2006-10-07, 18:24
Medlem
relativs avatar
Men den måste ju vara ett skämt? Det där med att kissa på toaväggen gjorde det hela lite "over the top" tyvärr..
Citera
2006-10-07, 18:30
Medlem
talenteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av relativ
Men den måste ju vara ett skämt? Det där med att kissa på toaväggen gjorde det hela lite "over the top" tyvärr..

Nu tror jag iofs personen syftade på själva toalettens väggar, dvs porslinet ovanför vattenytan..
Citera
2006-10-07, 18:33
Medlem
-Q-s avatar
haha, jag har massa rör i min lägenhet så jag hör när folk spolar etc.
Tror du man får skriva ut den skyllten eller är det copyright på den tror ni
Citera
2006-10-07, 18:48
Medlem
tyckte det var kul att nån skrivit "bengtsson?" bredvid "En familj på de nedre våningarna"
Citera
2006-10-07, 21:51
Medlem
Sebaots avatar
spolande i toaletter kan iofs vara grymt störande på nätter... men måste man så måste man... där jag bor har vi i lägenheten ovanför ett äldre par... de verkar under vissa perioder helt slutat med att sova och spolar i kranarna halv-nätterna igenom (skojjar inte), och förut hade damen så pass ont i benen (vilket antagligen söktes lindras med bad eller något) att hon satt och skrek hela nätterna... kul värre...
men, hur som helst, inte fan satte vi upp ngn lapp... jag ger helt enkelt igen när jag spelar på stereon sen...
Citera
2006-10-07, 22:16
Medlem
Chickenkillers avatar
lol, jag läste fel första gången på det där med toa-väggarna, missade ordet toa...blev lite fel...
Citera
2006-10-07, 22:50
Medlem
relativs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av talented
Nu tror jag iofs personen syftade på själva toalettens väggar, dvs porslinet ovanför vattenytan..

Aha Då är det ju lite mer troligt att det är sant.

Haha. Hoppas inte folk hör när man går på toa här, fan vad pinsamt!
Citera
2006-10-08, 17:30
Medlem
-Q-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av relativ
Aha Då är det ju lite mer troligt att det är sant.

Haha. Hoppas inte folk hör när man går på toa här, fan vad pinsamt!
Dålig i magen?
Citera
2006-10-08, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel Gagel
Fick något liknande när jag bodde i lägenhet, jobbade natt och kärringen under klagade på att det lät i rören när jag gick och sket vid 5-tiden på morgonen. Folk har det för bra när dom börjar klaga på sådant...

Kunde inte ha sagt det bättre, folk har det för bra......
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in