2026-09-14, 14:49
Moderator
Ancistruss avatar
Rubriken ändrad.

Jag hade tyvärr svårt att finna en riktigt bra rubrik så jag snodde till slut SVT:s rubrik, den är inte optimal men åtminstone inte felaktig och tyvärr det bästa jag kom på.

Regeringen vägrar ta in minimiantal på 900 flyktingar från Uganda och Rwanda ---> Beskedet om 900 kvotflyktingar dröjer

/Mod
Citera
2026-09-14, 17:23
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
"Vissa" tror du menar att majoriteten är.
https://arbetet.se/2015/10/14/den-nya-underklassen-arbetslosheten-praglar-somaliers-liv-i-sverige/

här är största invandrargruppen ifrån afrika det skulle jag säga är mer än majoriteten med, skulle säga nästan alla faktiskt
Citera
2026-09-14, 17:31
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe4Europeans
Vi borde ta emot vita sydafrikaner. Vi är dem faktiskt detta skyldiga. Rasförrädarna i den svenska regeringen finansierade ANC-terroristerna i 21 år (1973–1994). Efter att ha tagit makten i Sydafrika har detta svenskstödda ANC förstört landet och genomför nu aktivt ett folkmord på vita.
Eftersom de är vita kan de inte lida så illa så de behöver fly, det är vänsterretoriken vi kör med i sverige, på samma sätt som du inte kan dömas för hets emot folk grupp på en vit/svensk
Citera
2026-09-14, 20:14
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Negrer till Negerland - Muslimer till Muslimland
Kristna till Kristenland med rätt etnicitet

Kristendomen är inte en svensk religion så svenska kristna bör isåfall deporteras till kristenland. Kristendomen raderar etnicitet och ersätter den med kristenhet (här är varken jude eller grek) så kristna kan inte anses tillhöra någon speciell urbefolkning.

Det är bara ateistiska eller asatroende svenskar som kan anses vara etniska svenskar eftersom de inte avsagt sig sin svenskhet genom att tro på en rasförnekande universell egalitär religion från mellanöstern. Kristendomen är inget annat än universell reformjudendom såld under ett annat varumärke, och islam är endast en arabiserad form av judendom mixad med element från universell reformjudendom, återigen såld under ett annat varumärke för judendom säljer inte någonstans av någon märklig anledning.

Judendom, kristendom och islam är således inte tre separata religioner utan tre olika sekter som tillhör samma religion (abrahamismen) och de dyrkar alla samma gud, något som svenska sektkristna vägrar erkänna för de vägrar erkänna att kristendomen är en kaosblattereligion och att de är kaosblatteimitatörer.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in