2010-01-21, 07:43
Medlem
gugglianos avatar
Saaaaaaaaatan. Dom har börjat köra den där satans reklamen för claes malmbergs skit-dvd igen, jag vill bara spy när jag ser hans köttigt fläskläppade flin
Citera
2010-01-21, 13:51
Medlem
_Strebers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denno
Jag är alltså inte ensam att hata denna reklam. Vrida nacken av ungjävlarna skulle man göra. Och det värsta är "danonino innehåller inga konstgjorda ämnen osv" Tex den röda färgen kommer från rödbeta....VAFAN BORDE DEN INTE KOMMA FRÅN JORDGUBBAR ELLER!!!!???

Hatar dom små svinen!

Hade jag varit morsan (tänkte nästan säga, att om det där varit jag och jag kaxat mig så i min ungdom, men fullt så illa var det kanske inte) så hade det blivit raka spåret ut till bilen o sitta där och vänta, man ska inte komma och vara näsvis och stor i mun mot sina föräldrar. Även om den röda färgen kommer från rödbetor.
Citera
2010-01-21, 14:48
Medlem
jfms avatar
Reklamen för activia går mig på nerverna. Hatar att de säger massa ingredienser på latin så att det ska låta så jävla bra.

Sen är där en till som jag dock inte kommer ihåg vad det är reklam för. Det är i alla fall en giraff som snackar om att hon är en arbetande mamma och har två tonårspojkar och således måste hon ha ett väldoftande hus. Det är reklam för något Glade-liknande piss. Blir lika lack varje gång jag ser den..
Citera
2010-01-22, 18:44
Medlem
Jag fattar inte Mcdonalds nya svartvita reklam!? Är det nån som gör det?
Filmat som nån jävla dokumentär.

Och reklamen med hästar överallt, ska gubben bjuda in och knulla zebrajäveln usch!
Citera
2010-01-23, 10:32
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denno
Jag är alltså inte ensam att hata denna reklam. Vrida nacken av ungjävlarna skulle man göra. Och det värsta är "danonino innehåller inga konstgjorda ämnen osv" Tex den röda färgen kommer från rödbeta....VAFAN BORDE DEN INTE KOMMA FRÅN JORDGUBBAR ELLER!!!!???

Hatar dom små svinen!

I helvete att du är. Näsvisa ungjävlar. Som om barn har koll på nyttigheter.
Citera
2010-01-23, 14:44
Medlem
Rockaways avatar
Tror inte det sagts då jag inte fick några träffar på "headon", men denna reklam är ju antagligen den värsta som någonsin gjorts, tack och lov är den ju inte svensk..

Kommer ihåg att bland annat Conan drev en del med den när den visades på tv..

Den går ut på att en kvinnoröst säger "Headon. Apply directly to the forehead" 3 gånger, sedan lite annat tjafs efter det...

http://www.youtube.com/watch?v=Is3icfcbmbs

Om man gillar den är det en nisse som klippt ihop den till att bli tio minuter lång istället:

http://www.youtube.com/watch?v=smUCdkx-YGQ

Citera
2010-01-23, 20:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pungkulan
Jag fattar inte Mcdonalds nya svartvita reklam!? Är det nån som gör det?

Du är inte ensam.
Den här personen,vad han nu heter,ska väl vara nåt om nån ny sak de har på sitt fetthus.
Citera
2010-01-23, 20:12
Bannlyst
Citat:
"Headon. Apply directly to the forehead"
*host* Headcrab,apply directly to forehead *host*
Citera
2010-01-23, 20:32
Medlem
Vad är det för nytt jävla skit med Ving? Någon form av låt med ett konstant jävla hyschande som driver en till vansinne. Dö ert jävla helvete!
Citera
2010-01-26, 05:33
Medlem
gugglianos avatar
Pokerreklamen med mats sundin
Citera
2010-01-26, 08:09
Medlem
spatrics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
Pokerreklamen med mats sundin