2006-09-26, 23:43
Medlem
KönsKlass avatar
Att hon (som alla andra) gillar att ta den i tvåan kunde man ju nästan tänka sig då man såg rubriken på tråden.

Det tragiska är dock att hon karriärsmässigt gått ner sig till den fasansfulla nivån att hon är programledare för ett sånt där sjaskit jävla ordprogram som bara sjuka ser på om dagarna.

Hon ser ganska skör ut tycker jag. Ser nästan ut som att hon är väldigt ömtålig som person och har lätt för att börja gråta. Vet inte vad det är, men hon ser bara så jävla vek ut. Sen att hon har en kropp som heter duga är ju en annan sak.
Citera
2006-09-26, 23:55
Medlem
Pellles avatar
Mmmmm
Tycker hon ser ut som om hon hörde hemma i en tysk hårdporrulle...
Citera
2006-09-27, 00:00
Medlem
StigAllans avatar
Hade en omvänd tanke som tidigare ej dög.
Den blev raderad.
Sexiga Anki har uttryckt att "Hammarby är ljuset i mitt liv"
Min så träffande association " Hammarby är ljuset i mitt underliv".
Tanken är då ett grönvitrandigt ljus som pumpar på friskt mellan vår kära Ankis skrevande lår.
Sen kan man väl fantisera vidare.
Men jag misstänker att mitt inlägg blir raderat så jag struntar i detta.
Citera
2006-09-27, 01:55
Medlem
Sababas avatar
Stureplan verkar vara hennes melodi.Om det stämmer att hon är kvinna 35 och singel kan man dra vida slutsatser att hon lär vara desperat ??
Citera
2006-09-27, 07:40
Medlem
Kazanskis avatar
...

Hon är riktigt läcker =)
Citera
2006-09-28, 22:07
Medlem
Håller med om att hon är läcker
Citera
2006-09-28, 22:15
Medlem
stoppsmälls avatar
jag har en kompis som på fullaste allvar påstår att han har nakenbilder på henne.

Jag tror dock att han ljuger, så jag har inte brytt mig om att titta på bevis som han påstår sig kunna framlägga.

hmmm, jag borde kanske titta på bilderna ändå

//ss
Citera
2006-09-28, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stoppsmäll
jag har en kompis som på fullaste allvar påstår att han har nakenbilder på henne.

Jag tror dock att han ljuger, så jag har inte brytt mig om att titta på bevis som han påstår sig kunna framlägga.

hmmm, jag borde kanske titta på bilderna ändå

//ss

Leta upp dom och skicka till mig om du hittar några
Citera
2006-09-28, 22:39
Medlem
Har varit med och tävlat på plats i Ordjakten en gång. Och visst, hon är fin. Fast lite väl spinkig kanske...
Citera
2008-12-31, 18:40
Medlem
Har sett Anki hela dagen idag på tv4+ iom att de har nått slags När och Fjärran-marathon. Nån som vet hur många av sina reskamrater som hon knullat med?
Citera
2008-12-31, 19:04
Medlem
TröttSvensks avatar
Hon är läcker i bikini...

Citera
2008-12-31, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
Hon är läcker i bikini...

WORD my friend! Fast jag gillar henne med kläder också! men det mest intressanta är ändå om hon legat med Dogge, Spännbögs-skidåkaren eller prettyboy-Marcus?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in