2006-09-25, 15:02
Medlem
Siden-Carlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad Jack
Det är lite roligt faktiskt. Jag undrar vem som skrev den? Henrik Pontén? Kongen? Jan Axelsson?

Självklart något gammalt ex.
2006-09-25, 15:06
Medlem
johnny_viciouss avatar
Jag har missat det här helt och hållet, nästa gång tänker jag rösta på "Johnny_vicious som statsminister-partier". Kul att ha med det i statistiken.

Läste dessutom att 1% motsvarade ungefär 40 000 röster. Är det ett rimligt antagande att flashback kommer ha runt 160 000 unika besökare om fyra år? Vi passerade ju 100 000-spärren för någon/några månader sen om jag inte minns fel? Om vi skulle klara av att organisera oss som rädda-jens kampanjen igen.....
2006-09-25, 15:10
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Läste dessutom att 1% motsvarade ungefär 40 000 röster. Är det ett rimligt antagande att flashback kommer ha runt 160 000 unika besökare om fyra år? Vi passerade ju 100 000-spärren för någon/några månader sen om jag inte minns fel? Om vi skulle klara av att organisera oss som rädda-jens kampanjen igen.....
Jag vet inte om 'Parti Flashback' skulle kunna komme överens om ett partiprogram och klara sammanhållningen... Många olika viljor finns det.
2006-09-25, 15:10
Bannlyst
Citat:
Jag har missat det här helt och hållet, nästa gång tänker jag rösta på "Johnny_vicious som statsminister-partier". Kul att ha med det i statistiken.

Rösta in Flashback i Riksdagen menar du?
Tänkte på det härom dagen faktiskt. Om man bortser ifrån att det aldrig skulle gå att enas om några frågor som tex invandrarpolitik mm
Men det skulle vara skoj bara för att jävlas. Om 160 000 användare dessutom övertalar 2-3 kamrater, släkt och vänner att rösta FB så har man ju helt plötsligt en stabil grund att stå på.

Pax för att ansöka om posten som Försvarsminister
2006-09-25, 15:11
Medlem
Mad Jacks avatar
Citat:
Vad vill du att vi ska göra? Få in "Döda Jan Axelsson partiet" i riksdagen?
2006-09-25, 15:19
Medlem
dallassallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Då kan vi konstatera att det partiet fick en röst för mycket.
Och även att resterande befolkning inte har något emot Flashback.
Ursäkta, du har nåt brunt där...strax ovanför munnen.
2006-09-25, 15:20
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Jag vet inte om 'Parti Flashback' skulle kunna komme överens om ett partiprogram och klara sammanhållningen... Många olika viljor finns det.
Många olika viljor = många olika röstargrupper.

Personligen skulle jag inte ha några som helst problem att dra upp 3-4 polare ur soffan och be dom rösta på ett speciellt parti. Tänk också på att över en miljon röstberettigade röstar inte ö.h.t. Något borde ju kunna locka dom upp ur hålorna. Kanske ett organiserat kaosparti?
2006-09-25, 15:25
Medlem
Tacoritzs avatar
Nästa år ska jag nog rösta på
JAG HAFT MIN VALSEDEL MELLAN SKINKORNA
Undrar om dom redovisar den?
2006-09-25, 15:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dallassallad

Bäst idag! haha
2006-09-25, 15:34
Medlem
Visst, vi kan bilda Flashbackpartiet och ställa upp i valet om fyra år

Man kan undra varför folk går och röstar om de i alla fall bara ska skriva Tyskland på en blank valsedel. Var det i förra valet som någon hade skrivit "Min grannes häst" på en blank valsedel? Känns lite meningslöst, men ändå småkul.
2006-09-25, 16:03
Medlem
Oddballs avatar
Eller varför inte skriva i blodrött: "Vi-som-har-Ebola-partiet"
2006-09-25, 16:59
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dallassallad
Smaskens!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in