typ 3a utseendemässigt på några år. Detta är varför män inte vill binda sig långsiktigt! Fatta vilken besvikelse efter några år om man var ihop med någon som genomgått ett sånt högt fall liksom.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...len-i-solsidan
Citera
2020-10-01, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knastras
Wow! Någon mer som reagerat kraftigt på bilderna i Aftonbladet? Hon har gått från typ 9-10a till en typ 3a utseendemässigt på några år. Detta är varför män inte vill binda sig långsiktigt! Fatta vilken besvikelse efter några år om man var ihop med någon som genomgått ett sånt högt fall liksom.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...len-i-solsidan

I hennes fall är det väl att hon gått ner väldigt mycket i vikt som gör att hon ser helt annorlunda ut? Sådär mycket åldras man inte på några år normalt sett, men hon har tappat allt fett och därför ser ansiktet trött och hopsjunket ut. Jag gissar att om hon går upp 5-6 kg får hon tillbaka sitt vackra ansikte.
Citera
2020-10-01, 14:19
Medlem
mjukmjukares avatar
Jag så bilden.
Och ja .... är väl vad man säger när man ser detta.

Nu, i levande livet -live, så är inte den där bilden rättvis. Självklart har hon åldrats mot Solsidan för 15 år sedan men hon ser bra ut. No doubt.
Den där bilden är kul men stämmer inte alls med verkligheten.

Citera
2020-10-01, 14:35
Bannlyst
Hennes korta klippning tycks vara pga håravfall efter ett större antal blekningar för Solsidan snarare än feministisk agenda.
Citera
2020-10-02, 00:25
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yeo
Hennes korta klippning tycks vara pga håravfall efter ett större antal blekningar för Solsidan snarare än feministisk agenda.

Såklart. Den där platina Mickan är ju rena giftet för hår och hårbotten.
Högt pris skådisar pröjsar för vissa roller.
Detta är ett. (Skallig är skitdyrt)

Ett annat som inte alls liknar Josefin Mickan men två som liknar varandra är;
-Tom Hanks i Cast Away. 1 års paus så att Tom Hanks skulle kunna genuint bli utmärglad.
Och.
-Nu, visserligen från start, Gustavs Skarsgård i nya Utvandrarna.
-Karl-Oskar. Smal, tunn, märglad men seg och stark. Mycket hårt jobb för den kombon.

Citera
2020-10-02, 01:15
Bannlyst
Riktigt stor skillnad utseendemässigt på henne i Solsidan och annars. I Solsidan ser hon bra ut, men i övrigt liknar hon mer en vänsterradikal feminist eller bohem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in