2006-09-19, 18:45
Medlem
Alladins avatar
Venna: Tro mig, jag har läst en del på amerikanska steroidforum för tjejer, ryssfemmor stoppar ingen på normal nivå i sig. En sak är väl om "det-tjejerna" på olympia-nivå gör. (Med till kostnaden av att de ser ut som män också)

Finns andra preparat för tjejer om du skulle vara intresserad... ½ ryssfemma är ingen bra idé vare sig effektsmässigt eller bieffektsmässigt.
Citera
2006-09-20, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnbon
Jag tycker din pojkvän är puckad som försöker övertala dig att börja med steroider!

Jag är dessutom ganska övertygad om vilket syfte han har med detta... Han vill att du ska få bättre sexlust helt enkelt, för styrke mässigt så tror jag inte att du kommer märka ett smack på bara en halvtablett. Och varför ger han sig inte när du säger att du inte vill börja med steroider om det nu inte vore för att HAN får ut nåt av detta?

Men det är ganska egoistiskt av honom att försöka få dig att ta steroider bara för att han vill pippa mer. Nu när han kurar så är han förmodligen kåtare än normalt så han kanske är frustrerad över att du inte vill lika mycket.

Nu spekulerar jag förståss, jag vet ju inget om Erat sexliv...

Ska jag vara ärlig så tror jag inte att du riskerar några större biverkningar på att ta en halv tablett nån gång ibland för att boosta sexlusten, men det är grymt dålig stil av honom att försöka övertala dig till något du inte vill.

Fråga han rent ut om han vill att du ska börja med steroider för att du ska få ökad sexlust och pressa han verkligen.

Och erkänner han att det är syftet så får du väl själv avgöra vad du ska göra. Finns massor av helt ofarliga preparat för kvinnor för att öka sexlusten så dom är nog ett bättre alternativ.

Jag frågade honom igår kväll - och det gick mindre bra.
Jag sa att jag frågat om information på flashback, som han tipsat om, om just brukandet av dessa tai, för kvinnor.
Han säger att han fått informationen Bland annat från en fd tjej som ätit så pass mycket som 5(!) tabletter av dessa, per dag..! Enligt honom, och han enligt vad hon sagt till honom så var det tai/ryss5or. (Detta är flera år sedan.)
Jag ifrågasatte det, iom att det är en dos på minst 25 enheter, om det skulle vara så. Efter det jag har läst här, så är det en Stor stor dos, för en kvinna. Och biverkningar vore ett faktum på dom doserna.
Jag undrade om det inte kunde vara så, att det i själva verket var något annat preparat hon tagit, och inte just tai/ryss?
Svaret jag får av honom är, varför skulle hans dåvarande flickvän ljuga om något sådant.
Varför inte, enligt mig.. och du kan minnas fel..

Hans motargument, till det som jag förmedlat av det jag läst om alla era kommentarer, var - har ni någon egen erfarenhet av flickvänner/kvinnor i er närhet, som tagit dessa tai?

På frågan om det var för det sexuella, som han ville att jag skulle testa dem, så svarade ahn att det är väl ingen nackdel att få ökad sexlust...
Och när jag sa att ni skrivit att det ger ingen effekt i så låga doser träningsmässigt, fick jag till svar att det är en mental kick också, att Veta att man tagit preparatet.

Mitt motargument var att jag isåfall kunde käka sockerpiller, och få samma mentala kick, men utan biverkningarna då.. :/

Och P-piller ville han inte testa.. Vore samma sak det, sa jag. Vi testar och ser vad som händer, det är ju ändå så låg dos. :/

Och han tycker jag får sånt pissigt humör vid PMS. Det beror på ökade östrogen nivåer i kroppen. Det vet han, och är snabb på att påpek det för mig.
Men han kan inte se ett samband mellan hans humör och högre testosteron nivåer.. :/

Senare spårde vår diskussion ur helt, och slutade med bråk.
Citera
2006-09-20, 10:26
Medlem
Att du ens orkar ha ett förhållande med en kille som håller på och pressar dig så. Detta är ju så dumt att det inte finns ord. Steroider skadar alltid kroppen, man kan ha mer eller mindre koll på det. Men att trycka i sig utan att man vill är ju rent absurt.
Citera
2006-09-20, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larsson85
Att du ens orkar ha ett förhållande med en kille som håller på och pressar dig så. Detta är ju så dumt att det inte finns ord. Steroider skadar alltid kroppen, man kan ha mer eller mindre koll på det. Men att trycka i sig utan att man vill är ju rent absurt.

