2026-09-17, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaximalOtur
Tanken har inte slagit dig att han kanske skämtar?

+1
Blev en tråd på flashback istället
Citera
2026-09-17, 13:32
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Doesson
Ingen aning. Men hur vet han det? Har han ljudupptagning när han sover?

Haha ja han spelar in varje natt 😂

Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Det är nog en himla tur för de läskunniga på det här forumet att Gary Oldman inte varit ironisk sedan 1971. Precis som jag.

Herregud...

Jag har hört att man kan släppa oväder flera timmar efter att man dött. Den är inte rolig inför släkten och dödgrävaren...
Citera
2026-09-17, 13:38
Medlem
J.Doessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Haha ja han spelar in varje natt 😂
Imponerande att han gjort det så länge, var det sen 1971 tyckte jag att det stod 😂

Jag som kvinna, vi håller inte på med sånt där som du vet. Och OM det skulle råka hända så doftar det liljekonvalj och viol mot för era stinkbomber 😆
Citera
2026-09-17, 13:45
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Doesson
Imponerande att han gjort det så länge, var det sen 1971 tyckte jag att det stod 😂

Jag som kvinna, vi håller inte på med sånt där som du vet. Och OM det skulle råka hända så doftar det liljekonvalj och viol mot för era stinkbomber 😆

Haha yes kvinnor doftar bättre än män. Gäller även fjärtarna 😅
Citera
2026-09-17, 13:53
Medlem
Det är vanligare att inte ha fisit sedan 1971 än vad det är att Flashbackare inte orkar läsa mer än en enda rad och rycker lös den ur sitt sammanhang.

Citat:
Hans Jackson Lamb är ett orakat och långhårigt fyllo som älskar att fisa offentligt och strö ur sig förolämpningar – men samtidigt är en skärpt agent som lyckas få sitt gäng av misslyckade individer att lösa komplicerade fall. Även om alla inte överlever.

Har han lagt sig till med några av Lambs dåliga vanor efter så många år? Gary Oldman funderar.

– Jag hoppas inte det. Jag röker inte, jag dricker inte. Lamb är rakt på sak och konfrontativ, det är inte jag – jag tycker inte om att bli ovän med människor. Jag var nog tuff när jag var yngre, men jag har mognat.

– Och jag har inte släppt mig sen 1971, säger han med ett skratt.

Oldman berättar att hans motspelare ibland får frågan ”luktar han?”.

– De försöker förklara att nej, det är hittepå och makeup.
Citera
2026-09-17, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qwe67
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/a/k0VLAj/oldman-slapper-inte-slow-horses-alskar-det

Jag trodde alla regelbundet får flatulens. Hur vanligt är det att inte ha fisit på 55 år?

Har han verkligen inte fisit sedan -71, så får man hålla tummarna för att han håller sig in till det sista för annars lär den kommande fjärt ha en odör som luktar värre än den värsta vällagrad surströmming.
Citera
2026-09-17, 17:50
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwe67
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/a/k0VLAj/oldman-slapper-inte-slow-horses-alskar-det

Jag trodde alla regelbundet får flatulens. Hur vanligt är det att inte ha fisit på 55 år?

Du får tänka på att han är Dracula. 55 år utan gaser är således bara en fis i världsrymden för honom.

Med detta sagt, Churchills kostvanor torde ha renderat en och annan kanonad i kalsongen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in