2009-08-08, 21:47
Medlem
chriztalizahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idetorka
Haha ni har glömt: I-BU-ME-TIN. Ibumetin!

fan det jävla mongot brukade framkalla
grava våldstendenser i mig.

Som om man vore HELT jävla hjärndöd.

CO-ME-CL-OS-ER-SO-I-CA-N-KI-CK-YO-U-IN-YO-UR-FU-CK-IN-HE-AD

*mummel mummel*
Citera
2009-08-08, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snuttis123
Jambas pruttande jultomte.. Meningslöst skit säger jag.. "Skicka JUL till BLABLA och få den här helsköna rignsignalen *ho ho ho, prrRUUTT i bakgrunden*

Hur kan du ogilla den? Den kostar enbart 30 kronor i månaden, det är ett riktigt kap.

Nej, om någon ska mördas så är det Jambas grundare tillsammans med han som gör den "käcka" speakerrösten, "Wow, kolla vilken kåul ex-rej-effekt, avslöja ditt ex med den kåula lögndetektorn". Det skulle vara ett rent nöje att penetrera deras tinningar med en kraftfull borrmaskin och fylla deras hjärnor med magsyra.
Citera
2009-08-10, 21:14
Medlem
bumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Jan.Itor
Den här driven Discovery kör med just nu, 'invasionen har inletts' med info om kommande program börjar bli jävligt jobbig faktiskt.
"Vaa ää dä som hänndääär" på nån ful jävla dialekt.
Egentligen är de inte så hemska, men de envisas ju med att köra dem i följd varje reklamavbrott och det blir överbelastning.

Definitivt mitt favorithatobjekt bland reklamfilmer just nu - det där fula Norrköpingsliknande bräket är ju med i varenda invasion - gaah!
Klår lätt Polly med hästlängder.
Citera
2009-08-11, 00:21
Medlem
HälsingeBockens avatar
Scandlines "HEJ KAJ!!! HALLÅ BÖRJE!!!" reklam var ju rätt jobbig...

http://www.youtube.com/watch?v=98csmw88IWE
Citera
2009-08-11, 01:04
Medlem
OggeOJs avatar
Dags för en ny reklam i tråden!

Den för Rix-fem-festival-från-helvetet. Både det att de tror att de är några sorts världsartister som är bra och att det faktiskt finns folk som lyssnar på sån smörja.
Citera
2009-08-11, 09:06
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OggeOJ
Dags för en ny reklam i tråden!

Den för Rix-fem-festival-från-helvetet. Både det att de tror att de är några sorts världsartister som är bra och att det faktiskt finns folk som lyssnar på sån smörja.

Huuuh! Den hatar jag innerligt. Särskilt den där rosa bögen som gör en krystad min och poppar loss. Fy Fy fan.
Citera
2009-08-11, 11:13
Medlem
Den där SKITNÖDIGA sthlmaren på Spotify som pratar så jävla TUFFT om grolsch bloc party på skånegatan..."ok ses därå CHA!!!"

Han tycker han låter så tuff..oj så tuff, benhård, macho, cool.... Så jävla osmaklig attityd, låter bara fel. Han tycker han låter SÅÅ bananas..

Undvik den där jävla festen på skånegatan förhelvete, skulle inte sätta min fot där.
Citera
2009-08-11, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BJB
Den där SKITNÖDIGA sthlmaren på Spotify som pratar så jävla TUFFT om grolsch bloc party på skånegatan..."ok ses därå CHA!!!"

Han tycker han låter så tuff..oj så tuff, benhård, macho, cool.... Så jävla osmaklig attityd, låter bara fel. Han tycker han låter SÅÅ bananas..

Undvik den där jävla festen på skånegatan förhelvete, skulle inte sätta min fot där.

Den är riktigt jobbig, reklamen om Way Out West är så jävla dålig också. "Kom till Sveriges bästaste festival" Bästaste? VAD FAN!
Citera
2009-08-11, 12:16
Medlem
trafalgars avatar
Den värsta reklamen är ju så klart den nya Eniroreklamen, när han gubben dansar runt och sjunger som en bög vid presentationen av sin nya idé. Mer patetiskt försök till att vara roliga har aldrig någonsin skådats.
Citera
2009-08-11, 14:11
Medlem
AjaxWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trafalgar
Den värsta reklamen är ju så klart den nya Eniroreklamen, när han gubben dansar runt och sjunger som en bög vid presentationen av sin nya idé. Mer patetiskt försök till att vara roliga har aldrig någonsin skådats.
Tänkte just skriva om den. Så jävla jobbig!

Hatar också alla reklamer på Animal Planet, History Chanel och Natgeo eftersom de bara visar samma reklamer om och om igen.
Citera
2009-08-12, 09:32
Medlem
Hatar alla reklamfilmer med dockor och annan skit i.. Först var det Cumhem med sina fattiga fitt-dockor som dessutom hette typ räkan och nån jävla bebis docka..

och nu har vi Eniro-skitet med sina jävla troll och nån jävla bög med pip röst som rullar runt på nåt bord och vill bli påsatt i rökan..

Död åt dessa, tack på förhand..
Citera
2009-08-12, 22:50
Medlem
bumps avatar
SIBA-reklamen som går i skrivande stund: Det heter förihelvete dator inte data!
Ska man knalla in på SIBA och be att få lite random data för en 50-lapp eller?
Nötter!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in