2026-09-24, 17:33
Medlem
LadySwedens avatar
25% strukna valsedlar bara måste bli omval.

Vad i helvete är detta???
Citera
2026-09-24, 17:37
Medlem
Skors avatar
Låter som valfusk, någon medlem i den somaliska regeringens arm i Sverige, Vänsterpartiet, kanske hade ett uns av samvete kvar, fick kalla kårar och valde att avbryta.
Citera
2026-09-24, 17:43
Medlem
ZenoElias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Doesson
Vilket slarv! Kan inte förstå hur det kan tappas bort.

Jag kan lätt förstå hur de kan tappas bort.
På lastbryggan bakom min vallokal stod några plomberade plastlådor med förtidsröster helt obevakade, jag hade utan problem kunnat stjäla en låda, vilket jag funderade på ett par sekunder, men betedde mig istället som en icke vänsterpartist, dvs hederligt och demokratiskt, och väntade ett par minuter tills några valförrättare till slut dök upp och bar in valsedlarna.
Svenska val är liksom alla demokratiska val bara ett spel för galleriet
Citera
2026-09-24, 17:46
Medlem
Mechilas avatar
Men Gud!

Tänk om det hela är en samlad attack från extremhögern. Först sprider de desinformation om Mohammed Ali för att få till ett omval men innan dess har de snott valsedlar som sedan kommer fram.

Problemet då är bara att det kanske blir en ny omröstning eller omräkning och vad händer då om alla försvunna vänsterröster räknas? 😕
Citera
2026-09-24, 18:08
Medlem
LadySwedens avatar
Detta är riktigt allvarligt.

Sedlarna "försvann" enligt ordföranden med det omslag som läggs efter det att rösterna är räknade.

Ur artikeln i TS:
"Ordförandens bild har varit att de har lagt sedlarna i ett omslag. Sedan har de upphittats utan omslag, om än inlåsta på säker plats. Vi vet inte vad detta beror på"

Någon har öppnat räknade valsedlar. Samtliga tillhörande Vänsterpartiet.

Polisen behöver omedelbart beslagta dessa sedlar innan de kasseras, för att se om de är personkryssade på samma kandidat! Detta kan ju då ha gjorts i efterhand av någon som har tillgång till det låsta förrådet/ "den säkra platsen".
Citera
2026-09-24, 18:19
Medlem
J.Doessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZenoElia
Jag kan lätt förstå hur de kan tappas bort.
På lastbryggan bakom min vallokal stod några plomberade plastlådor med förtidsröster helt obevakade, jag hade utan problem kunnat stjäla en låda, vilket jag funderade på ett par sekunder, men betedde mig istället som en icke vänsterpartist, dvs hederligt och demokratiskt, och väntade ett par minuter tills några valförrättare till slut dök upp och bar in valsedlarna.
Svenska val är liksom alla demokratiska val bara ett spel för galleriet
Det var ju ännu slarvigare! Bra att du betedde dig. Jo jag vet att det är det. Handlingar säger mer än ord.
Citera
2026-09-24, 18:28
Medlem
DasspappretDNs avatar
Vad lägligt för vänstern att de helt plötsligt just nu hittat att det fuskats mot dem nu när de själva hamnat under lupp.
Citera
2026-09-24, 19:12
Medlem
Vad i helvete håller vänstern på med?
Citera
2026-09-24, 19:20
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bunnyboy
Stor skandal då 253 valsedlar för Vänsterpartiet i Stockholms regionval stryks. Det betyder att 253 personers rösträtt i praktiken dragits in inga "misstankar" utan ren fakta. Där måste det definitivt bli omval. Artikel via Mitti

Varför Vänsterpartiet inte driver detta stenhårt direkt övergår mitt förstånd.

Haha, kommer inte hända! När har det blivit nyval liksom? Gör det varje val, händer aldrig.

