2013-03-07, 18:11
Medlem
crippas avatar
Enligt ryktet ska Granny vara riktigt bra
Citera
2013-03-07, 18:43
Medlem
Siickboys avatar
Är bara intresserad utav 20-40 åringar hehe finns det?
Citera
2013-03-07, 20:12
Medlem
crippas avatar
Du har väl uppemot 100 att växla på i huvudkommunen
Citera
2013-03-07, 22:49
Medlem
Siickboys avatar
hittar ingen..
Citera
2013-04-02, 19:09
Medlem
Är det seriöst stendött i Uppsala?

Har letat runt ett tag nu efter eskorter i Uppsala, man skulle ju tro att Sveriges fjärde största stad skulle ha något att komma med! Men icke sade Nicke.

Är det något som skulle kunna tipsa om en eskort vid 20-40?
D.v.s. inte Granny Smith
Eller några Stockholms eskorter som gör outcalls till Uppsala
Citera
2013-04-02, 21:55
Medlem
porsches avatar
på "rosa sidan" brukar en del Uppsalabrudar annonsera.
Inte många i förhållande till hur många studenskor det finns.
Inga tips för har aldrig själv lyckats i den hålan.
men du.....ta en tur till storstan så hittar du smultronställen
Citera
2013-04-02, 23:12
Medlem
MangoChutneys avatar
Dött och dött, en snabb sökning just nu gav fem träffar på en sida för sex-tjejer varav en är Granny...

Åtminstone en är en het latina värd ett besök om än ibland lite svår att få tag i, de andra har jag ingen uppfattning om...
Citera
2013-04-03, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av porsche
på "rosa sidan" brukar en del Uppsalabrudar annonsera.
Inte många i förhållande till hur många studenskor det finns.
Inga tips för har aldrig själv lyckats i den hålan.
men du.....ta en tur till storstan så hittar du smultronställen

Finns ca 3 pers på rosasidan.
På sex-tjejer finns det 1 fake, granny smith, och 2 andra som inte är värt ett försök.
Het latina är väll värt ett försök men tyvär så tar hon inte emot män vid 25
Citera
2013-05-10, 03:29
Medlem
Frågar igen, finns det eskorter i Uppsala som tar emot killar under 30år? över 18 såklart.
Jag var med annie men hon jobbar tyvärr inte längre, granny vill man ju inte vara med....
En sökning på sex-tjejer ger ca 3 tjejer varav alla tar 30år+ män och rosa sidan var ju inget vidare... en kossa som suger för 1000kr
Citera
2013-05-10, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schteamie
Frågar igen, finns det eskorter i Uppsala som tar emot killar under 30år? över 18 såklart.
Jag var med annie men hon jobbar tyvärr inte längre, granny vill man ju inte vara med....
En sökning på sex-tjejer ger ca 3 tjejer varav alla tar 30år+ män och rosa sidan var ju inget vidare... en kossa som suger för 1000kr

Ja, om det är det språket du använder när du talar om eskorter så förstår jag att du inte har någon framgång.
Citera
2013-05-11, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlbarl
Ja, om det är det språket du använder när du talar om eskorter så förstår jag att du inte har någon framgång.
Det där hjälpte ju inte särskilt mycket...
Men seriöst, hon får inga kunder och tar för mycket, kort sagt så når hon inte upp till kriterierna för att ta 1000kr för en avsugning.
Citera
2013-08-29, 02:11
Medlem
Alltså, Uppsala är inte alls dött när det gäller erotiska tjänster...efter lite googlande och mail/sms kontakt går det att få till en och annan träff.

För länge sedan fanns ju Godisen, som jag mötte på stan av en slump, hon har lagt ner verksamheten. Och det kanske är lika bra för henne.

Anna08 hälsar gärna på i Uppsala, prisvärt och har ett sexigt sätt. Visst, hon är mogen, men det funkar ju för vissa och inte för andra.

Nya talanger finns ju: Stella, Lia, Elin, Jessica, Madde, Mia, Nicolle, Linsan mfl mfl. Men googla "uppsala eskorter" så dyker nog flera av dessa damer upp. En halvtimma med de flesta är mycket prisvärt, sen måste ju sägas att en timma med Stella eller Nicolle är klart väl använda slantar.

Lia är en mogen dam som nyligen börjat sin adultkarriär, kliver innanför dörren och suger igång bums.

Elin, mullig, söt, grym deepthroat! Och ung, kanske 25.

Jessica, hemmafrun som supersmyger med sin hobby. Lite nybörjare, charmigt på sitt sätt. +40 år.

Madde, mogen dam, knubbig, kan sina orala grejer, billigt alternativ.

Mia, en riktig het milf, hon har kul när hon utövar sin hobby, grym på orala delen, lite porrig av sig. 40 fyllda gissar jag.

Linsan, 38 år, proffs eskort, tar för sig och ger även hon grymt oralsex.

Stella, små bröst men jättefin rumpa, 30 år ca.

Nicolle, även hon har små men väldigt fina bröst, super het rumpa och docksöt i ansiktet. 24, kanske 25 år fyllda.

Har jag missat nån "ny" talang?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in