Det är det jag inte gör.
Jag har nog med annat, och behöver inte någon som drar mig nedåt.
Allt jag hade hoppats på, var att han själv skulle komma till någon slags insikt - men det är lönlöst känner jag.
Jag behöver se och läsa andras åsikter, så jag vet att jag kan lita på mina instinkter även i fortsättningen. Tur jag är en envis jävel med skinn på näsan.

Citera
2006-09-20, 14:29
Medlem
Alladins avatar
På steroider man faktiskt rekommenderar tjejer att ta i fall de skall preppa får man se upp med biverkningar, såsom förstorad klitoris, hesare röst, ökad kroppsbehårning osv.
Hur tror din kille de är att stoppa i sig steroider man INTE REKOMMENDERAR!?
Citera
2006-09-20, 15:50
Medlem
Venna! Antingen så har din kille noll koll på steroider eller så bryr han sig inte ett smack om din hälsa.

I vilket fall som helst så har han ju tydligt visat att han har svårt att acceptera ditt motstånd till att ta steroider och det är sjukt tycker jag.

Jag är glad över att jag har en flickvän som acepterar att jag tar steroider överhuvudtaget, många tjejer skulle dumpa sin kille om hon fick reda på att han använde det. Så han borde vara glad för att du inte lägger dig i hans steroidmissbruk, fattar inte att han kan med att försöka få dig att börja med steroider.
Citera
2006-09-20, 16:53
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnbon
Venna! Antingen så har din kille noll koll på steroider eller så bryr han sig inte ett smack om din hälsa.

I vilket fall som helst så har han ju tydligt visat att han har svårt att acceptera ditt motstånd till att ta steroider och det är sjukt tycker jag.

Jag är glad över att jag har en flickvän som acepterar att jag tar steroider överhuvudtaget, många tjejer skulle dumpa sin kille om hon fick reda på att han använde det. Så han borde vara glad för att du inte lägger dig i hans steroidmissbruk, fattar inte att han kan med att försöka få dig att börja med steroider.

Nej de är helt otroligt, steroider skall bara användas på eget bevåg om ens då. och dessutom med klara planer om tävling i framtiden...tycker jag.
Citera
2006-09-20, 19:07
Medlem
Dubios avatar
Vad kan man säga om din kille!

Känner ett antal tjejer som tävlar i byggning och fitness, och jag vet också vad vissa av dessa har tagit..och om nu du mot all förmodan ska ta steroider som tjej..så har de flesta jag känner har tagit små doser av winstrol, det för att bli starkare och mer vaskulära..deffade!

Men tjejer ska absolut inte ta dianabol/ryssar/thaifemmor!!

Lycka till!
Citera
2006-09-21, 02:05
Medlem
Jag har tränat och varit med i svängen sedan 1979.
DRyssar är det sista att stoppa i sig som tjej och saken är ju att man lever ett tag och vill se bra ut när man blir lite äldre.
Dom få tjejer jag känner som tog, ja även ryssar är ingen vacker syn i dag, ingen rumpa, slät å platt. Mycket högt hårfäste (som en man) låga vikar till flintis. Den "lilla tabletten räcker gott å väl för att stoppa din menstruation och fertilitet och du kommer få blodiga flytnigar i långa loppet. Din hy blir stel och storporig och du kommer få psykisk instabilitet.

Inte för att vara hård men hur faan kan du leva med ett sådant egoistiskt svin, som vill exprimentera med sin kvinnas hälsa, för sitt egna nöjjes skull. Kanske har han lite ågren för att han igentligen vet att han stoppar i sig något som han kan bli förstörd av och det känns lite bättre om han kan säga " men du då- du är inte bättre själv".

Ursäkta mig men han är en okunning röv:character56:

Gå din egen väg och skaffa dig en kille som gillar dig som du är och som lägger ner sin tid på att peppa dig genom en sund utveckling av DIN kropp
Citera
2006-09-21, 09:53
Medlem
Danne__84s avatar
Vaaaaa fan är det här ett skämt eller fan hur fan kan han hålla på!

Ens flickvänn ska bli behandlad som en gud och varje dag som om det skulle vara den sista!

Inte som någon jävla försökskannin...
Va fan är det för jävla idot!
förlåt men han verkar ju inte förstå så mycke dumpa skiten han vill ju bara skada dig!!!!
Klarar han itne av att du har en egen vilja eller?

mvh TreK
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in