2026-10-04, 12:10
Medlem
Klart Russell får problem och inte Antonelli
Citera
2026-10-04, 12:11
Medlem
Porryhatters avatar
Vilken jävla röra till race.
Citera
2026-10-04, 12:12
Medlem
hakanthebs avatar
Yes The crybaby stops
Senast redigerad av hakantheb 2026-10-04 kl. 12:13. Anledning: -
Citera
2026-10-04, 12:14
Medlem
Alltså, vilka skitbilar.
Citera
2026-10-04, 12:16
Medlem
Nu gick det för Janne
Citera
2026-10-04, 14:00
Medlem
Porryhatters avatar
Race Highlights | 2026 Bahrain Grand Prix in Malaysia
https://www.youtube.com/watch?v=U-V7IfBwN1I
Citera
2026-10-04, 17:26
Medlem
Det var ett bra race.
Synd att de inte startade 30-45 minuter tidigare. Då hade det kunnat blivit ett episkt race.
F1 ledningen har lite att fundera över. Deras rädsla för regn fungerar inte om de vill ha spännande race.
De måste börja fundera på de bara ska prioritera de som betalar bäst för att få arrangera race (mellanöstern och diktaturer) eller om de någonstans ska ha med potentialen för spännande race som faktor också vid val att bana.
Med det sagt är jag glad att jag inte betalade för F1tvpro som jag tänkte i början av säsongen.
Så länge de fortsätter med mariocart för småbarn som idag håller jag mig till fulstreaming.
Citera
2026-10-04, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Det var ett bra race.
Synd att de inte startade 30-45 minuter tidigare. Då hade det kunnat blivit ett episkt race.
F1 ledningen har lite att fundera över. Deras rädsla för regn fungerar inte om de vill ha spännande race.
De måste börja fundera på de bara ska prioritera de som betalar bäst för att få arrangera race (mellanöstern och diktaturer) eller om de någonstans ska ha med potentialen för spännande race som faktor också vid val att bana.
Med det sagt är jag glad att jag inte betalade för F1tvpro som jag tänkte i början av säsongen.
Så länge de fortsätter med mariocart för småbarn som idag håller jag mig till fulstreaming.
Deras rädsla för regn grundar sig sannolikt på att bilarna inte klarar dåligt väder. Organisationen vill inte ha 5-7 DNF p.g.a. elhaverier.
Citera
2026-10-05, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voidoid
Deras rädsla för regn grundar sig sannolikt på att bilarna inte klarar dåligt väder. Organisationen vill inte ha 5-7 DNF p.g.a. elhaverier.
Kanske dålig jämförelse men formula E klarar ju av att få sina bilar att rulla i regn.
https://m.youtube.com/watch?v=mHltmadC6aY
Citera
2026-10-05, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Kanske dålig jämförelse men formula E klarar ju av att få sina bilar att rulla i regn.
https://m.youtube.com/watch?v=mHltmadC6aY
De kanske är byggda på en bottenplatta utformad för elbilar eller vad det brukar heta.

Men jag kan i och för sig bara hålla med dig.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in