Ni får helt enkelt sova i sängen ni bäddar!
Citera
2026-09-24, 19:43
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Haha, kommer inte hända! När har det blivit nyval liksom? Gör det varje val, händer aldrig.

Ni får helt enkelt sova i sängen ni bäddar!
Det är skillnad nu, om det blir ett svenskt Metoo av detta.

Det är som bekant MsM som kontrollerar vad folk ska tänka, och just nu vill Aftonbladet att V ska backa från kravet om ministerposter och Expressen m.fl. vill att sosseriet ska få sin del av den välförtjänta bajsmackan.

Som du säger är det som att försöka förmedla verkan och konsekvens i zombieland att varna i förväg. Jag har sent omsider kommit till insikt i att den stora majoriteten människor är helt oförmögna till objektiv analys och relevant konsekvensanalys. Man får betrakta dem som en fårskock, precis som somalier och syrianer m.fl. gör om de sina. Det går inte att få dem att tänka självständigt, utan det enda sättet är att vinna kriget om att manipulera dem att göra det bästa för dem själva (och även för oss).

Det som var PK igår är paria idag, och tvärtom. Tyvärr behöver fåren ibland ätas brutalt av vargar innan de är mottagliga för nya tankar. Detta är ju för övrigt också den taktik utländska säkerhetstjänster använder sig av för att subversera oss (eller andra).

Med det vill jag ha sagt att det idag finns en poäng i att kliva fram, medan det igår var tämligen meningslöst. Om inte för fårskockens skull, så åtminstone för sin egen.
Citera
2026-09-24, 19:46
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Det är skillnad nu, om det blir ett svenskt Metoo av detta.

Det är som bekant MsM som kontrollerar vad folk ska tänka, och just nu vill Aftonbladet att V ska backa från kravet om ministerposter och Expressen m.fl. vill att sosseriet ska få sin del av den välförtjänta bajsmackan.

Som du säger är det som att försöka förmedla verkan och konsekvens i zombieland att varna i förväg. Jag har sent omsider kommit till insikt i att den stora majoriteten människor är helt oförmögna till objektiv analys och relevant konsekvensanalys. Man får betrakta dem som en fårskock, precis som somalier och syrianer m.fl. gör om de sina. Det går inte att få dem att tänka självständigt, utan det enda sättet är att vinna kriget om att manipulera dem att göra det bästa för dem själva (och även för oss).

Det som var PK igår är paria idag, och tvärtom. Tyvärr behöver fåren ibland ätas brutalt av vargar innan de är mottagliga för nya tankar. Detta är ju för övrigt också den taktik utländska säkerhetstjänster använder sig av för att subversera oss (eller andra).

Med det vill jag ha sagt att det idag finns en poäng i att kliva fram, medan det igår var tämligen meningslöst. Om inte för fårskockens skull, så åtminstone för sin egen.

Nä, om jag kliver fram nu så kommer ni vara 15 år bakom och tycka att jag är dum i huvudet. Sen 15 år senare kommer ni till samma slutsats som mig efter att ha dubbelkollat med alla runt om er.

Svenskarna valde främlingar från andra sidan jorden framför mig. Jag kommer minnas! Tror du jag bryr mig om Svenskarna och Sverige? Samma svenskar som valde utländska kriminella framför sitt eget kött och blod. Nigga please.
Citera
2026-09-24, 19:47
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Nä, om jag kliver fram nu så kommer ni vara 15 år bakom och tycka att jag är dum i huvudet. Sen 15 år senare kommer ni till samma slutsats som mig efter att ha dubbelkollat med alla runt om er.

Svenskarna valde främlingar från andra sidan jorden framför mig. Jag kommer minnas! Tror du jag bryr mig om Svenskarna och Sverige? Samma svenskar som valde utländska kriminella framför sitt eget kött och blod. Nigga please.
Lägg ned! Jag har upplevt detsamma som du. Nu gammal och trött på skiten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in