Itrim - Nåt bantningsföretag. Personer som påstår att dom gått ner i vikt tack vare detta företag som "verkligen bryr sej om mej - på riktigt!" Skulle möjligen ha en mikroskopisk chans att bli trovärdig om det inte framförts av usla skådisar. Och varför är bilderna i svartvitt? Tror dom att det ska ge en känsla av äkthet?
Zendium - En olidligt genomdryg liten sprätt som vet att upplysa oss om fördelarna med detta undermedel. Bad casting är bara förnamnet.
Rydbergs bearnaisesås - Man ser en köttbit på grillgallret, en släpig mansröst säger ungefär "Nehähähää... inte utan min bea...". En konst att på 7 sekunder reducera en klassisk produkt till något som verkar vara ett måste i White trash-trägårn.
Trivago - En nervös kille som försöker hitta ett hotell i Barcelona på nätet som duger åt hans flickvän. Naturligtvis misslyckas han, hon är inte nöjd. En ny sökning och hon godkänner, han fnittrar lättad när hotellet även har pool. Omvända könsroller här skulle förmodligen bli löpsedlar om "könsförtryck".
Telenor - Hur i helvete kan man skriva så usel dialog? "Har du hört att min grabb Nippe skaffat sig en riktig toppenpingla?...". Visst, alla talar om det! "Det är bra det så slipper jag försörja honom!" Är vi i Indien? Ska han ha hemgift? Tredubbel anledning att bojkotta detta företag då personalpolitiken är usel och företaget är norskt!
Värst just nu är Telenor. När pappan i familjen fått en 40-års kris och köpt en motorcykel. Lite larvigt egentligen men jag stör mig på åldern. Inte trovärdigt att han precis fyllt 40 år. Snarare 50 år. Men det kanske är för gammalt för Telenor!
Han skulle mycket väl kunna vara 40, och är 45 i verkligheten. Du måste vara under 20 om du tycker alla "gamla" är 50. Men folk mellan 35-55 kan vara väldigt svårplacerade pga tunnhårighet eller hur de skött sin kropp.
Han skulle mycket väl kunna vara 40, och är 45 i verkligheten. Du måste vara under 20 om du tycker alla "gamla" är 50. Men folk mellan 35-55 kan vara väldigt svårplacerade pga tunnhårighet eller hur de skött sin kropp.
Har ser inte ut att vara 40.
Men fan vad jag letat efter den karln, tack på riktigt för din fantastiska information.
Den där nya bauhausreklamen med Tommy Körberg. "Hej Tommy!". Hatar hur han pratar! Hans röst är fan någon efterbliven blandning mellan Kim Sulocki och något fucking downie.
Reklam för tandkräm, jag har förträngt vilket märke eftersom den så vidrig.
Dom intervjuar "spontant" folk i ett köpcenter varav en idiot ler och skrattar som åsna och svarar nej på frågan om han vet vad plack är.
Telenor hatar jag också och borde inte Fabian Bengtsson snart inse att det bästa för Siba vore om han inte visade sig på TV alls, faktum är att han inte borde visa sig på offentliga platser ö.h.t.
Den där nya bauhausreklamen med Tommy Körberg. "Hej Tommy!". Hatar hur han pratar! Hans röst är fan någon efterbliven blandning mellan Kim Sulocki och något fucking downie.
Jävla reklamen som jag inte minns vad den är för, där nån fan som inte vet att man räcker ut tungan för att hälsa i Tibet! Särskilt spyr jag på den vidrigt asgarvande slow motion-kvinnan!
Den reklamen jag hatar mest, utan tvekan är ö&b. Fy fan för den där butiksbiträdet, tål honom inte!! Vill typ slänga ut tvn genom fönstret. Lite den effekten har den på mig.