2026-10-01, 07:47
Medlem
Docklandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ifq
Fittsaft/Doft
Stön
Värme

Hur gör du där?

Har du någon sprayflaska med någon egen fittdoft som du blandat ihop som du sprutar runt?

Sen när det gäller stön, är det en bandspelare med förinspelat från någon porrfilm? - Har du olika ljud för olika "karaktärer" eller är det något favoritstön som går på repeat?

"Spank me daddy, spank me hard...uhöööe!"

Kroppslig värme? Värmer du upp dockans underliv?

...så jävla många frågor.

Bra frågor!

Fittsaft/Doft

Det finns olika funktioner för lubricering, men generellt sett så är det vattenbaserad glidmedel som gäller där. Gällandes doft så finns ingen funktion för det så vitt jag vet. Som du säger så får man försöka ordna det på egen hand om man önskar doft. Tror faktiskt aldrig vi fått förfrågan om just en sådan funktion.

Stön

Det finns olika funktioner för ljud/stön. Den vanligaste fungerar som så att det finns några sensorer på dockan (oftast 5-7 st) som vid beröring får dockan att "stöna". En högtalare brukar sitta på baksidan av dockans huvud eller på sidan av dockans överkropp. Det finn några förinspelade "stön" och dockan kan även säga korta fraser. Går att välja kinesiska/engelska och ibland tyska/franska/spanska. Detta är en relativt enkel funktion som finns som tillval för de flesta märken. Det finns idag även AI-funktioner till dockan och då går det att få mycket verkligare stön och även konversationer. Jag behöver nog inte gå in i detalj hur välfungerande AI är (baseras på Chat GPT). Med AI för dockor så går det att få antingen inbyggd i huvudet eller som ett halsband (med högtalare, mjukvara å wifi). Det finns även många som använder sig av sin egna telefon med valfri AI eller "waifu" app.

Värme

Precis som med enklare standard ljud-uppgraderingen så finns det en värmefunktion för de flesta märken. Den värmer långsamt upp dockan innifrån. Kopplas till vägguttag. Inte en kostsam funktion och inte heller speciellt välfungerande om jag ska vara helt ärlig. Vi rekommenderar generellt sett inte denna funktion, men som sagt den är inte kostsam relativt sett så vissa väljer att prova den ändå. Något som vi tycker fungerar bättre för värme är värmefiltar och värmestav. Med en eller två värmefiltar kan man värma hela dockan inför sex. Med en värmestav kan man även värma vaginan, mun eller anal. Det finns även mer avancerade och bättre fungerande värmesystem för dockor. Några få märken har egna lite mer avancerade värmesystem, till exempel Starpery, TOP-CYDOLL och Bezlya/Aitia Doll. I övrigt så värms dockan faktiskt ganska snabbt upp av ens egna kroppsvärme. Man får ge de en minut eller två bara.
Senast redigerad av Docklandet 2026-10-01 kl. 07:50.
Citera
2026-10-03, 10:22
Medlem
Onan-erarens avatar
Jag å mina polare brukar turas om att knulla våra sexdockor, noga med rengjörningen av dom måste man vara. Själv har jag två sexdockor å haft många sköna stunder med dom.
Citera
2026-10-07, 09:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Jag å mina polare brukar turas om att knulla våra sexdockor, noga med rengjörningen av dom måste man vara. Själv har jag två sexdockor å haft många sköna stunder med dom.

Är du nykter eller full när du kör dom?
Citera
2026-10-07, 18:22
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanistlulea
Är du nykter eller full när du kör dom?

Nykter oftast.
Citera
  • 4
  • 5