2026-09-13, 17:55
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Frihetsnytts valvaka live 13 september 18:00

Söndagen den 13 september sänder Frihetsnytt live valvaka på YouTube. Vi följer hela valet – riksdagspartierna, utmanarna och varje nytt resultat. Utan skygglappar.
Citat:
Med oss i sändningen finns nästan alla utmanarpartier utanför riksdagen. De får själva kommentera valet, sina siffror och vad natten betyder. Det får du inte i SVT.
https://frihetsnytt.se/frihetsnytts-valvaka-live-13-september-1800/

https://www.youtube.com/watch?v=2KxncJmEe7M

Intressant!

Kommer ni att följa Frihetsnytts valvaka?
Citera
2026-09-13, 18:00
Medlem
Offerviljas avatar
Som AFS:are tycker jag att det är väldigt trevligt att den fantastiska Simon O Pettersson medverkar i Frihetsnytts valvaka.
Citera
2026-09-13, 18:06
Medlem
tobbeskinheads avatar
Nej fyfan vilken skit.
Citera
2026-09-13, 18:28
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobbeskinhead
Nej fyfan vilken skit.
Vad är det som du tycker är så skit med Frihetsnytts valvaka?

Trots att jag är nationalist så hade jag mycket hellre tittat på en äkta kommunistisk valvaka än på SVT:s valvaka.

Du får titta på Fredrik Skavlans valvaka då du istället, tobbeskinhead. Usch, så tråkigt.
Citera
2026-09-13, 19:42
Medlem
Offerviljas avatar
Det är roligt att så många väljer att titta på en alternativ valvaka som Frihetsnytts. Närmare 1000 personer är det som tittar just nu.

Bra kritik mot Sionistdemokraterna och ett underbart hånande av svinet Jimmie Åkesson i programmet.

Om mindre än 20 minuter stänger vallokalerna. Spännande är det! Heja AFS!
Citera
2026-09-13, 19:48
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Bra! Fan ta de mediokra 8 folkölspartierna som antingen stöder judar eller islamister
Citera
2026-09-13, 21:36
Medlem
Offerviljas avatar
Boomern Arne Weinz har fel. Det bästa för Sverige är att vi slipper mongohögern. "Bensinen kommer att bli dyrare då, dregel, dregel..."

Snälla nån, det är nog nu!

Det absolut viktigaste i det här valet är att få SD-boomers att bli ledsna och besvikna. SD-boomers är fienden nummer 1.

Drömmen: De rödgröna vinner valet och det antisionistiska Alternativ för Sverige får över 1 %.
Citera
2026-09-13, 21:49
Medlem
Offerviljas avatar
Alternativ för Sveriges partiledare Gustav Kasselstrand medverkar just nu i valvakan. Jag älskar honom!
Citera
2026-09-16, 07:28
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Det absolut viktigaste i det här valet är att få SD-boomers att bli ledsna och besvikna. SD-boomers är fienden nummer 1.

Drömmen: De rödgröna vinner valet och det antisionistiska Alternativ för Sverige får över 1 %.
Det är mycket glädjande att se att du har identifierat en av vår tids absolut vidrigaste grupperingar, boomersarna. Framförallt då SD-boomersarna. De senaste dagarna har varit en lisa för själen här på Flashback, att se tårarna från dessa åldrande män som konstaterar att SD tappat över 100k väljare och att deras drömmar om ett Orwellskt 1984-samhälle där de själva ska få slå på de svaga ser ut att rinna ut i sanden.

Jag tror emellertid inte att Afs fick över 1%. Däremot slog dina två övriga önskningar sannolikt in och jag delar din glädje fullt ut. Låt svenneboomersen svettas hela vägen ner i graven.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in