2014-02-23, 16:21
Medlem
Gamblors avatar
Jag tycker Blue dragon-reklamen som går nu är riktigt dålig. Om de ska visa hur enkelt allt blir med Blue dragon-produkter behöver de väl inte tönta till det med dyngfula fuskeffekter?!
Citera
2014-02-23, 16:25
Medlem
poxers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDeKamp
This! Jag har dessutom aldrig sett någon reklam för Hemköp innan så jag är ganska förvirrad. Är det meningen att man ska känna igen de här människorna?
De kanske ska börja härma ica-reklamerna likt Telenor och unibet där man får följa personerna.
Citera
2014-02-24, 15:15
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bert-Ljung
Är grymt trött på rix morronzoo

"kolla på henne, jag är jättebesviken på dig Marko"

Fattar inte den. Hur har Marko lurat Brita? Är Brita utvecklingsstörd som går på det Marko sagt?

Kellogs k reklamen för deras chips. "Nu kan jag äntligen säga ja till chips" Tycker det är trist med reklamer som ska spegla att vi kvinnor ska tänka på vad vi äter hela tiden. Ja nu äntligen har det kommit chips som jag som kvinna kan äta då de är fettsnåla. Vilken tur jag har, så som jag längtat efter att kunna äta chips.
Citera
2014-02-24, 20:52
Medlem
lagomsmarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alberto-del-Rio
Spelade inte han i någon såpa på 90-talet. Tycker mig känna igen honom från skilda världar eller liknande. Någon som vet?

Alltså, jag tycker han påminner om en kille som var med i Skilda världar eller om det var Vita lögner...någon av dom två.

Edit: Ja, Hampus Björck! Spelade i Skilda världar
Senast redigerad av lagomsmart 2014-02-24 kl. 20:54.
Citera
2014-02-27, 12:15
Medlem
Stackarens avatar
Orkar inte höra Måns Zelmerlöv rapa i TV en gång till
Citera
2014-02-27, 13:03
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stackaren
Orkar inte höra Måns Zelmerlöv rapa i TV en gång till

Nä inte jag heller. vem håller på sådär hos brudens föräldrar? Vilken brud sitter sådär och myser med sin kille i en åldern då förälrarna är med?
Citera
2014-02-27, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Nä inte jag heller. vem håller på sådär hos brudens föräldrar? Vilken brud sitter sådär och myser med sin kille i en åldern då förälrarna är med?

Men snälla....hela den reklamen visar ju en kille som gör allt fel, det är ju det som är vitsen med den reklamen, vilket får effekten att dra nyfikenhet och uppmärksamhet till sig som ju är all reklams primära syfte.

Sen kan man undra vad det i sig har att göra med att göra reklam för telenor. Skitreklam som visas otroligt ofta, vem betalar för all denna sändningstid och påkostade reklamfilmer?!
Citera
2014-02-27, 14:29
Bannlyst
Överskottsbolagets hemska reklam med "katjing" eller vad det skall vara när man köper billigt.
Citera
2014-02-27, 17:59
Medlem
Bara jag som märkt att Rix FM äntligen dissat sin skitreklam med morgonzoo? Är så himla glad över det, värdelös reklam som gick innan VARJE program.

Nya hatojektet måste väl vara Telenor med Månz. Ja vi fattar ni har en kändis i eran reklam men fan använd han bättre. Pinsamt nog var deras gamla reklam utan måns nästan bättre.
Citera
2014-02-27, 20:50
Medlem
Mikeyjamess avatar
Jag stör mig som fan på Let's Dance-reklamen när det är Lotta Engberg som syns som reflektion/drömkvinna. När dansaren dyker upp framför henne så gör hon nåt slags ryck tillsammans med en jävla konstig min. Varför?!

Patrik Sjöberg kunde vara normal och bara titta åtråvärt på sin dansös men Lotta, hon ser så jävla konstig ut
Citera
2014-02-27, 22:57
Medlem
The.Milkmans avatar
Dom där två bögarna med sina adoptivsöner och dåliga klädsmak som har något kinky och hemligt bögmöte i affären, den tycker jag inte om.
Citera
2014-02-28, 10:43
Medlem
CongoCat00s avatar
Netonnets reklam "Låda+lagerhylla=lågt pris så jävla dålig och pinsam!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in