2009-07-28, 01:15
Medlem
Tittares avatar
Lyckopiller?

Vilket lyckopiller går hon tjejen i Mekonomen på? Mer påklistrat glad och lycklig får man leta efter. Borde egentligen vara läkemedelsreklam istället för reklam för piratbildelar.
Redan efter andra titten på reklamen kom kväljningskänslorna! Urk!
Citera
2009-07-28, 03:42
Medlem
Vegards avatar
Det värsta är när man ligger och tittar på mtv ganska sent och har volymen ganska lagom så att man hör vad de säger. Så kommer reklamen för någon slags bingo. Kommer ett skrik följt utav någon jävla kärring som har en frukthatt på huvudet. Blir lika irriterad varje gång.
Citera
2009-07-28, 13:58
Medlem
Damacys avatar
Hittade en grupp på facebook...

http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=208747730726

35.000 medlemmar! Haha, stackars tjej...
Citera
2009-07-28, 19:05
Medlem
copyguys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damacy
Hittade en grupp på facebook...

http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=208747730726

35.000 medlemmar! Haha, stackars tjej...
Haha gick med direkt när jag såg länken och nu är det 37000 medlemmar
Citera
2009-07-28, 19:13
Medlem
SweetAsss avatar
Ok, det är ingen reklamfilm men det är reklam som jag stör mig på så in i...
Spotify reklamen med Amy MacDonald. Det hörs såå väl att hon läser direkt från ett papper och man hör ibland inte ens vad hon säger.
Citera
2009-07-29, 00:00
Medlem
OggeOJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Streber
Och inte bara en, utan som mest FYRA stycken efter varandra... insekter, oljetanker, krabba och höghus... Invasionen har inletts - synd bara att sommaren ÄR SLUT SNART jävla idioter, era sommarprogram hinner ju inte sändas innan det är höst. Fitthuvven.

HEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJ
Fåse fåse, ahkul. ÄÄÄEH
Hej fiskare.
HEJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!
EN BYGGNAD!!!!1ONE
Riktigt värdelös dubbning.

Och om jag säger att inga snygga tjejer blir mobbade, vet ni vilken jag syftar på då?
Citera
2009-07-29, 03:34
Medlem
MXevas avatar
Jag vet inte om någon har tagit den här redan men hatar otrohets reklamen på mtv ta det ultimata otrohetstestet för att se om din partner är otrogen etc.Ja sen kan du ta och blåsa huvudet av dig själv ochså för att du var efterbliven nog att ha använt den sms tjänsten
Senast redigerad av MXeva 2009-07-29 kl. 03:36.
Citera
2009-07-29, 03:53
Medlem
Just nu är det otroligt många reklamer som gör att man skriker, håller för ögonen och samtidigt försöker hitta tevekontrollen.

- Apolivareklamen. Låten, den otroligt fula tjejen... ryser
- Mekonomen. "Jaha ska ni ut och campa? Vad kul!" .. världens mest falskaste reklam med världens mest falskaste "skådis" nånsin!
- Lotta å Linus lr vafan de heter. De upprepar frasen "Barnkläder på nätet" typ 5ggr under reklamen med en OTROLIGT dryg jävla barnröst.
- Alla reklamfilmer på MTV.
- Rustareklamen där nån idiot har släppt in nån efterbliven skara retards som sätter upp massa tält, cyklar omkring och massa skit. Pensionärerna är värst!

Och de 2 värsta..
- Discoveryreklamerna som handlar om denna jävla invasion. I varenda jävla reklampaus kör de alla fyra reklamerna efter varandra typ 2ggr och jag är så FRUKTANSVÄRT trött på att höra "men vad är det som händer? SPRING!" .. GAAAAH!
- "Antingen så gör du ingenting" .. kollar bort, väntar några evighetslånga sekunder .. "Eller så gör du nånting". HELA den reklamen med sveriges sämsta skådis Persbrandt är plågeri men framförallt är det dendär slutfrasen som får en att flytta utomlands å slippa helvetet.
Senast redigerad av Mattyy 2009-07-29 kl. 03:55.
Citera
2009-07-29, 09:17
Medlem
Coolcittes avatar
Den där JÄVLA Mr.Svensson.

Jag vet inte om dom har kvar samma röst, men innan hade dom någon som lät som en kastrerad målbrottsunge. Om ni hört rösten så vet ni precis. Fyfan.
Citera
2009-07-29, 15:16
Medlem
chriztalizahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Ahlen_
Reklamen för Riesen är ju en klassiker, som säkerligen redan har nämnts.

