2009-10-21, 22:59
Medlem
jansson_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Ingen mer som ritualmörda Scan familjen?

Nya saker varje morgon Hatar den reklamen asså
Citera
2009-10-22, 11:17
Medlem
com hem reklamen som gått ett tagg nu.
ska likna parlamentet och de drar några dåliga vitsar. sen avslutar de med :

Bredband Large sitter du ner eller står du upp?

Frågar mig varje gång vad det skämtet går ut på. Någon som förstått det roliga? Eller förstår alla och jag är dum?
Citera
2009-10-23, 18:22
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youknow
com hem reklamen som gått ett tagg nu.
ska likna parlamentet och de drar några dåliga vitsar. sen avslutar de med :

Bredband Large sitter du ner eller står du upp?

Frågar mig varje gång vad det skämtet går ut på. Någon som förstått det roliga? Eller förstår alla och jag är dum?

Det är en anspelning på hennes ringa längd. F ö en riktigt usel reklam.
Citera
2009-10-23, 21:40
Medlem
SnuskigGubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tornet75
ICA och praktikantmongot.. jag begriper fortfarande inte poängen med den. Ska den vara rolig ? Vad är det som är roligt i så fall ?
för att du liknar han
Citera
2009-10-27, 04:40
Medlem
fializas avatar
ILVA wtf?

Men alltså... nu har jag gått tillbaka ganska långt i denna tråden utan att ha sett en enda post om Ilva.
Har ni inte sett den?

Det ligger tre stycken och hånglar i skogen. Sen ser man tre människor utklädda till björnar. En blondin i minikjol förstör björnarnas hus.. utom en barnsäng.
Deras slogan är: Vissa gillar våra möbler - andra inte.

WHAT?? Betyder det att bruden INTE gillar deras möbler? Eftersom hon förstörde allt annat? Eller betyder det att hon verkligen gillar deras möbler eftersom hon lät sängen vara hel? Varför låg hon då inte kvar i sängen?

Och vem kommer på idén att göra reklam för en färgglad och söt barnsäng med hjälp av grupphångel och minikjolar?

http://www.youtube.com/watch?v=MgE7OUbG7fo
Citera
2009-10-28, 08:43
Medlem
boppaloozs avatar
Samtliga reklamfilmer som spelats in i Tyskland i tyska miljöer med tyska skådespelare som ursprungligen naturligtvis pratar tyska på filmen, men som har dubbats till svenska, och med en läppsynk som är så kass att "Kommissarien och havet" är en ren fröjd att titta på. Började redan för 30 år sedan med den där Colgate-reklamen där en sjuåring kommer ut från tandläkaren med ett stort brett colgateleende och formulerar en mening med åtminstone femtio ord om man tittar på läpprörelserna, men det enda man hör är ett pipigt "inga hål".
Citera
2009-10-28, 19:24
Medlem
haha ilva reklamen var verkligen urusel. helt random hångel i början sen är ju sagan fel..
Citera
2009-10-29, 00:16
Medlem
Helvetes äckliga irriterande jävla fredagsmys OLW reklamen, båda av dom men särskilt den nya med idioten som sitter och gapar ut den i en soffa, vill stänga in honom i en bil och knuffa ner honom för ett stup.
Citera
2009-10-29, 21:38
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mcrofl
Helvetes äckliga irriterande jävla fredagsmys OLW reklamen, båda av dom men särskilt den nya med idioten som sitter och gapar ut den i en soffa, vill stänga in honom i en bil och knuffa ner honom för ett stup.

Jag vidhåller fortfarande att EMO-jävlarna i den reklamen är dom mest störande, även om hela inslaget är extremt jobbigt.

själv kom jag att tänka på comhem's gamla med dom vidriga dockorna *ryyyyyyyyyyyyyys*

"Ishmahata har livesändning från himalaya"
Citera
2009-10-29, 22:40
Medlem
olllies avatar
Asså är det någon annan som har sett lokalreklamen för TV4 skåne av företaget "Blomsterbergs" - Någon möbelfirma med två gräsliga barn som snackar en skränig skånska

edit: haha hittade en gammal reklam från dem.

Fyfan alltså

http://www.youtube.com/watch?v=OSeajBgBtvY

allting som kan göras fel har gjorts fel. zoom, belysning, lines etc

Dessutom ser ungarna knarkade ut och mannen ser ut som en massmördare.

http://www.blomsterbergs.se/ - Fanns en nyare reklam där med. Jag är förundrad..

Edit3: Vad fan är det som händer? Står riksmongot och hoppar i sängen i slutet av reklamfilmen?!? jag dör
Senast redigerad av olllie 2009-10-29 kl. 22:45.
Citera
2009-10-30, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fializa
Men alltså... nu har jag gått tillbaka ganska långt i denna tråden utan att ha sett en enda post om Ilva.
Har ni inte sett den?

Det ligger tre stycken och hånglar i skogen. Sen ser man tre människor utklädda till björnar. En blondin i minikjol förstör björnarnas hus.. utom en barnsäng.
Deras slogan är: Vissa gillar våra möbler - andra inte.

WHAT?? Betyder det att bruden INTE gillar deras möbler? Eftersom hon förstörde allt annat? Eller betyder det att hon verkligen gillar deras möbler eftersom hon lät sängen vara hel? Varför låg hon då inte kvar i sängen?

Och vem kommer på idén att göra reklam för en färgglad och söt barnsäng med hjälp av grupphångel och minikjolar?

http://www.youtube.com/watch?v=MgE7OUbG7fo

Skitbra reklam, i varje fall samtliga scener som innehöll en minikjol..
Citera
2009-10-30, 22:02
Medlem
237s avatar
Meka carservice (YESIREEBOB!)

Berocca

Systembolaget. Så jävla puritansk så jag spyr. Varför anstränger sig ett företag så för att få MINDRE kunder? Bara i Sverige ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in