2026-09-23, 13:53
Medlem
BombaySaphires avatar
Jag hoppas i såna fall på en neger som bara kan klickspråket.
Citera
2026-09-23, 14:56
Medlem
tigerpus avatar
Det behövs fler araber och afrikaner i svensk politik. Andra etniciteter (asiater, sydamerikaner etc) not so much
Citera
2026-09-23, 15:02
Medlem
Missisoppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tigerpu
Det behövs fler araber och afrikaner i svensk politik. Andra etniciteter (asiater, sydamerikaner etc) not so much
Jag brukade tända på sexiga västafrikaner, men nu när jag lärt känna dom så är jag klart besviken. Dom kan aldrig hålla sig till sanningen, och dom fuskar i allt dom gör.
Citera
2026-09-23, 15:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Det borde vara någon som ansvarar för städerna, typ motsvarigheten till landsbygdsminister men det är ju inte vad Ts frågar om, tack ock lov.

Om jag fick fantisera fritt om en "svart" statsminister skulle jag ha älskat Nelson Mandela eller Morgan Freeman.

💖🌈
Mandela är död
Citera
2026-09-23, 15:46
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harald.Guldhatt
Sverige har ännu inte haft någon svart statsminister. Det vore väl dags nu. Skulle Sverige må bra av en svart statsminister? Vem kan vara lämplig?
Ja. Alice Bah eller Mohammed från V skulle naturligtvis kunna vara tänkbara. Mohammed hjälper ju alla och är otroligt populär dessutom. Det hade kunnat bli en landsfader till skillnad från Jimmie som inte alls är populär.
Citera
2026-09-23, 15:47
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cmdHoran
Just nu är den en blå stadsminister vi behöver.
För staden Kiruna?
Citera
2026-09-23, 15:48
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Skulle Sverige få en neger som statsminister hoppas jag verkligen att han slutar som Palme. Med ett par skott i ryggen.
En fegis skulle alltså få skjuta vår statsminister?
Citera
2026-09-23, 15:52
Medlem
Mechilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bolovian-sparrow
Mandela är död

Mina fantasier är inte verklighet... Tyvärr... 🥹

Ännu... 😌

🙏🌈🥰
Citera
2026-09-23, 15:53
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avulsion
Nyamko skulle bli en bra statsminister. Hon är välutbildad, har bra kontaktnät och hon är pålitlig. Definitivt bättre än både svetsaren, haggan och dvärgen.
Nyamko är inte alls välutbildad. Hon har plugat ett år eller 1,5 ungefär. I WT-kretsar detta kanske räknas som välutbildad men knappast normalt. Dessutom är hälften flumkurser. Både MA och MJ har betydligt fler högskolepoäng än Nyamko.
Citera
2026-09-23, 16:05
Medlem
avulsions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Nyamko är inte alls välutbildad. Hon har plugat ett år eller 1,5 ungefär. I WT-kretsar detta kanske räknas som välutbildad men knappast normalt. Dessutom är hälften flumkurser. Både MA och MJ har betydligt fler högskolepoäng än Nyamko.
https://svenska.se/?q=ironi&exactMatch=true&activeTab=alla

Jag vet att sådant är svårt, men jag trodde det var väldigt uppenbart... I övrigt håller jag med dig
Citera
2026-09-23, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av particulum1
För att få en civilisation att fungera optimalt i den kontext som är aktuell- det vill säga väst- kommer en särskild demografi att transcendera, och det är vita män.

Flyttar du däremot scenariot till Afrika eller Mellanöstern, då är oddsen ytterst dåliga för vita män. Och ännu sämre för kvinnor, specifikt vita kvinnor.
Det där var inget svar
Citera
2026-09-23, 16:32
Medlem
Gentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Du är ju riktig sjuk i huvudet och extremt obehaglig.

Lustigt att en pedofil har fördomar om andra.

I vilket fall som kommer vi inte få en svart statsminister på många år. Förmodligen aldrig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in