2026-09-13, 18:22
Moderator
zanteras avatar
Foden har ju verkligen IQ fiskmås, förstår inte hur man kan agera så dumt nere vid sidlinjen helt utan anledning. Sen har väl City trots 1 man mindre varit det bättre laget efter 45 minuter. Carrick fortsätter med sin idéfattiga och tempofattiga fotboll och jag blir ärligt talat inte förvånad om City petar in ett mål i andra och vinner.

Hade lust att stänga av TVn redan när man såg startelvorna. Carrick som hemmatränare ställer upp utan anfallare och petar Sesko IGEN, råttan Rashford är i startelvan IGEN, samma trötta lag och sen ser man City som bortalag som faktiskt ställer upp med en forward och har ett ganska offensivt mittfält med både Enzo/Cherki och endast Anderson som defensiv.
Citera
2026-09-13, 18:23
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Foden har ju verkligen IQ fiskmås, förstår inte hur man kan agera så dumt nere vid sidlinjen helt utan anledning. Sen har väl City trots 1 man mindre varit det bättre laget efter 45 minuter. Carrick fortsätter med sin idéfattiga och tempofattiga fotboll och jag blir ärligt talat inte förvånad om City petar in ett mål i andra och vinner.

Hade lust att stänga av TVn redan när man såg startelvorna. Carrick som hemmatränare ställer upp utan anfallare och petar Sesko IGEN, råttan Rashford är i startelvan IGEN, samma trötta lag och sen ser man City som bortalag som faktiskt ställer upp med en forward och har ett ganska offensivt mittfält med både Enzo/Cherki och endast Anderson som defensiv.

Trash får bara spela i egenskap av kompis med Carrick. Svagt ledarskap.
Citera
2026-09-13, 18:25
Medlem
Gult max, till och med ljungberg säger att de är fel med rött.
Citera
2026-09-13, 18:26
Medlem
Klart Ljungberg säger det inte ska vara kort

Hade det varit Arsenalspelare hade han gråtit i studion och gapat om fusk

Flintskalliga jävel

Schmeichel och Stam är mer nyanserade att Bruno skulle haft gult men att det RÖDA är solklart
Citera
2026-09-13, 18:27
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TornstromMy
Gult max, till och med ljungberg säger att de är fel med rött.
Ljungberg sa så? Så då ska de vara rött med andra ord.
Citera
2026-09-13, 18:27
Moderator
zanteras avatar
En spelare som ligger ner och måttar en spark med båda benen upp mot magen på en spelare som står över honom åker ju ut i typ 5/5 situationer. Finns inget som helst argument för "det var en naturlig reaktion" eller liknande. Det är så jävla hjärndött så det finns inte, om domaren missar det så gör ju VAR inte det. Maresca borde skeppa Foden till Everton eller Fulham efter det om man tappar poäng idag.
Citera
2026-09-13, 18:28
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av .NateHiggers.
Trash får bara spela i egenskap av kompis med Carrick. Svagt ledarskap.

Undra om det inte är order uppeifrån IGEN att rahsford sitter på en jättelön och har inte kunnat säljas så då ska han spela oavsett

Sir Jim är verkligen en FITTA

Den som efter matchen sen säger Rashford var bäst och knullade Nunes förtjänar en fet jävla smäll
Citera
2026-09-13, 18:30
Medlem
Citat:
En spelare som ligger ner och måttar en spark med båda benen upp mot magen på en spelare som står över honom åker ju ut i typ 5/5 situationer. Finns inget som helst argument för "det var en naturlig reaktion" eller liknande. Det är så jävla hjärndött så det finns inte, om domaren missar det så gör ju VAR inte det. Maresca borde skeppa Foden till Everton eller Fulham efter det om man tappar poäng idag.

Efterslängar har varit direkt rött oavsett kraft de senaste fem-sex åren eller nåt men ändå sitter folk och ifrågasätter lol.
Citera
2026-09-13, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BumbiBeer
Efterslängar har varit direkt rött oavsett kraft de senaste fem-sex åren eller nåt men ändå sitter folk och ifrågasätter lol.

Ja, jag fattar heller inte hur folk kan ifrågasätta. Helt hjärndött.
Citera
2026-09-13, 18:39
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crucial
Ja, jag fattar heller inte hur folk kan ifrågasätta. Helt hjärndött.

Jag ifrågasätter verkligen inte det röda, men Brunos spark är lika illa. Oavsett kort så borde bägge fått samma färg.

Det är idiotiskt att sparka uppåt, men det är också vidrigt att sparka på någon som redan ligger ned.

Två idiotiska beslut men endast 1 kort.
Citera
2026-09-13, 18:39
Medlem
Jag är enig, det är helt sanslöst! Bruno borde också fått rött kort.
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Vafan finns VAR för?? Foden reagerar som en idiot, men Bruno gör en vidrig sak från början när han siktar på Fodens pung.

Hur kan domarna tillåta att en spelare sparkar på en motståndare som ligger ner?
Citera
2026-09-13, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Jag ifrågasätter verkligen inte det röda, men Brunos spark är lika illa. Oavsett kort så borde bägge fått samma färg.

Det är idiotiskt att sparka uppåt, men det är också vidrigt att sparka på någon som redan ligger ned.

Två idiotiska beslut men endast 1 kort.

Ja, det går att argumentera för ett rött till Bruno. Fodens är dock solklar, som sagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in