2026-09-24, 15:42
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoveInAColdClimate
Att Södertälje har kristna invandrare främst?
Frågan är bara när Islamisterna blir en majoritet. Oftast integrerar sig syrianer bra i Sverige, så dom flyttar ofta bort från Södertälje. Kvar blir dom oönskade dräggen.
Citera
2026-09-24, 16:26
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harald.Guldhatt
Visar att hög invandring inte automatiskt leder till vänstermajoritet?
Till och med Sd med i styret.
Vad kan man dra för slutsatser av detta?

https://www.sverigesradio.se/artikel/maktskifte-i-sodertalje-fem-partier-tar-over
Man drar slutsatsen att Södertälje befolkas av syrianer.

Dessa bryr sig om Armenien och erkännande av det armeniska folkmordet. Förutom detta bryr de sig om att inte behöva dela land och bidrag med muslimer.
Citera
2026-09-24, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gents
Jag vet ingenting om dina problem, jag vill inte heller veta. Därför vill jag att du sluta leva på mina skattepengar och tar dig i kragen istället för att gå med offerkoftan på.
Tänk om jag bara driver med dig. Flashback där alla har 20cm dase.
Du vet inte ett skit och vad du tycker får va din åsikt, men önskar en trevlig vinter.
Jag kan ha 20 miljoner utan du vet bara för att jag skriver det.
Jag har 12cm dase, känns asgött men du kommer väl säkert tro på allt du vill urskilja i vad som är sant.

Ah kul vara här.

Om en månad skriver jag ett annat inlägg, någon kommer fråga, men vad gör du här? du har ju 20 miljoner för fan och kan få brudar.
Senast redigerad av Freedom46 2026-09-24 kl. 22:23.
Citera
2026-09-24, 22:25
Medlem
Citat:
Jag vet ingenting om dina problem, jag vill inte heller veta. Därför vill jag att du sluta leva på mina skattepengar och tar dig i kragen istället för att gå med offerkoftan på.

Sen har jag verkliga problem så skiter i vad du tycker.
Citera
2026-09-24, 22:36
Medlem
Citat:

Enda verkligheten här är ju din verklighet, så kan inte ta dig seriöst ändå. Ha de bra.
Citera
2026-09-24, 22:37
Medlem
Röstar Södertäljes klaner höger?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem