Ju mer jag hör Magda och Nooshi ju mer rädd blir jag för Sveriges framtid.
Jag har aldrig varit så rädd inför ett val.
Har inte brytt mig och har vid något tillfälle öven röstat på S mem nu är det riktigt illa.
Hur tänker folk som röstar rött?
Sverige måste framåt inte betala skatt på skatt för att folk ska få bidrag.
Vi måste fortsätta bekämpa kriminaliteten.
Den är inte över för att skjutningarna minskat.
V är bara våld
Titta bara på ungvänster vad de förmedlar och säger.
Det är våldsamt.
Livrädd!
Ebba som stadsminister.
Och vänster är livrädd för att det ska fortsätta med hat mot de allra svagaste i samhället. Så båda sidor är rädda detta val av olika skäl.
Så fort något annat än stöd för SD skrivs här trycks det ner och drunknar i allt annat.
Folk här skriver att Magda upprepar sig som papegojor, Flashback är inte mycket bättre där. Ulf är guden, Magda ska brännas på bål. Hon skulle kunna sagt hur bra saker som helst men det vinklas till Ulf ändå.
Tycker du att hon gör en bra insats i den här debatten?
Jag genuint hatar den för jävla människan. Aldrig känt så med en annan partiledare. Nooshi är bara komisk men den här jävla kärringjäveln är en riktigt ond jävel alltså.
Alltså...oavsett var man står politiskt, lyssna på denna debatt noga och märk hur uppenbart det blir vem som osar negativitet, irritation, pms, verkar stressad och arg.
Inte ens när programledarna själva lättsamt frågar om vad de tycker om varandra släpper Magda fram något positivt. Ulf behåller lugnet, ger båda blocken beröm medans Magda tjurar och osar negativ energi.
Det är faktiskt helt sjukt hur mycket negativ energi Magda utstrålar, spelar ingen roll om du håller med henne eller inte. Hon är som en helt radioaktiv entitet i sig själv. Obehaglig människa.
Senast redigerad av solstrålar 2026-09-12 kl. 20:57.
Jag genuint hatar den för jävla människan. Aldrig känt så med en annan partiledare. Nooshi är bara komisk men den här jävla kärringjäveln är en riktigt ond jävel alltså.
Tycker du att hon gör en bra insats i den här debatten?
Har bara slötittat. Inte aktivt så ska inte uttala mig. Men spelar ingen roll om Ulf är lika kass, Flashback skulle höja han till skyarna ändå. Räckte igår att se betygen på debatten i olika tidningar jämfört med Flashback.
Hon är genuint genomond. Ljuger ständigt, och allt i syfte att ta makten. Till och med organiserar klanröstande i förorterna.
Så fort något annat än stöd för SD skrivs här trycks det ner och drunknar i allt annat.
Folk här skriver att Magda upprepar sig som papegojor, Flashback är inte mycket bättre där. Ulf är guden, Magda ska brännas på bål. Hon skulle kunna sagt hur bra saker som helst men det vinklas till Ulf ändå.
Ingenting "trycks ner". FB tillämpar kronologisk ordning på inlägg. Sen kan det förstås vara så att Magda och S inte är så populära här.