2021-08-17, 13:19
Medlem
_Strebers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Bara jag som slår av ljudet när det kommer reklam?

Jag gör det också så ofta det bara går, men ibland är man upptagen med annat och kan inte hugga fjärrkontrollen likt en kobra. Men det är bra, Mute-knappen = Reklamknappen. Att byta kanal går ju inte för reklampauserna är numera så jävla synkade.
Citera
2021-08-17, 15:09
Avslutad
Senaste Doktor.se med paret som sitter i soffan och är på väg att kyssas.
Citera
2021-08-17, 18:51
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Nej. När samma usla reklamfilm med samma hemska musik körs för hundrade gången (känns det som) samma dag kastar jag mig över fjärrkontrollen. Av med ljudet eller kanalbyte, för sinnesfridens skull. Allra värst är Trygg-Hansa och Oral-B. Hur tänkte de?
Trygg-Hansas melodi är i sanning det värsta att behöva utstå just nu. Hur många år krävs egentligen, för att de ska byta låt & tema..?!
Citera
2021-08-17, 22:15
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Bara jag som slår av ljudet när det kommer reklam?
Nej men jag byter kanal oftast, tål inte att se skiten heller.
Citera
2021-08-18, 00:30
Medlem
HerrGickhans avatar
Tre:s otroligt pretentiösa försök att framstå som flexibla med Jaime Pressly som stjäl hela uppmärksamheten själv och som inte klartar att uttala ordet trevligt.

---

Deras radioreklam är om möjligt ännu värre: Du ska åka till 80 länder, men lugn du har »tre« företag.

Aha, vilka »tre« företag har jag och vad ska jag med dessa »tre« företag till?
Citera
2021-08-18, 09:48
Medlem
Eftersom vi är så jävla PK i detta landet.. det ser vi ju på alla olika reklaminslag numera... så det kan väl inte dröja så länge innan vi ser talibanerna oxå med i våra svenska reklam inslag... Ann Linde och Magda Gad kanske även är med i någon....
Citera
2021-08-19, 19:53
Medlem
NoTruces avatar
Trygg-Hansas reklam med interracialparet som gifter sig. "You're the day that's just begun". Börjar bli duktigt trött på den, för den dyker upp ganska ofta på YouTube.
Citera
2021-08-20, 10:33
Medlem
_Strebers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Trygg-Hansas reklam med interracialparet som gifter sig. "You're the day that's just begun". Börjar bli duktigt trött på den, för den dyker upp ganska ofta på YouTube.

Jag hörde hela låten nyligen men för första gången och det är ju en rätt fin låt de har förstört.
Citera
2021-08-20, 16:12
Medlem
teddy.lucics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce

Trygg-Hansa är det ja. Jävligt cynisk är den iaf. Det verkar ju vara nån reklamtrend generellt att spela på folks hjärtsträngar med diverse känslig/filmisk musik. Det är ju så uppenbart manipulativt att man kräks lite i munnen varje gång man hör dessa låtar nu. Och 0.0% humor eller kreativitet så klart.
Senast redigerad av teddy.lucic 2021-08-20 kl. 16:24.
Citera
2021-08-20, 16:15
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Den ständiga reklamen från Guldbrev där dom sjunger "sälj ditt guld och få pengar, GULDBREV!!!!" får psykbryt varje gång jag hör melodin.
Problemet att denna reklam har existerat också typ minst 4 år eller något. Och den var värdelös redan från början.
Citera
2021-08-20, 16:47
Medlem
Trivagos reklam med två män som tar in på hotell börjar bli lite tjatig vid det här laget.
Citera
2021-08-20, 17:04
Medlem
Telenor. "Byt mobiltelefon varje år".

Well. Att se en robothand schamponera en svart mans hår är lite mer än jag klarar av... Sen att de dessutom ljuger om mobilbyte efter ett år är ju också det en skandal mer eller mindre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in