2026-09-16, 01:01
Medlem
Tja

Jag behövde inkomma med ett specifikt papper på en grej från min bank som visade hur många tjänster i banken jag har. Detta kallas tydligen kontoöversikt men kan också kallas kontoinformation, ekonomisk översikt eller engagemang. Jag hittar ingenting om det här annat än bankens startsida och årsbeskedet men det verkar vara nåt annat. Jag har Nordea. Nån som kan hjälpa mig?
Citera
2026-09-16, 02:28
Medlem
Jag har inte Nordea som bank, har en annan. I alla fall, när jag behövde det så ringde jag banken och inom fem minuter ordnade de det åt mig och skickade det till mig så jag kunde direkt logga in på min bank och ladda ner det. Fungerar säkert likadant på Nordea.
Citera
2026-09-16, 02:44
Medlem
Förresten, på vissa banker behöver man inte ens kontakta banken utan räcker med att logga in på "mina sidor" så finns det där automatiskt och kan laddas ner. Annars, som sagt så är det bara att ringa banken eller ta sig till banken så ordnar de det åt dig direkt.
Citera
2026-09-16, 06:10
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PVitamin
Tja

Jag behövde inkomma med ett specifikt papper på en grej från min bank som visade hur många tjänster i banken jag har. Detta kallas tydligen kontoöversikt men kan också kallas kontoinformation, ekonomisk översikt eller engagemang. Jag hittar ingenting om det här annat än bankens startsida och årsbeskedet men det verkar vara nåt annat. Jag har Nordea. Nån som kan hjälpa mig?

Kanske om du går via webbplatsen istället för appen?
Citera
2026-09-16, 10:51
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PVitamin

Jag har SEB app och bara man loggar in får man nästan direkt se kontoöversikten. Det är alltså en lista på vilka konton du har och hur mycket pengar du har i kontona.

Vilka tjänster du har? Vet inte om det finns som översikt men tjänsterna kan vara bankkort, betalservice, lån.

Kanske ringa din bank o fråga, de brukar ha bra, snäll kundservice.
Citera
2026-09-16, 13:13
Medlem
Engagemangsbesked hette det och det löste sig tillslut, tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in