2026-09-24, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeDough
Om du nu vet att bilden är på fel person kanske du har en som rätt.

Felpost
Senast redigerad av kretinsky7 2026-09-24 kl. 13:36.
Citera
2026-09-24, 13:34
Medlem
Citat:
Om du nu vet att bilden är på fel person kanske du har en som rätt.

Här har ni källan till bilderna:
https://kuruc.info/r/6/307548/

ChatGPT har översatt den första texten på bilden enligt följande:
Absolut. Texten på ungerska lyder ungefär:
”I Tyskland kallas en transperson som våldtog en 14-årig flicka för kvinna, men är naturligtvis en man.”
Sedan står det:
”I Tyskland har en polisman ställts inför rätta, eftersom han, trots att han själv definierar sig som ’kvinna’, våldtog sin bekants 14-åriga dotter. Fallet rapporteras av nyhetssajten Reduxx, som kämpar mot den så kallade translobbyn.”
Och därefter:
”Den 55-årige mannen, som kallas ’Maja’ Schmind, är tjänsteman inom den tyska federala polisen. Han stängdes av från tjänsten efter att ha gripits.”

Bilderna är alltså på en tysk polis och inte DO.
Citera
2026-09-24, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twitterturken
Denna lirare borde ju kunna sitta av sitt straff i Estland, att äta mat från hundmatskålen lär ju inte vara några konstigheter för honom.

Nej, av flera olika anledningar. Främst för att dömda poliser brukar sitta på särskilda anstalter/avdelningar. Men även för att just sexualbrottsdömda personer placeras på särskilda anstalter/avdelningar.
Citera
2026-09-24, 14:50
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haimmler
Vafan är det där ?….

Han /hon ?
Hon är en stilig karl. Eller "nä", egentligen inte.
Citera
2026-09-24, 14:51
Medlem
Man-o-Hasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleavmoe
Är det någon som vet vad polisen jobbade med?
Han var väl polis kan jag tänka mig.
Citera
2026-09-24, 14:52
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haaaaag
Nej, av flera olika anledningar. Främst för att dömda poliser brukar sitta på särskilda anstalter/avdelningar. Men även för att just sexualbrottsdömda personer placeras på särskilda anstalter/avdelningar.
Hen borde få sitta på jätteexklusiv avdelning. Gris/trans/peddo/zoofil. Mer uniksnöflingesortering går nog inte att få så "grattis till hen" antar jag.
Citera
2026-09-24, 15:09
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Man-o-Hast
Han var väl polis kan jag tänka mig.

Jag tror du liksom de flesta andra vet att poliser har olika uppdrag beroende på vilken roll de har.
Citera
2026-09-24, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Hen borde få sitta på jätteexklusiv avdelning. Gris/trans/peddo/zoofil. Mer uniksnöflingesortering går nog inte att få så "grattis till hen" antar jag.

Jag hade lite bråttom när jag skrev mitt förra inlägg men ni kan själva söka på ”german police Maja Schmidt” så hittar ni en massa inlägg och artiklar om honom. Det verkar vara ett ganska nytt fall. Nedan lägger jag in ännu en artikel. Det finns fler bilder på personen i nyhetsartiklarna. Nyhetsartikeln i nya tider måste alltså handla om denna personen. Nu när jag har bevisat att detta inte är rätt person kan ni ju sluta skriva om transor i tråden då det är helt irrelevant för fallet. Polisen i fråga, DO, är inte transa utan ser ut som en ”vanlig” man.

https://reduxx.info/suspended-german-police-officer-on-trial-for-rape-of-14-year-old-girl-animal-sexual-abuse-and-posses sion-of-violent-child-sexual-abuse-imagery/
Citera
2026-09-24, 17:59
Medlem
Mechilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmytheone
Med tanke på det var pojkar så kan vi kanske räkna med att hundarna är hanhundar

Valpar.
Citera
2026-09-24, 18:15
Medlem
Mechilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haaaaag

Blir väl Norrtälje, Salberga eller Skogome. Säkert roliga ställen att vara på som före detta polis.

Är det någon som minns hur det var för kapten Klänning.

Satt inte han väldigt mycket isolerad för sin egen säkerhets skull?
Citera
2026-09-24, 19:51
Medlem
JoeDoughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Blir väl Norrtälje, Salberga eller Skogome. Säkert roliga ställen att vara på som före detta polis.

Är det någon som minns hur det var för kapten Klänning.

Satt inte han väldigt mycket isolerad för sin egen säkerhets skull?
Salberga och Norrtälje är klass 1 anstalter. Där hamnar man inte för att ha haft barnporr på datorn.
Citera
2026-09-24, 20:02
Medlem
Mechilas avatar
Citat:
Salberga och Norrtälje är klass 1 anstalter. Där hamnar man inte för att ha haft barnporr på datorn.

Nej, men dom har säkerhetsavdelningar för extra utsatta så som expolisen Daniel kommer vara. Det är lite mer än barnporr han åtalas för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in