Scania och Volvo har lurats till att satsa stora summor på ellastbilar som ingen vill ha.
Marginalerna i åkeribranschen är extremt små, det går inte att köpa fordon som kostar 2-3 gånger så mycket och tro att man ska kunna vara med och konkurrera.
Det sjukaste i den här historien är att Scanias VD gått och sagt att han vill se högre dieselpriser.. Inte en tanke på sina egna kunder..
VI är liksom med i EU, svenska åkare kan omöjligen konkurrera mot utländska åkerier om vi ska ha världens dyraste diesel igen som det blir med Argabiggan som statsminister eftersom hon kommer med MP i släptåg.
Jag är dessutom personligen drabbad av Scanias urusla kvalitet, precis som så många anda åkare.. Jag hoppas Scania gör konkurs över deras galna satsningar på ellastbilar som ingen vill ha och deras extremt bristfälliga kvalitet.
Magda utstrålar så mycket negativ energi att när hon väl tvingar sig att dra på sig sitt fejk-leende verkar det så påklistrat att hon själv verkar knappt klara av att ens fejka, ens fejka, ett leende.
Människan är inte gjord för att le eller vara glad. Läskig människa.
Senast redigerad av solstrålar 2026-09-12 kl. 21:13.
Magda utstrålar så mycket negativ energi att när hon väl tvingar sig att dra på sig sitt fejk-leende verkar det så påklistrat att hon själv verkar knappt klara av att ens fejka, ens fejka, ett leende.
De få gånger hon ler så är det bara munnen som rör sig, resten av ansiktet är fortfarande ondskefullt och aggressivt. Hennes ögon lurar ingen.
Hon har ingen egen politik. Allt handlar om att komma till makten.
Det enda hon tjatar om är vad Tidö gjort dåligt o tjat om SD. När jag är statsminister bla bla bla ....
Hennes stil är väldigt amerikaniserad. Talar med om henne som person än vad hon faktiskt kommer att genomföra. Problemet är bara att det inte går hem då hennes personlighet är så ... fejk och bitter.