Sprang just på Anki tillsammans med sin pilot nere på den lokala Vi-affären på Jungfrugatan. De handlade flytande margarin, frysta ärtor och (tror jag) några bananer. Inget smaskigt tyvärr (fast här på Flashback kommer säkert banan-köpet att trigga några snuskiga tankar)