2005-10-16, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crooken
Syns ju så jävla bra att det inte är hans ben! Vad den reklamen fyller för funktion fattar jag inte heller.

Den nya med hon i tunnelbanan är om möjligt ännu värre. Skulle bra gärna vilja introducera denna primitive screwhead för min boomstick.
Citera
2005-10-16, 12:46
Medlem
cosmic_dancers avatar
"hallå hallå" 3g reklamen

Den där reklamen för hårsprayen som fixerar volymen är jobbig
-herre gud
-ja vad är det
osv

Sen skriker han också "NNNNNEJ!!!!!"
Citera
2005-10-20, 23:05
Medlem
vet ni vem jag hatar som fan? han den där skådisen som spelade "kotten" i tre kronor, den misslyckade kommunalpolitikern. jag är hundra på att det är hans röst som finns till flera reklaminslag om diverse produkter. den enda jag kan sätta fingret på är ngn ny reklam för bilar. jag ser bara hans fula flint framför mig när han skall verka övertygande och säljande...

här e han, magnus mark:

http://www.slagthuset.se/slagthuset/Museum/Prosit/PixCast/Magnus.72.jpeg
Citera
2005-10-25, 14:13
Bannlyst
Fy fan vad jag hatar den där nya reklamen om ölen och spriten som säljs olagligt i sverige, sen efter bilen har kommit med ölen följer värsta skräck scenariot haha
Vilka jävla idioter som måste ha gjort denna reklam.Den är säkert gjord enbart för att systembolaget skall sälja mer. .
Citera
2005-10-26, 06:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JRA
Killen som dansar balett iförd sjukhuspersonalkläder till en mobilsignal dansar sig uppför hat-toppen.

Tycker den är helskön. Däremot hon med hunden som missar tunnelbanan och börjar dansa stör jag mig rejält på. Vad fan gör hon med tungan och tänderna i slutet, ser helt efterblivet ut.
Citera
2005-10-26, 12:35
Medlem
Ned Seagoons avatar
"-Välkomnen till Vodafone, hur kan jag hjälpa till?"
"-Jo, jag har lite probl.."
"-Ja.."
"-..problem med GP.."
"-Ja-a.."
"-..RS, det bara strular hela.."
"-Jaa-då"
"-..strular hela tiden, jag får inte.."
"-Javisst!"
"-KAN DU HÅLLA KÄFTEN?!"
"-Jajamänsan!"

Citera
2005-10-26, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymAnvändare
Fy fan vad jag hatar den där nya reklamen om ölen och spriten som säljs olagligt i sverige, sen efter bilen har kommit med ölen följer värsta skräck scenariot haha
Vilka jävla idioter som måste ha gjort denna reklam.Den är säkert gjord enbart för att systembolaget skall sälja mer. .

De som stör mig är att det ska vara så extremt tydligt att det är volvo-familjen i villaförorten som säljer smuggelöl till småkillar, är det verkligen så det vanligen går till?
Citera
2005-10-26, 12:50
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bergadler
De som stör mig är att det ska vara så extremt tydligt att det är volvo-familjen i villaförorten som säljer smuggelöl till småkillar, är det verkligen så det vanligen går till?
Nej du det är det inte satte faktiskt dit en öltaxi förr förra helgen ska på förhör idag.
Citera
2005-10-26, 12:56
Medlem
speedfreeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spader
Just nu hatar jag denna "Uncle Bens reklam" där familjen lagar massproducerad arabmat på burk, och dansar turkdanser.
Inget ont mot dessa folkslag men denna reklam kommer antagligen att öka NSF och andra organisationers medlemsavtal avsevärt

/Spader
den reklamen hatar jag till det yttersta men inte av riktigt samma skäl.

dom är så jävla fula o larviga... jag blir fanimig förbannad av att tänka på skiten...
Citera
2005-10-27, 16:39
Medlem
nån som vet vad dom dryga småbrudarna i telia-reklamerna är för några?
Citera
2005-10-27, 16:50
Medlem
sparkfots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedfreek
den reklamen hatar jag till det yttersta men inte av riktigt samma skäl.

dom är så jävla fula o larviga... jag blir fanimig förbannad av att tänka på skiten...

Plus att den unga flickan kollar i kors. Extremt irriterande.
Citera
2005-11-06, 05:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wattford
nån som vet vad dom dryga småbrudarna i telia-reklamerna är för några?
Brunetten är i från enköping, finns en tråd om detta i skvaller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in