2026-10-04, 14:11
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
Nej, jag har missat namnen på lagen. Och jag är inte tillräckligt intresserad på att lägga ner en massa tid på att googla.

Observera att jag inte har påstått någonting om lagens etniska sammansättning.
Det finns fem sidor i tråden. Hur svårt....?
Citera
2026-10-04, 14:27
Medlem
Inzaits avatar
Bild på personen som fick rött kort i 80e

https://i.postimg.cc/PJpB5y2W/IMG-1893.png
Citera
2026-10-04, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inzait

Pinsamt om det är deras lagkapten som spårat ur!
Citera
2026-10-04, 18:16
Medlem
IceEyess avatar
Man behöver nog se situationen igen som resulterade i kortet innan man kan avgöra om det var befogat eller ej att slå ner domaren.
Citera
2026-10-04, 18:22
Medlem
Mr.Mxyzptlks avatar
Känns det okej att sprida namn och bild på barn?
Sitter bakom anonyma nick, vuxna människor som största sannolikhet är barnlösa.

Sen blir ni kränkta över att jag har åsikter om ert sätt? Ni är ju för fan anonyma...så lika jag. Och ändå blir ni kränkta.
Misslyckade människor är vad ni är
Citera
2026-10-04, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Det finns fem sidor i tråden. Hur svårt....?

Jag förstår inte dem som vägrar att upprepa ett svar på en fråga, utan i stället kräver att den som frågade själv ska hitta svaret. Beror denna ovilja på elakhet?

Det är inte alls värt besväret för mig att hålla på och leta och googla efter ett svar som trots allt inte intresserar mig jättemycket. Och du vill inte berätta svaret för mig.

Okej! Vem bryr sig?
Citera
2026-10-04, 19:10
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadPosture
Misstänker att det ska vara prickar över U.
Ser därmed turkiskt ut. Förnamnen på andra personer som bär detta efternamn ser däremot "kristna" ut - vilket leder tankarna som syrian/assyrier. Men det kan ju vara vem som helt i laget som klappat till.

Exakt. Prickarna saknas.

Båda föräldrarna har dock väldigt svenska förnamn, både gällande tilltalsnamn och andranamn.
Citera
Igår, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mxyzptlk

Sen blir ni kränkta över att jag har åsikter om ert sätt? Ni är ju för fan anonyma...så lika jag. Och ändå blir ni kränkta.
Vad är problemet?
Folk kanske börjar tröttna fullständigt när man inte känner igen sig i sitt egna hemland längre

Dessutom dessa som gör sådant förstör en folkrörelse och idrott
Vilket gör att man inte snart kan utöva denna goda ting i framtiden då ingen vågar vara domare eller funktionärer
Citera
Igår, 05:44
Medlem
Citat:

Ja, känns jättebra att flashback visar upp namn och bild på idioter som inte respekterar andra människor utan istället nödvändigtvis måste ta till våld.

Detta är flashbacks signum. Passar det inte dig ska du välja andra sidor/forum.
Citera
Igår, 09:34
Medlem
SvettigArabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inzait

Klart att det var Svenne Svensson som flippade 🥱

Nej men det är ta mig fan alltid invandrare, i allafall 99% av fallen. Skulle jag ta årets skandalmatch inom lokala Göteborgs fotbollen de senaste 30 åren så är det ett invandrarlag som är inblandat i 29 av fallen. Det är så det ser ut, men det tas aldrig upp av media. Serierna är oftast geografiskt anpassade med, men ändå så hittar nåt invandrarlag från Hisingen eller Nordöstra Göteborg in i serierna i västra och södra Göteborg/Mölndal. Redan där fattar man att de flyttat laget för det det varit för mycket kaoz.
Senast redigerad av SvettigArab Igår kl. 09:40.
Citera
Igår, 09:39
Medlem
SvettigArabs avatar
Citat:

Nej det är givetvis fel. Men det blir ju en motreaktion på medias mörkläggning av invandrarproblematiken. Folk blir ju förbannade att sanningen döljs

Du som är så jävla redig kanske kan svara på varför invandrarna alltid ska kaoza?
Citera
Igår, 10:06
Medlem
C.B.G.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IceEyes
Man behöver nog se situationen igen som resulterade i kortet innan man kan avgöra om det var befogat eller ej att slå ner domaren.

Utifrån din formulering tolkar jag det som att du tycker att det finns lägen där det är befogat att slå ner en domare.

Eller var du sarkastisk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in