Alltså, Uppsala är inte alls dött när det gäller erotiska tjänster...efter lite googlande och mail/sms kontakt går det att få till en och annan träff.
För länge sedan fanns ju Godisen, som jag mötte på stan av en slump, hon har lagt ner verksamheten. Och det kanske är lika bra för henne.
Anna08 hälsar gärna på i Uppsala, prisvärt och har ett sexigt sätt. Visst, hon är mogen, men det funkar ju för vissa och inte för andra.
Nya talanger finns ju: Stella, Lia, Elin, Jessica, Madde, Mia, Nicolle, Linsan mfl mfl. Men googla "uppsala eskorter" så dyker nog flera av dessa damer upp. En halvtimma med de flesta är mycket prisvärt, sen måste ju sägas att en timma med Stella eller Nicolle är klart väl använda slantar.
Lia är en mogen dam som nyligen börjat sin adultkarriär, kliver innanför dörren och suger igång bums.
Elin, mullig, söt, grym deepthroat! Och ung, kanske 25.
Jessica, hemmafrun som supersmyger med sin hobby. Lite nybörjare, charmigt på sitt sätt. +40 år.
Madde, mogen dam, knubbig, kan sina orala grejer, billigt alternativ.
Mia, en riktig het milf, hon har kul när hon utövar sin hobby, grym på orala delen, lite porrig av sig. 40 fyllda gissar jag.
Linsan, 38 år, proffs eskort, tar för sig och ger även hon grymt oralsex.
Stella, små bröst men jättefin rumpa, 30 år ca.
Nicolle, även hon har små men väldigt fina bröst, super het rumpa och docksöt i ansiktet. 24, kanske 25 år fyllda.
Har jag missat nån "ny" talang?