2006-09-20, 14:13
Medlem
holma_gnarps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Four Roses
Han är ingen göteborgare.
Bara för att han är uppe i Göteborgs tingsrätt måste han väl inte bo där..? Räcker med att han supit Avenyn i bitar. Står iaf ingenstans i Pravdan att han är från Göteborg...
Citera
2006-09-20, 14:26
Medlem
kalabalikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av holma_gnarp
Bara för att han är uppe i Göteborgs tingsrätt måste han väl inte bo där..? Räcker med att han supit Avenyn i bitar. Står iaf ingenstans i Pravdan att han är från Göteborg...

Nä, men i GP. Läs artikeln från förstaposten i tråden.
Citera
2006-09-20, 14:42
Medlem
Stones avatar
Fan, jag gick in här för att läsa vem det var. Sen är det bara rena gissningsleken. Det betyder att Flashback inte står högt i kurs hos dem som vet något.
Citera
2006-09-20, 14:46
Medlem
qtboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Fan, jag gick in här för att läsa vem det var. Sen är det bara rena gissningsleken. Det betyder att Flashback inte står högt i kurs hos dem som vet något.
Du är välkommen att prestera lite du med!!!!!
Citera
2006-09-20, 14:47
Medlem
qtboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Skulle ju inte vara helt otroligt om de bytt ut bakgrunden på fotot, speciellt inte med tanke på namnet.

Så man ska nog inte stirra sig alltför blind på att det är vatten i bakgrunden.
VARFÖR skulle dom lägga ner jobb på att redigera ihjäl sig för en sådan skitsak???
Citera
2006-09-20, 14:48
Medlem
kalabalikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone

Vilket fantastiskt dåligt inlägg som inte tillför ett skit till tråden.
Ingen som vet nåt om just denna fråga har trätt fram på FB än så länge. Eller så har det visst det, men ingen som blivit trodd.
Hur många sådana här trådar har inte börjat med gissningar som sedan tagits vidare genom bildsökning på nätet, uteslutningsmetod med ålder osv?
Citera
2006-09-20, 14:50
Medlem
kalabalikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qtboy
VARFÖR skulle dom lägga ner jobb på att redigera ihjäl sig för en sådan skitsak???

Inte för att jag har nån uppfattning av om bilden är manipulerad eller inte, men det tar inte många minuter (sekunder?) att byta en bakgrund i Photoshop.
Citera
2006-09-20, 14:51
Medlem
coopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qtboy

för att retas med oss... därav namnet på bilden etc..... .D
Citera
2006-09-20, 14:52
Medlem
Fru Fossils avatar
Han är från Göteborg. Egen företagare.

"En känd tv-profil från Göteborg åtalas för två fall av oprovocerad misshandel. Vid det ena tillfället skall han ha gett sig på tre kvinnor.
Mannen nekar till anklagelserna.

Tv-profilen figurerar ofta i såväl Sveriges Television som i andra kanaler. Han är dock inte anställd, utan driver ett eget företag."

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=297318
Citera
2006-09-20, 14:53
Medlem
SamBams avatar
Jag är 90% säker på att fotot är en screencap ifrån nån filmsnutt. Kolla bara kvaliten på bilden.
Citera
2006-09-20, 15:12
Medlem
Jag tror att det är Peter Settman, som tidigare skrivits.

Han har egent bolag, Baluba
http://www.baluba.se/

och som den tidigare bilden som visades på honom så har han ofta den posen på bilder, men har inte hittat just den bilden och det kan ju vara svårt om det är ett filmklipp....
posen liknar men det är inte denna bilden som photoshoppats
http://www.saj.se/spkrs_show.php?id=1791

här är en liknade
http://www.rixfm.com/index.php?specialcontent=galleries&id=129
Citera
2006-09-20, 15:13
Medlem
rökbits avatar
Tv-profilen figurerar ofta i såväl Sveriges Television som i andra kanaler. Han är dock inte anställd, utan driver ett eget företag.

Jag gissar: Sladjan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in