"Pappa, skulle jag kunna få tidningen?"
"Vad vill du ha för del?"
"Jag skulle vilja ha sporten"
"Då vill du väl ha en av mina Riesen också"
"Ja, det är klart"
"Men har inte du sagt att det inte var något för dig"
"Men det var ju länge sen ju"

Riktigt uselt dubbat också, självklart från det tyska språket som annars skullke misshandla våra öron. De svenska rösterna pratar helt utan inlevelse, samtidigt som de ändå verkar försöka vara lite glada och käcka. Katastrof säger jag bara (någon som vet om man kan hitta filmen på internet, för den är ju stor humor trots den genomusla kvaliteten).

Alla reklamfilmer för Becel är också usla, som endast bygger på citat som "Jag sänkte mitt kolesterolvärde" och "Jag sänkte mitt kolesterolvärde riktigt ordentligt". Även de är dubbade från tyskan, så man ser hur munrörelserna snarare stämmer överens med slumpmässiga harklingar än med käcka, manipulerande citat.

Alla reklamfilmer som är dubbade från tyskan håller generellt en riktigt dålig kvalitet, tillsammans med reklamfilmer för tandvårdsprodukter, som i stort sett alltid är usla.

För övrigt kan jag rekommendera denna film: http://www.youtube.com/watch?v=tnlF94x3X-0

Blev så glad när jag fann någon som vomerade av samma ögoncancer som jag. Jo jag vet att inlägget e sjukt gammalt men jag måste bara
kommentera det lite.

Det värsta med dialogen i ovanstående e minspelet som den stolte pappan drar igång när hans vidriga avkomma säger "Jag skulle vilja ha sporten !"
Då, med munnen full av tjock äcklig jävla Riesen försöker mongot le och humma förnöjt "Mmm mm!" För hans jävla son ska minsann ha SPORTEN !!! Japp ingen jävla fjolla här inte ! Förhoppningsvis kommer avskummet växa upp som en riktig sportdåre å supa ner sig alldeles, så han vid 35 står å brölar i nån jävla klack med ölsprucken stämma "HAaaAaAMMMAAaAaRRRRBYYYYHHHHH!!!!"
Jag vill se hur jävla stolt gubbjäveln e då över sitt spotrtälskande jävla miffo till son ! Så skönt det vore också att se det där jävla duktiga lilla mongot förvandlas till ett spritsvullet jävla rikspucko hahaha

ok tack det där har legat långt inne länge hehe !
Om nån har en länk på den gamle godingen vor det ju kul att kolla.
Letade men hittade inte ett piss....
Citera
2009-07-29, 16:09
Medlem
Fubiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chriztalizah
Blev så glad när jag fann någon som vomerade av samma ögoncancer som jag. Jo jag vet att inlägget e sjukt gammalt men jag måste bara
kommentera det lite.

Det värsta med dialogen i ovanstående e minspelet som den stolte pappan drar igång när hans vidriga avkomma säger "Jag skulle vilja ha sporten !"
Då, med munnen full av tjock äcklig jävla Riesen försöker mongot le och humma förnöjt "Mmm mm!" För hans jävla son ska minsann ha SPORTEN !!! Japp ingen jävla fjolla här inte ! Förhoppningsvis kommer avskummet växa upp som en riktig sportdåre å supa ner sig alldeles, så han vid 35 står å brölar i nån jävla klack med ölsprucken stämma "HAaaAaAMMMAAaAaRRRRBYYYYHHHHH!!!!"
Jag vill se hur jävla stolt gubbjäveln e då över sitt spotrtälskande jävla miffo till son ! Så skönt det vore också att se det där jävla duktiga lilla mongot förvandlas till ett spritsvullet jävla rikspucko hahaha

ok tack det där har legat långt inne länge hehe !
Om nån har en länk på den gamle godingen vor det ju kul att kolla.
Letade men hittade inte ett piss....

Ha ha! Du stör dig verkligen på den reklamen kan jag se

Den reklam jag stördes av mest var MonsterJam reklamen när den sändes för 2 år sedan(?) Eller den var mer underhållande än störig pga mannens röst i reklamen. Han måste ha fått skavsår i halsen efter den reklamen

http://www.youtube.com/watch?v=7R65Ssa68ZY
Citera
2009-07-29, 16:16
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fubik
Ha ha! Du stör dig verkligen på den reklamen kan jag se

Den reklam jag stördes av mest var MonsterJam reklamen när den sändes för 2 år sedan(?) Eller den var mer underhållande än störig pga mannens röst i reklamen. Han måste ha fått skavsår i halsen efter den reklamen

http://www.youtube.com/watch?v=7R65Ssa68ZY
Det som är snäppet värre än reklamen är ju att det faktiskt finns folk som betalar för att se skiten

OnT: Den arga snickaren (nån programledare för nån såpa) snackar om Bris... Var inte Persbrandt eller Lill-Babs lediga eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in