2026-09-29, 18:13
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Du är Sigmund Freud eller?

Som vanligt läser du in väldigt mycket i något pyttelitet.

Man skulle nästan kunna tro att du rollspelar.

Ropar varg för småsaker.

Jag är tämligen beläst ja.

Att upphöja våldsamheter mot oskyldiga är din metod, det kan knappast övertolkas.

Ytterligare projiceringar.

Citat:
Tio år för att "rätta till kragen". Hahaha!

Blir du hysterisk av att se en geting i rummet också?

Stryptag och slita sönder t-shirt i det offentliga rummet = tio år är rimligt.
Citera
2026-09-29, 18:17
Medlem
Stefan Holm har lite cuck-aura.

Patrik Sjöberg är bättre, rappare, längre, mer maskulin, you name it. Stefan Holm hittar på helt egna kriterier för att nedvärdera Sjöbergs legendariska rekordhopp på 2.42. Att Holm hoppat över 2.30 massa gånger med en vibrerande buttplug i stjärten samtidigt som han löst en rubiks kub förändrar ingenting.

Faktum kvarstår att Sjöberg är den naturliga alfahannen. Holm kommer alltid leva i Sjöbergs skugga.
Citera
2026-09-29, 18:18
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyasalladsbladet
Sluta legitimera bilden av att det ens var ett skämt mot Holm och hans son. Det var en fråga till Patrik Sjöberg om hans relation till Stefan och hur långt hans ogillande egentligen sträckte sig.

Dels var det alltså inget skämt mot Holm + att det gått 8 år.
Det kallas för ett skämt, att du har en pinne uppstoppad i rumpan kan inte vi andra rå för.
Citera
2026-09-29, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Det kallas för ett skämt, att du har en pinne uppstoppad i rumpan kan inte vi andra rå för.
Inte mot Holm.
Citera
2026-09-29, 18:24
Medlem
Bara intelligensbefriade machotyper tar stryptag på detta sätt. Först fängelse straff kopplat med 3 år i terapi.
Citera
2026-09-29, 18:26
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hyenaedition
Stefan Holm har lite cuck-aura.

Patrik Sjöberg är bättre, rappare, längre, mer maskulin, you name it. Stefan Holm hittar på helt egna kriterier för att nedvärdera Sjöbergs legendariska rekordhopp på 2.42. Att Holm hoppat över 2.30 massa gånger med en vibrerande buttplug i stjärten samtidigt som han löst en rubiks kub förändrar ingenting.

Faktum kvarstår att Sjöberg är den naturliga alfahannen. Holm kommer alltid leva i Sjöbergs skugga.

Hahaha ja jag skrev innan att Holm är den lilla hunden och Sjöberg den stora hunden. Sjöberg har storkukslugn, Holm agerar hysteriskt och aggressivt för att kompensera.

Dags att sätta den lilla hunden på plats med ett kännbart fängelsestraff.
Citera
2026-09-29, 18:28
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrKyoto
Jag är tämligen beläst ja.

Att upphöja våldsamheter mot oskyldiga är din metod, det kan knappast övertolkas.

Ytterligare projiceringar.

Stryptag och slita sönder t-shirt i det offentliga rummet = tio år är rimligt.

Det är väl bäst att jag bekräftar emeritus oerhörda beläsenhet så han inte akademiker-hoppar av ilska.

Stalltipset är ett kort straff omvandlat till fotboja.
Citera
2026-09-29, 18:35
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
Det är väl bäst att jag bekräftar emeritus oerhörda beläsenhet så han inte akademiker-hoppar av ilska.

Stalltipset är ett kort straff omvandlat till fotboja.

Det är du som hejar på våldsamma och aggressiva personer, jag förespråkar egenansvar och självkontroll så oroa dig inte för att jag ska hoppa av ilska.

Det skulle inte förvåna mig, det är dock något jag inte önskar.

Återigen, vad blir resultatet om vi tillåter våldsverkare som Holm att springa fritt? Tror du att det gynnar dig som pacifist?
Citera
2026-09-29, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tombooj
Tack för sammanställningen!

Det här bevisar ju exakt det jag skrivit hela tiden. Stefan Holm lider av en grav, obehandlad personlighetsstörning med en sjuklig fixering vid gamla oförrätter. Att trycka upp en t-shirt för att han gjort fler dussinhopp än Sjöberg bara för att han vägrar acceptera att 2,42 faktiskt är högre än 2,36 är så patetiskt att klockorna stannar.

Det här är inget tillfälligt "olycksfall i arbetet". Att flyga på folk och ta ett strypgrepp i nästan en halv minut i en hotellhiss på Bokmässan är det naturliga slutsteget för hans extrema, sårbara narcissism. Spärrarna är helt bortblåsta när han inte blir dyrkad.

Att försvaret nu panikartat trycker in honom i samtal med kurator är bara ett taktiskt snyftargument inför tingsrätten för att få villkorlig dom och slippa skaka galler för misshandel av normalgraden men fakta kvarstår: nästa års kalender är stendöd och varken du, trådens vitriddare eller hans docent-fru kan köra tillräckligt med damage control för att tvätta bort den här skammen.
Ja Holm är en väldigt märklig personlighet. Gissningsvis lider han av autism. Han verkar snöa in på olika saker och såna kan han tydligen driva in absurdum.
Citera
2026-09-29, 18:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av lont
Bara intelligensbefriade machotyper tar stryptag på detta sätt. Först fängelse straff kopplat med 3 år i terapi.

Exakt, ett strypgrepp i nästan en halv minut visar på noll spärrar. Men fängelse lär han tyvärr slippa om åklagaren begär en P7-undersökning och han inte ens klarar av den. Visar den lilla sinnesundersökningen att hans sjuka flips och utbrott klassas som en allvarlig psykisk störning blir det fängelseförbud direkt.
Citera
2026-09-29, 18:37
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrKyoto
Hahaha ja jag skrev innan att Holm är den lilla hunden och Sjöberg den stora hunden. Sjöberg har storkukslugn, Holm agerar hysteriskt och aggressivt för att kompensera.

Dags att sätta den lilla hunden på plats med ett kännbart fängelsestraff.

Sjöberg gör ett fantastiskt jobb med sin verksamhet, men han flåsar av att sitta ner numera. Holm gör ett piggt intryck.

Det gäller bara att lägga energin på rätt saker.

Att "hoppa över" eventuella belackare.
Citera
2026-09-29, 18:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av PublicenemyNo2
Ja Holm är en väldigt märklig personlighet. Gissningsvis lider han av autism. Han verkar snöa in på olika saker och såna kan han tydligen driva in absurdum.

Nja, att bara skylla på ren autism är att göra det alldeles för enkelt för gubben. Människor med autism går inte runt i hotellhissar och tar strypgrepp på folk i nästan en halv minut bara för att de blir kränkta.
Det här handlar om en farligare, helt obehandlad störning i botten – ett klockrent fall av Intermittent explosiv störning (IED) som krockar med en sjuklig, sårbar narcissism. Autism förklarar möjligen att han snöar in på Lego och gamla oförrätter i decennier, men de våldsamma utbrotten beror på att han saknar emotionella spärrar när hans grandiosa självbild utmanas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in