2017-02-15, 01:07
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Sängjätten, vad fan är det med hennes röst?

Coca cola med sitt jävla mmmm mmmm MMMMMMM! Käften bitch.

Miljonlotten (?) där dom pratar om det sociala arbete lotten sponsrar och har mage att vräka ur sig att "det kanske inte blir en miljonvinst varje gång" . Kanske? Really? Idioter.
Citera
2017-02-21, 21:47
Medlem
Jag kan inte tro att ingen nämnt det ännu, men just nu går det några reklamfilmer som inte borde få sändas på TV på grund av sina otroligt irriterande små detaljer.

1. Först ut är Findus fiskelycka. Reklamen består av människor med högst märkliga utseenden, musik som endast måste valts i syfte att tortera oss mentalt med ostämda gitarrer och någon nerknarkad jamaican som mumlar något ohörbart men gissningsvis sublimt meddelande som ska få oss att köpa Findus produkter.
Men mest störande av allt i filmen är kvinnan vid 0:23:
Jag skulle inte för alla pengar i världen spendera en middag med dessa människor.

Kvinnan vid 0:23:
https://www.youtube.com/watch?v=89ICnS8-uLo

2. Som nummer 2 kommer reklamfilmen från Santander Consumer Bank och kvinnan som tidigare var en soffpotatis men nu har sprungit något lopp. Detta är hon såklart jätteglad för och börjar därför skratta samtidigt som hon gråter och torkar sina tårar. Och skrattar.

1:40
https://www.youtube.com/watch?v=4LTHFJ-oJb8

Detta är anledningen till att jag inte pallar med kvinnor.
När en kille är glad skrattar han. När en kille är ledsen gråter han. Mer än så är det inte.

Men när en kvinna är glad gråter hon - och skrattar.
När en kvinna är arg skrattar hon - och gråter kanske.
När en kvinna ogillar någon är hon trevlig - och ledsen, vilket alltså betyder att hon kanske skrattar, om hon inte är glad såklart, för då gråter hon ju.
Frågar man varför en kvinna är ledsen får man inget svar, för det vet hon inte själv.

Jag kommer aldrig förstå mig på dessa förbannade avancerade känslo-maskiner. Bli normala för fan.
Senast redigerad av Lammern78 2017-02-21 kl. 22:08.
Citera
2017-02-24, 22:00
Medlem
Norrlands.gulds avatar
Nu är det vedervärdiga gatuludret som låtsas jobba på bank tillbaka igen "Clowner" fy fan va vidrig den är. Den var borta och vi trodde vi skulle slippa denna pissreklam men nu alltså tillbaka...
Garanterat top10 värsta reklam genom alla tider.
Citera
2017-02-25, 17:33
Medlem
puttens avatar
De senaste comvic-reklamerna känns som en dålig haschpsykos
Citera
2017-02-25, 17:41
Medlem
flaskborstes avatar
Ingen man som reagerat på mansförnedrande "Jätte bebis syndrom" i Ipren reklamen ?
Hela reklamsnutten verkar beställd av rödstrumpor och borde rapporteras som mansfientlig.
Citera
2017-02-25, 19:18
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaskborste
Ingen man som reagerat på mansförnedrande "Jätte bebis syndrom" i Ipren reklamen ?
Hela reklamsnutten verkar beställd av rödstrumpor och borde rapporteras som mansfientlig.

Finns det någon reklamfilm som INTE framställer män som löjliga, veka, korkade töntar? Såvida inte de har en mörkare hudton och ser ut att härstamma från Afrika eller Mellanöstern, vill säga. Då finns ingen hejd på attraktionskraften, övertydligt bekräftat av horderna av vita kvinnor som klänger på dem med åtrå i blicken i annons efter annons.
Citera
2017-02-28, 10:35
Medlem
_Strebers avatar
Jag tycker det börjar bli tjatigt om nissan cross-over originalet, med snubben som tydligen är fullständigt besatt av att ha just den bilen.
Citera
2017-03-02, 20:01
Medlem
Youresocools avatar
Shell: Har dom grupprunkarfest i den röda bilen eller?
Citera
2017-03-04, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Finns det någon reklamfilm som INTE framställer män som löjliga, veka, korkade töntar? Såvida inte de har en mörkare hudton och ser ut att härstamma från Afrika eller Mellanöstern, vill säga.

SÅ sant. Det finns oändliga exempel på detta, och det börjar bli VÄLDIGT tröttsamt. Pappor i familjer framställs alltid som dumma i huvudet och fullständigt odugliga i alla sammanhang.
Citera
2017-03-04, 12:20
Medlem
Jag stör mig på Berocca.

En kille med kontorsjobb tycker att hans liv är stressigt och jobbigt för att han ska "skriva en presentation och hålla den på andra sidan stan, sedan hinna till gym och ha middag med Annas föräldrar".

Förlåt men att gå på gym är väl ändå hans eget val, som han gör på sin fritid? Att äta middag på restaurang låter faktiskt inte heller jättejobbigt. Men här har alltså reklammakarna, säkert ett gäng högutbildade vitskjortor som aldrig haft ett hederligt arbete, brainstormat om det jobbigaste de kunde komma på och detta var resultatet.

Jag som haft både sk. arbetar-jobb och nu kontorsjobb vet att det senare är rena semestern i jämförelse. Prova att jobba i fabrik eller i kollektivtrafiken så får ni känna på äkta stress.
Senast redigerad av Lammern78 2017-03-04 kl. 12:24.
Citera
2017-03-04, 12:24
Medlem
Dr Wolfs avatar
Den värsta är naturligtvis Yoggireklamen. Ser jag mamman i den familjen kommer jag tvångsmata henne med 8 liter Yoggi i ett svep...
Citera
2017-03-04, 15:45
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Wolf
Den värsta är naturligtvis Yoggireklamen. Ser jag mamman i den familjen kommer jag tvångsmata henne med 8 liter Yoggi i ett svep...

Ja, den reklamen fullständigt avskyr jag!! Jag håller tratten medan du häller i henne yoggin, dina åtta liter först, sedan fyller vi på med åtta liter från mig.

På något sätt så känns även denna familj, mamman, pappan och ungen PK, fast det inte är någon ren babbe med.

Sedan så stör jag mig på all reklam där vita män framställs som efterblivna toffelhjältar, typ buskis. Och i princip i all reklam där vita män är med framställs de som korkade eller så framställs deras relation med kvinnan som ej fungerande. Men när det är en babbehane med i reklamen då är de sååå lyckliga Säkert!! Jag försöker undvika handla av dessa ställen i möjligaste mån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in