2026-09-15, 15:51
Medlem
J.Doessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fentfarbrorn
Den kommer förmodligen minska. Den var högre under Tidöregimen än under S innan.

Citat:
Ursprungligen postat av bo-jerry
Vi har ingen massinvandring just nu så att den ökar är liten risk. Tror generellt att vi kommer ha förhåll låg invandring kommande åren.
Jag vill oxå vara så här naiv. Hur gör jag?
Citera
2026-09-15, 15:57
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biffotto
De stora grupperna, som syrierna, lämnar sina länder pga rena faror. De ständiga strömmarna av pakistanska Foodora-mopedister, latinamerikaner i svarta bygg- o restaurangjobb, osv kommer förstås för pengarna. Men många borgerliga väljare vill ju ha in billig arbetskraft för att kunna få billig hämtmat, billig bilrekond, billiga lösnagelfixar, ...

De 45 muslimska länderna i närområdet är för farliga för muslimer... det är vad du tror? (inte ens under brinnande krig var mer än än minoritet av landyatn i krigande område), i såfall är det väl något väldigt fel med Islam. Förövrigt är närmta säkra land reglerna vid flyktingkris.

Vi hade i Europa ett extremt krigande under början och mitten av 1900talet, inga Europeer drog till mellanöstern eller afrika då.

Slå upp en världskarta och försök hitta Sverige där.. fucking retard.
Senast redigerad av MrSwedeGliderRunt 2026-09-15 kl. 15:59.
Citera
2026-09-15, 16:14
Medlem
Beror helt på om den så kallade väst-världen fortsätter attackera och plundra som hittills.
Somalia har till exempel bombats av USA 81 gånger bara i år.
Citera
2026-09-15, 16:33
Medlem
bo-jerrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Doesson
Jag vill oxå vara så här naiv. Hur gör jag?
Vi har dom lägsta nivåerna
Citera
2026-09-15, 16:35
Medlem
J.Doessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bo-jerry
Vi har dom lägsta nivåerna
Nu ja kanske. Men kommer förmodligen inte fortsätta så. Fler valboskap måste tas in. Så här dåligt val har det inte varit för sossarna på typ 100 år eller vad jag läste..
Citera
2026-09-15, 17:55
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MP2026
Beror helt på om den så kallade väst-världen fortsätter attackera och plundra som hittills.
Somalia har till exempel bombats av USA 81 gånger bara i år.

Jag tror inte många i väst vet om detta och inte ens varför. Är detta pga att de vill kontrollera Somaliland? Detta kräver en egen tråd och det skulle vara intressant att få mera information om detta, men i utrikesforumet.
Citera
2026-09-15, 17:57
Medlem
EU har bromsat det länge med bättre yttre gräns så frågan är om det alls ökar?
Citera
2026-09-16, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt
De 45 muslimska länderna i närområdet är för farliga för muslimer... det är vad du tror? (inte ens under brinnande krig var mer än än minoritet av landyatn i krigande område), i såfall är det väl något väldigt fel med Islam. Förövrigt är närmta säkra land reglerna vid flyktingkris.

Vi hade i Europa ett extremt krigande under början och mitten av 1900talet, inga Europeer drog till mellanöstern eller afrika då.

Slå upp en världskarta och försök hitta Sverige där.. fucking retard.
De fem vanligaste födelseländerna för invandrare under 2025 i storleksordning: Sverige Ukraina Indien Tyskland Pakistan (alltså Foodoramopedister som nyliberalerna vill ha hit). Och Ukrainare är väldigt sällan muslimer.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in