2026-09-19, 21:01
Medlem
Det var Arga snickaren Anders Övergår på väg till sin stuga i Bydalsfjällen, med släpvagn och allt. Han var svinarg och stog och tjafsade med poliserna utanför Nord-lock ganska länge. Flera på nordlock filmade...
Citera
2026-09-19, 22:41
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eclamp
Det var Arga snickaren Anders Övergår på väg till sin stuga i Bydalsfjällen, med släpvagn och allt. Han var svinarg och stog och tjafsade med poliserna utanför Nord-lock ganska länge. Flera på nordlock filmade...

Tydligen ditt andra inlägg på detta forum under en tidsperiod på 13 år. Imponerande, på något sätt!
Citera
2026-09-20, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Tydligen ditt andra inlägg på detta forum under en tidsperiod på 13 år. Imponerande, på något sätt!

Blir man mindre trovärdig för att man knappt gjort inlägg innan? En del kanske bara skriver när man har något relevant att tillföra.
Citera
2026-09-20, 07:57
Medlem
Bandydrakens avatar
Citat:

Varför åkte han till Nord-Lock om han skulle till Bydalen? Man kör via Borlänge och Svenstavik, så man kan gå på Dollarstore
Citera
2026-09-20, 08:56
Medlem
Citat:
Det stämmer inte
Citera
2026-09-20, 09:20
Medlem
Om det inte stämmer så har 2 TV- profiler blivit av med körkortet denna vecka för jag körde själv förbi när Arge snickarn slet sitt hår. Det kan möjligen vara så att han bara fick böter men han var riktigt upprörd. Ja må sällan göra inlägg men det beror mer på att jag endast postar när jag har något av relevans att tillföra. Huvuddelen av forumets användare tycks posta av diverse anledningar. Huvudsakligen för att ifrågasätta, argumentera eller för att de har en dålig dag. Jag har varken tid eller lust att ägna mig åt dylikt. Det kan mycket väl dröja 13 år till innan jag gör ett nytt inlägg..
Citera
2026-09-20, 09:29
Medlem
Artikeln finns i Östersundsposten 14 september, där står att 1 förare miste körkortet på 321:an vid Häljesund. Det var Arge snickaren
Jag vet inte hur man länkar till artikeln.
Citera
2026-09-20, 09:50
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Artikeln finns i Östersundsposten 14 september, där står att 1 förare miste körkortet på 321:an vid Häljesund. Det var Arge snickaren
Jaså, Arga Snattaren, det känns faktiskt ännu mer rimligt än min killgissning på Magnusson, men väntar fortfarande på det där klippet som Aftonhoran tagit sina bilder ifrån.
Citera
2026-09-20, 10:05
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Den här?

https://www.op.se/forare-korde-over-50-kilometer-i-timmen-for-fort/
Citera
2026-09-20, 14:58
Medlem
apperceptions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluefisk
Det stämmer inte

Hur vet du att det inte stämmer?
Har du kontaktat Transportstyrelsen och frågat om AÖ:s körkort är återkallat eller inte?
Citera
2026-09-20, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Den här?

https://www.op.se/forare-korde-over-50-kilometer-i-timmen-for-fort/

Ja precis! Tack
Citera
2026-09-20, 20:06
Medlem
Citat:
Om det inte stämmer så har 2 TV- profiler blivit av med körkortet denna vecka för jag körde själv förbi när Arge snickarn slet sitt hår. Det kan möjligen vara så att han bara fick böter men han var riktigt upprörd. Ja må sällan göra inlägg men det beror mer på att jag endast postar när jag har något av relevans att tillföra. Huvuddelen av forumets användare tycks posta av diverse anledningar. Huvudsakligen för att ifrågasätta, argumentera eller för att de har en dålig dag. Jag har varken tid eller lust att ägna mig åt dylikt. Det kan mycket väl dröja 13 år till innan jag gör ett nytt inlägg..
Arga fortkörarn…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in