2009-05-06, 17:26
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bye Bye Baby
ballerina reklamen. Tilsammans med musiken så får jag för mig att det är små negrer som dansar
Det är ju det som är meningen...
Citera
2009-05-06, 18:14
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Narja
Cribs? Är det något allmänttjänt som bara jag missat?

Cribs är ett program på MTV där kändisar visar upp sina vräkiga hem och atteraljer. Vidrigt vad folk faktiskt lägger pengar på!
Citera
2009-05-07, 11:44
Medlem
Giggis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melke87
Jag hatar den där reklamen med getingen som smakar på en stark hamburgare och börjar brinna. Måste vara en av de sämsta reklamfilmerna som någonsin gjorts och någonsin kommer göras.

Jag stör mig på att det där djävla biet har tre ränder innan han tar fyr och sen bara två när han blivit nersprutad med skumsläckaren.
Citera
2009-05-07, 21:17
Medlem
Lepiduss avatar
Den värsta reklamen just nu måste vara Legoland-reklamen. Går den ut på att danskar är dumma i huvudet och att vi borde vara mer som dom? Jag menar vilken normal människa tycker att det är gulligt att fiskarna dör?
Citera
2009-05-07, 22:17
Bannlyst
Jag hatar Vanish reklamerna, dubbat från svenska -> till svenska?

"Vi måste nog köpa den dära pizzan nu"

NÄ FYFAN
Citera
2009-05-07, 22:30
Medlem
flaskfittas avatar
Bilreklamen där de säger - minns du när du sa att du tjejer vad larviga, att du inte skulle skaffa barn etc... Trash-reklam!
Citera
2009-05-08, 00:50
Medlem
Den absolut äckligaste jävla reklamen jag sett på länge är Apoliva.
Vet inte ens vad det är något, något som har med skönhetsvård att göra, också gör det en sån här reklam....

Det är ett fruktansvärt fult åbäke som står och mimar till en låt, som är usel, och det syns så tydligt att den där transan i reklamen ALDRIG skulle ha kunnat sjunga den låten.

Va i helvete sänder Apoliva ut för signal??? vill de att vi ska förknippa deras märke med strykfula kvinnor????

Ni måste se den här reklamen, den kvinnan är det äckligast och jävligaste jag sett i sk kvinnoväg, är inte säker på att det är en kvinna. Om det är det så är det den felande länken mellan människa och apa...

UUUUUUUUUUUUUSCH!!!!!
Citera
2009-05-08, 01:05
Medlem
KraftSheriffens avatar
Jag tror att det är reklamen för Felix som kör den där låten som börjar med "Every day, it's a-getting closer...", i bakgrunden hör man hur någon kompar på skinnflöjt, "FAP, FAP, FAP...".
Citera
2009-05-08, 01:28
Medlem
Poddubnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KraftSheriffen
Jag tror att det är reklamen för Felix som kör den där låten som börjar med "Every day, it's a-getting closer...", i bakgrunden hör man hur någon kompar på skinnflöjt, "FAP, FAP, FAP...".

Haha, kompar på skinnflöjt Klassiskt!

Ont så hatar jag bokstavligt talat a l l a reklamfilmer men om man ska välja nån... 3-reklamen som försöker parodiera Amelie från Monmarte! Så fruktasvärd!!

Edit: Den vidrigaste reklamfilmen nånsin är ju i och för sig den med spädbarnet som dansar efter att ha förtärt räkost D: den gör mig så jävla förbannad!
Senast redigerad av Poddubny 2009-05-08 kl. 01:31.
Citera
2009-05-08, 01:31
Medlem
Poddubnys avatar
.
Citera
2009-05-08, 05:37
Medlem
BRZMs avatar
Ja, den där djävla reklamen för mobiler med tvillingarna som måste säga samma sak samtidigt är otroligt irriterande! Har ni lagt märke till hur mobilen hackar när han demonstrerar hur man kan röra på menyn med fingret? Vem fan vill ha en mobil som "laggar"?
Citera
2009-05-08, 09:23
Medlem
gugglianos avatar
reklamen där dom sjunger take my breath away, alla utom den där snygga blondinen är ju helt tondöva, hon är dock både snygg och har bra röst. han som blir sminkad i pannan borde avskeda sminkösen eftersom hans jättevårta i pannan är mer synlig än vad som är önskvärt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in