2026-09-19, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SYSTEMexe
Hur rimmar det med att de har en prideflaggande bög som statsministerkandidat, som bl.a drivit igenom könsbyteslagar för minderåriga?

Det är inte värre än MP och V avfall som ni AfSare stödröstar på.
Citera
2026-09-19, 17:25
Medlem
SYSTEMexes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liapunov13
Det är inte värre än MP och V avfall som ni AfSare stödröstar på.

Båda är katastrof om du frågar mig, så jag vill inte rösta på något av dem.
Citera
2026-09-19, 17:29
Medlem
Citat:
Båda är katastrof om du frågar mig, så jag vill inte rösta på något av dem.

om du tycker att SD är samma avfall med MP, V, rösta på AfS.
om du tycker att Jomshof är samma skit med MP, V islamisterna, rösta på AfS.
Citera
2026-09-19, 17:42
Medlem
SYSTEMexes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liapunov13
om du tycker att SD är samma avfall med MP, V, rösta på AfS.
om du tycker att Jomshof är samma skit med MP, V islamisterna, rösta på AfS.

Jomsof, den "superradikala" sd:aren som aldrig i sitt liv skulle våga kröka ett hårstrå på en jude
Citera
2026-09-19, 18:35
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Jomsof, den "superradikala" sd:aren som aldrig i sitt liv skulle våga kröka ett hårstrå på en jude

Varför skulle han ens vilja? SD har som bekant sålt sin själ till Israel.
Citera
2026-09-19, 18:59
Medlem
Kämpendahls avatar
26729 röster. Partiets funktion verkar vara att hålla en enda person med inkomst. Kanske dags att göra något radikalt eller lägga ner partiet.
Citera
2026-09-19, 19:10
Medlem
SYSTEMexes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Varför skulle han ens vilja? SD har som bekant sålt sin själ till Israel.

När ledaren för ett parti väl underkastat sig och pussat muren, så faller en förbannelse över hela partiet. Endast en frälsning ifrån en högre gudomlighet kan rädda en ifrån en sådan förskräckelse.
Citera
2026-09-19, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
lägga ner partiet.

Skulle bli perfekt. Så måmga Hamaskramare partier behlövs inte. Finns många inom
riksdagen.
Citera
2026-09-19, 20:45
Medlem
Triplefaces avatar
Det är inte omöjligt att ett parti som idag är mycket litet/oexisterande kan börja bli större och så småningom komma in i riksdagen.

Det som gör att jag tror att det är omöjligt för AfS, iallafall som det ser ut idag, är deras förakt för Israel och vurmande för Palestina. Det går inte hem hos högerväljare.

Det borde Gustav begripa. Kanske gör han redan det men frågan är så viktig för honom att han inte kan släppa den. Eller så såg han potential i att locka lite invandrarröster, vilket han säkert lyckades med. Men det håller inte långsiktigt, annat än för att betala hans lön. Vilket kanske är det som i grunden driver honom.
Citera
2026-09-19, 22:18
Avstängd
Vem fan röstade på piss-Gurra?

Herregud.
Citera
2026-09-19, 22:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tripleface
Det är inte omöjligt att ett parti som idag är mycket litet/oexisterande kan börja bli större och så småningom komma in i riksdagen.

Det som gör att jag tror att det är omöjligt för AfS, iallafall som det ser ut idag, är deras förakt för Israel och vurmande för Palestina. Det går inte hem hos högerväljare.

Det borde Gustav begripa. Kanske gör han redan det men frågan är så viktig för honom att han inte kan släppa den. Eller så såg han potential i att locka lite invandrarröster, vilket han säkert lyckades med. Men det håller inte långsiktigt, annat än för att betala hans lön. Vilket kanske är det som i grunden driver honom.

Bra lön, dumma invandrare som hatar Israel samt dum vänster som kör (min fiendes fiende är min vän).

Verkar vara detta.
Citera
2026-09-19, 22:25
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
26729 röster. Partiets funktion verkar vara att hålla en enda person med inkomst. Kanske dags att göra något radikalt eller lägga ner partiet.

Dom kommer aldrig ta sig in i riksdagen, så är det bara. Det finns redan ett invandringskritiskt parti i riksdagen som är etablerat och den stora massan vill inte har mer radikal politik än SD driver.

Gustav Kasselstrand är däremot en mycket skicklig debattör och hade jag varit han hade jag lagt ner partiet och sysslat med opinionsbildning. Kanske starta en tankesmedja eller nåt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in