2026-09-13, 11:47
Medlem
Pusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngridBe
Wikipedia handlade om namnskick.

Jo, jag såg nu att det stämmer. Ett slarvfel utav mig.
Citera
2026-09-13, 11:48
Medlem
Att vissa kvinnor direkt reser sig och går om man som skötsam välklädd man sätter sig på tryggt avstånd på samma bänk som dessa.
Citera
2026-09-13, 12:47
Medlem
RomernasKungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q-Tron
En tandhygienist på Gotland, Bernt Herlitz, fick för tio år sedan sparken när han påtalade det uppenbara gällande åldern på skäggbarnen, då han kunde se på deras tänder att de i själva verket inte var några barn.

Det här är riktigt jävla sjukt. Man får direkta DDR-vibbar. En tandhygienist utför sin profession 100% korrekt och blir sparkad för att man då avslöjar en sanning som ska döljas. Personerna som gav honom sparken borde jagas idag kan man tycka.
Citera
2026-09-13, 12:50
Medlem
Våldtäkter i äldrevården

Den såg man inte komma.
Citera
2026-09-13, 13:03
Medlem
heliotrops avatar
Efter dådet på Morö backe: Vi måste bekämpa rasismen

När en svensk flicka blivit våldtagen och misshandlad så svårt att hon fått men för livet.

Men det viktigaste var "att vi ska kämpa mot rasismen".

Lex pakistanska män våldtar brittiska unga flickor under två decennier, rasistiskt att bry sig om

🤢🤢🤢🤢🤢

Terrordåd Drottninggatan
Dan efter: antirasistisk festival på Sergels torg
Senast redigerad av heliotrop 2026-09-13 kl. 13:08.
Citera
2026-09-13, 13:55
Medlem
Mad monks avatar
Grupper av sysslolösa hannar som drar runt som hyenor högljudda mobilsamtal på bibliotek. Nej vem försöker jag lura allt med dom är bisarrt.
Citera
2026-09-13, 15:56
Medlem
Många men ska jag välja en bisarr konsekvens så är det att skolavslutning i kyrkan inte existerar längre i många kommuner. Trots att de har fantastiskt vackra kyrkor i underbar omgivning och med en historia tillbaka till när Sverige blev ett land.
Citera
2026-09-13, 16:00
Medlem
Gängkriminella och de värsta -rekrytering av barn.
Deras värdelösa människosyn har dom tagit med sig hit.
Citera
2026-09-13, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JonnyMecson12.4
Många men ska jag välja en bisarr konsekvens så är det att skolavslutning i kyrkan inte existerar längre i många kommuner. Trots att de har fantastiskt vackra kyrkor i underbar omgivning och med en historia tillbaka till när Sverige blev ett land.
Jag minns ett föräldramöte på 1970-talet. Ingen invandrare var närvarande, de som kunde varit där var katoliker. Det togs upp att det var fel med skolavslutning i kyrkan, alla är inte kyrkliga och religiösa. Men det fortsatte vara så, fanns ingen annan tillräckligt stor lokal.
Citera
2026-09-13, 18:58
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1717-1776
Att islamisters röster avgör valet i morgon
Ja, det är onekligen sinnessjukt. Vi Svenskar röstar Blågult och Islamisterna röstar Rödgrönt.
Citera
2026-09-13, 19:41
Medlem
Sladdarens avatar
Att den existerar i sådan omfattningen i våra länder utan man ens behöver den till nåt eftersom den fyller inte de funktionerna skulle jag säga är bizzart
Citera
2026-09-13, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Att utlänningar kan köra fejkade identiteter och ha olika namn. Detta kollades inte förr i alla fall. Vet inte om det har blivit skärpning nu..

Ja det är för sjukt att det bara funkar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in