2005-07-21, 04:40
Medlem
toffeffe!

Den hemskaste reklam är helt klart toffefee (eller hur fan det nu stavas) kanske har det redan påpekats men det kräver repetition; den är ett unikum i dumhet. Glad dumdryg hemmamorsa ska mata barnen och mannen med godis för att samla dem omkring sig, och ha kul!, "med toffefe".
(Kanske hör det till saken att jag provat toffeffee och det euforiska tillståndet inte infann sig, liksom smaken ej heller var imponerande)
Citera
2005-07-22, 20:48
Medlem
den nya 3-reklamen. två äckliga stockholmskillar sitter o snackar i en biosalong, den ene säger: "my name is mp3". AAAAAAARRRRRRGGGGHHHHHHHH!!! :shoot2: :shoot2: :shoot2:
Citera
2005-07-24, 00:05
Medlem
Bellossoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denno
Jag är inte ensam om att hata detta läspande missfoster till ungjävel alltså?

Du är inte ensam.

All jävla skit om bindor och tamponger- där alla brudar har vita trosor- vilket ju varje person av honkön vet är omöjligt dom dagarna i månaden..
Citera
2005-07-24, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denno
Har inte orkat läsa igenom alla sidor men har någon nämt den lilla läspande ungjäveln som tittar på tv med sin far. (Viasat)

IBLAND ÄR MAN SUGEN PÅ SÖTT IBLAND SURT!!

Låter som han har två jävla korkar upp i näsan. Och farsan som bara låter honom hållas!

Dryg unge
Citera
2005-07-24, 00:30
Medlem
cecels avatar
tror detta är nån ny reklam. en invandrare(inget ont om invandrare men så att folk har lättare att förstå vilken reklam jag pratar om) som sitter i ett badkar och pratar med en anka som han har i handen?!!

det är iallafall den mest irriterande och mest tragiska reklam jag sett på år och dagar. förvånande att ingen anna tagit upp den!
Citera
2005-07-24, 00:43
Medlem
Lost dreamers avatar
Jag ahr lagt ner tv, för heltidsinternet pga mitt hat mopt den jävla reklamen som korrumperar mina sinnen, jag vill inte tycka om att bli sondmatad med reklamfett
Citera
2005-07-24, 00:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gg
den nya 3-reklamen. två äckliga stockholmskillar sitter o snackar i en biosalong, den ene säger: "my name is mp3". AAAAAAARRRRRRGGGGHHHHHHHH!!! :shoot2: :shoot2: :shoot2:

Hahaha nej den är ju störtskön .. "MY NAME IS MP3 .........HELLO"
Citera
2005-07-24, 01:58
Medlem
Oddballs avatar
Trodde först det var ett skämt (ungefär som Glocalnets reklam) men börjar inse att den kanske inte är det?! Reklamen jag talar om är för nån rengöringsspray som heter Cillit Bang (vad är det för j-a namn?!), det börjar med att den kille presenterar sig som "Fredrik Berg" eller nåt sånt och käften rör sig helt i osynk med rösten som hörs.... Den reklamen gör mig kallsvettig.

Turkgubben i badkaret med en tygapa eller nåt som pratar om bredband är läskig också som cecel skrev.
Citera
2005-07-24, 02:43
Medlem
Ned Seagoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Trodde först det var ett skämt (ungefär som Glocalnets reklam) men börjar inse att den kanske inte är det?! Reklamen jag talar om är för nån rengöringsspray som heter Cillit Bang (vad är det för j-a namn?!), det börjar med att den kille presenterar sig som "Fredrik Berg" eller nåt sånt och käften rör sig helt i osynk med rösten som hörs.... Den reklamen gör mig kallsvettig.

Den är helt osannolik!

Har trott att det är första halvan i en reklamkampanj för något helt annat - att det så att säga skall vara spoof i första halvan och sedan kommer någon reklamfilm nästa vecka som anknyter till denna spoof (sneak marketing, kallas det visst) - men ICKE! Cillit Bang existerar!

Tydligen var britterna lika förbluffade som vi, när samma reklamfilm sändes i UK för drygt ett halvår sedan. (Fast då hette "Fredrik Berg" tydligen "Barry Scott" istället ).

Wikipedia om Cillit Bang.
Rätt skoj bloggpost om eländet.
Utförliga instruktioner för hur man tvättar mynt med Cillit Bang!

Rekommenderar särskilt den sista länken.
Citera
2005-07-24, 02:52
Medlem
Parkers avatar
Kanske ingen reklam i sig, men ZTV kör nån kondom-kampanj med "kändisar" som ska uppmuntra till säker sex. Syftet är naturligtvis bra, men när Arash sitter och på ett grymt skabbigt sätt får det till att det är tjejerna som ska använda kondom (!) vill jag bara kräkas.
Citera
2005-07-24, 03:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Såg den för första gången idag (eller igårkväll rättare sagt), och synkningen var verkligen extremt dåligt. Jag satt själv och väntade på den roliga knorren för den riktiga varan på slutet.
Wombat
Citera
2005-07-24, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av assNote
Hahaha nej den är ju störtskön .. "MY NAME IS MP3 .........HELLO"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto