2026-09-30, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ForFlashOV
Då är det nog mer förståeligt att han pratade franska. Jag skulle givetvis aldrig åka till Frankrike (även om det ännu vore franskt).

Är du nordisk eller Borreby i rastyp? Har märkt att fransmän nästan uteslutande raggar på nordiska svenskor.
Såvitt jag vet ligger Paris i Frankrike? Det stod iaf så på stationen när jag anlände med tåget. Men vem vet....

Jag tycks ha ett skrämmande nordiskt, eller snarare svenskt, släktträd. Tycker inte jag kan göra mycket åt det men du kanske sitter på några förslag du behöver få ur dig?
Citera
2026-10-01, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Härligt att höra. Låter som att Frankrike behandlade dig väl, även om Spanien tog den här segern.

Merde! 😅

Haha!
You lost a good one

Fransmän är otroligt fina, omtänksamma och kärleksfulla men jag bytte till en spanjor tyvärr. Spanjorer och fransmän har liknande personligheter och utseenden speciellt i södra delarna men spanjorer är lite mer roliga och crazy.

Många fransmän brukar vara i Spanien men upplevde fransmän ordentliga som svenska män dvs rädda för göra fel men fransmän är lite bättre men spanska män skiter. Här leve man sitt bästa liv. Det är så fritt i Spanien.
Citera
2026-10-01, 17:35
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loraael-Beautyy
Haha!
You lost a good one

Fransmän är otroligt fina, omtänksamma och kärleksfulla men jag bytte till en spanjor tyvärr. Spanjorer och fransmän har liknande personligheter och utseenden speciellt i södra delarna men spanjorer är lite mer roliga och crazy.

Många fransmän brukar vara i Spanien men upplevde fransmän ordentliga som svenska män dvs rädda för göra fel men fransmän är lite bättre men spanska män skiter. Här leve man sitt bästa liv. Det är så fritt i Spanien.

Haha ja en tung förlust för Frankrike men vi reser oss igen var så säker.

Det kanske inte bara beror på dom franska och spanska männen att dom behandlar dig väl utan förklaringen ligger nog hos dig också. Min gissning: du är vacker, smart och rolig?
Citera
2026-10-01, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Haha ja en tung förlust för Frankrike men vi reser oss igen var så säker.

Det kanske inte bara beror på dom franska och spanska männen att dom behandlar dig väl utan förklaringen ligger nog hos dig också. Min gissning: du är vacker, smart och rolig?

Fransmän är bra på allt så förlusten kommer vända precis som du skriver!

Jag kommer älska mitt ex i Frankrike. Jag släppte taget då han var seriös och jag ville inte flytta dit utan till Spanien. Jag tycker om vädret, språket är lättare osv. Jag är förtjust i Malaga.

Annars var han den bästa som hänt mig men jag gjorde det för hans skull.

Vad är definitionen för vacker?
Jag behöver dock inte fillers, operationer osv utan är naturlig.

Jag behöver inte dejtingappar likt andra brudar. Jag hoppade i säng med min bartender på hotellet i Spanien och vi blev ett par

Han serverade mina drinkar och jag blev kär i hans magiska händer. Jag är mycket svag dam för sydländska män med ljust brunt hår, ljusa ögon och solbränna.

Det är som godis och lika charmiga som dig så är skadan där.

Jag träffade på en fransman i Spanien dock denna sommar. Fransmännen finns överallt för TS del
Senast redigerad av Loraael-Beautyy 2026-10-01 kl. 17:53.
Citera
2026-10-01, 18:04
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loraael-Beautyy
Fransmän är bra på allt så förlusten kommer vända precis som du skriver!

Jag kommer älska mitt ex i Frankrike. Jag släppte taget då han var seriös och jag ville inte flytta dit utan till Spanien. Jag tycker om vädret, språket är lättare osv. Jag är förtjust i Malaga.

Annars var han den bästa som hänt mig men jag gjorde det för hans skull.

Vad är definitionen för vacker?
Jag behöver dock inte fillers, operationer osv utan är naturlig.

Jag behöver inte dejtingappar likt andra brudar. Jag hoppade i säng med min bartender på hotellet i Spanien och vi blev ett par

Han serverade mina drinkar och jag blev kär i hans magiska händer. Jag är mycket svag dam för sydländska män med ljust brunt hår, ljusa ögon och solbränna.

Det är som godis och lika charmiga som dig så är skadan där.

Jag träffade på en fransman i Spanien dock denna sommar. Fransmännen finns överallt för TS del

Naturlig är fint 👌 Lyckost bartendern det var det jag anade man skulle satsat på bartenderkarriären.
Citera
2026-10-01, 23:41
Medlem
Citat:
Försök förstå att de flesta män aldrig kommer bli lyckliga av att de förlorar. Det är inte bra att en massa sydlandskt patraskt kommer till Sverige eller att svensak kvinnor reser till sydliga länder.

Det leder till en obalans där tusentals svenska män aldrig kommer att kunna vara lyckliga. Och det finns inget som du eller någon annan kan säga som kan reparera skadan hos dem, eller som kan ge dem möjligheten till ett värdigt liv. Ingenting.. Nej, det löser sig inte för alla men förr i tiden skulle de ha löst sig för många fler.

Jag skulle inte ens tycka om vansinnet om vi levde i en värld där majoriteten var svenskar. I vår värld är svenskar och liknande en liten minoritet, vilket gör det hela inte bara till avsmackligt utan också elakt.

Jag är för gammal för att riktigt vara en del av det här nu, men min roll har förändrats till att upplysa kommande generationer och hjälpa dem att ta tillvara sina biologiska, rasliga rättigheter.

Förstår att du tänker på kommande generationer också.

Men man kan väl inte skuldbelägga någon som blir förälskad i en icke-svensk? Jag och mina medsystrar som också gift sig med utländska män kan väl inte belastas för svenska mäns olycka eller för att vi har berövat svenska män "möjligheten till ett värdigt liv"?

Då får väl den svenske mannen spotta upp sig litet och konkurrera litet om guldklimparna han inte kan vara utan för att kunna leva ett drägligt liv.

Att hoppa i säng verkar numera ofta vara den unge-medelålders svenske mannens mål framför allt annat och det är i vissa av trådarna här ett evigt klagande över bristen på sex, bristen på villiga kvinnor, bristen på tillräckligt snygga kvinnor och att de de träffar är för snälla, golddiggers, för förväntansfulla, för dumma, för tjocka, för fula, för gamla, för intresserade etc. Varför är många svenska män så ego-styrda, kräsna och fordrande, månntro?

Nu har jag aldrig haft problem med att attrahera män eller attraheras av dem heller men jag undrar vart en del av dagens generation är på väg med alla dessa krav utan att själv ha så mycket att komma med.

Numera är jag tillbaka i Sverige efter många herrans år och ser på generationen efter mig med förvånade ögon.
Senast redigerad av Detdundrar 2026-10-01 kl. 23:47.
Citera
2026-10-02, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Förstår att du tänker på kommande generationer också.

Men man kan väl inte skuldbelägga någon som blir förälskad i en icke-svensk? Jag och mina medsystrar som också gift sig med utländska män kan väl inte belastas för svenska mäns olycka eller för att vi har berövat svenska män "möjligheten till ett värdigt liv"?

Då får väl den svenske mannen spotta upp sig litet och konkurrera litet om guldklimparna han inte kan vara utan för att kunna leva ett drägligt liv.

Att hoppa i säng verkar numera ofta vara den unge-medelålders svenske mannens mål framför allt annat och det är i vissa av trådarna här ett evigt klagande över bristen på sex, bristen på villiga kvinnor, bristen på tillräckligt snygga kvinnor och att de de träffar är för snälla, golddiggers, för förväntansfulla, för dumma, för tjocka, för fula, för gamla, för intresserade etc. Varför är många svenska män så ego-styrda, kräsna och fordrande, månntro?

Nu har jag aldrig haft problem med att attrahera män eller attraheras av dem heller men jag undrar vart en del av dagens generation är på väg med alla dessa krav utan att själv ha så mycket att komma med.

Numera är jag tillbaka i Sverige efter många herrans år och ser på generationen efter mig med förvånade ögon.

Frågan är varför TS inte bara prövar en isländsk kvinna/ allmänt vit kvinna eftersom han vill ha vita barn så finns det massor av alternativ men jag antar att det inte heller är ett val för hans del utan att gnälla och beskylla andra är hans enda val i livet
Citera
2026-10-08, 05:38
Medlem
NapoleonLaRues avatar
Citat:
Jag vet inte hur många fransmän jag träffat i Sverige, men de har varit betydligt fler i antal än andra sydländska nationaliteter. Ofta är de i yngre åldrar och rör sig inom universitetsmiljöer. Den gemensamma nämnaren är att de kommer hit med den enda tanken att skaffa en svensk flickvän, oftast just en svenska med ett tydligt nordisk utseenede (de struntar uppenbarligen i Borreby-svenskorna och riktar sig markant på de nordiska sådana).

Detta kan jamföras med att svenska killar är förhållandevis föga intresserade av fransöskor, oavsett hur de ser ut. Med grekiska män har jag märkt ett liknande problem, men de är färre i antal. Det finns 33,5 miljoner franska män och bara därav kommer de innebära ett strörre hot än grekerna.

Finner fransmäns beteende mot nordiska kvinnor och svenskor i synnerhet sin förklaring i ett slags mindervärdeskomplex (andra världskriget osv osv)? Eller är det bara naturen som tar sin kurs när de går efter de vackraste kvinnorna?

Min tanke: Oavsett vilket visar svensken sig återigen vara vilsen och efterbliven när han lämnar dörrarna vidöppna för sydländska (bland många andra) män som kommer att ta sina kvinnor. Hur kan folk inte inse att detta är ett stort problem, givet Sveriges lilla befolkning och en redan urartad kvinnobrist?
Säg inte det. Jag tycker franska kvinnor är dom elegantaste kvinnorna vi har.

Svenska kvinnor är "cheap" sa en italienare till mig. Jag kan inte annat än att hålla med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in