2009-01-03, 18:02
Medlem
Hade inte backat att få påla den fina flickan rejält.
Citera
2009-01-03, 19:33
Bannlyst
anki

en bimbo från Vänerns pärla som tror sig vara snyggast i hela världen.
Citera
2009-01-03, 19:56
Medlem
Tonfiskmackas avatar
Enligt en annan tråd, ska hennes nedre regioner iaf vara lika välansade som gräsmattorna utanför det kungliga palatset i Bangkok. Känns som att hon är en riktig vildkatta i bingen. Me like!
Citera
2009-01-04, 00:23
Medlem
joe_ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonfiskmacka
Enligt en annan tråd, ska hennes nedre regioner iaf vara lika välansade som gräsmattorna utanför det kungliga palatset i Bangkok. Känns som att hon är en riktig vildkatta i bingen. Me like!
Ska kolla med Mats nästa gång
Citera
2009-01-04, 05:46
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nientea
en bimbo från Vänerns pärla som tror sig vara snyggast i hela världen.

Är fröken avundsjuk?
Citera
2009-01-04, 13:00
Medlem
Har för mig att hon var med i "skönhetstävlingen" Miss Hawaiantropic någon gång på 90-talet.
Någon som vet mer om det?
Citera
2009-01-04, 20:14
Medlem
Tonfiskmackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joe_s
Ska kolla med Mats nästa gång
Jag förväntar mig en högkvalitativ rapport .....
Citera
2009-01-11, 16:44
Medlem
Anki på lokala matvaruaffären

Sprang just på Anki tillsammans med sin pilot nere på den lokala Vi-affären på Jungfrugatan. De handlade flytande margarin, frysta ärtor och (tror jag) några bananer. Inget smaskigt tyvärr (fast här på Flashback kommer säkert banan-köpet att trigga några snuskiga tankar)
Citera
2009-01-25, 03:30
Medlem
Handlar hon bananer tillsammans med Herr Pilot är det väl uppenbart vad de ska användas till? De frysta ärtorna inhandlades förmodligen bara för att inte väcka misstankar
Citera
2009-01-25, 12:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av piffare
Handlar hon bananer tillsammans med Herr Pilot är det väl uppenbart vad de ska användas till? De frysta ärtorna inhandlades förmodligen bara för att inte väcka misstankar

Hon sitter på en liten etta i Fältöversten och vill nu flytta från pilotens trerumslägenhet vid Stureplan då hon tycker att den är för liten. Det är till att ha pretentioner. Om jag vore han skulle jag dock ej flytta. Sådana brudar skall hållas djävligt kort. Det är bara att visa var dörren är om det inte passar.
Citera
2009-01-25, 12:40
Medlem
ariers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perg69
Har för mig att hon var med i "skönhetstävlingen" Miss Hawaiantropic någon gång på 90-talet.

Det är korrekt. Vet dock inte vilken plats hon kom på. Men alla promotion oljor hon fick hamnade i mitt badrumsskåp då hon själv inte gillade lukten utav dem...
Citera
2009-01-25, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perg69

Ingen som har bilder på detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in