2026-09-12, 06:38
Medlem
En tjänst jag vill ha är en applikation som importerar.mina CSV-filer från div bankutdrag/kontoutdrag och sedan sorterar in dem i kategorier jag själv väljer/namnger och slutligen medger att ett månadsutfall jämförs mot en budget jag själv lagt in i appen

Jag vet precis hur jag vill ha det presenterat. Inte hittat nån tjänst som har flexibilitet vad gäller att kunna sortera in i både kategorier och underkategorier.
Citera
2026-09-12, 12:01
Medlem
Tvättpåsar av kraftigt material typ säckväv, så man kan maskintvätta hundkoppel, spännband och annat som det sitter fast metalldelar i utan att det skramlar så mycket eller man får bucklor i tvättmaskinens trumma.

Diskmedelstabletter som är hälften eller en fjärdedel så stora som vanliga, för att få lagom dosering i små bänkdiskmaskiner utan att behöva dela tabletter eller hålla på med pulver.
Citera
2026-09-12, 22:08
Medlem
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CandyForcester
Tvättpåsar av kraftigt material typ säckväv, så man kan maskintvätta hundkoppel, spännband och annat som det sitter fast metalldelar i utan att det skramlar så mycket eller man får bucklor i tvättmaskinens trumma.

Diskmedelstabletter som är hälften eller en fjärdedel så stora som vanliga, för att få lagom dosering i små bänkdiskmaskiner utan att behöva dela tabletter eller hålla på med pulver.

Är det jättesvårt för dig att manuellt dela dessa diskmaskinstabletter?
Citera
2026-09-13, 04:20
Moderator
OceanDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maxinatorn
Hej, jag och min kompis ska starta ett uf företag och vi vet inte riktigt vad vi ska göra. Om vi ska sälja en produkt eller tjänst. Så jag undrar vad saknar/vill ni ha i eran vardag. ps, vi har ingen stor budget då skolan tillåter bara 300kr per person.
Försöker nu outsourca brainstormingen?

Säg till en AI att gå runt som en människa i en park och drömma lite idéer till er.

Vad har ni fått för idéer när ni har drömt då? Natten kan göra under och arbeta åt en vettu. Ställ mer frågor i varje led och fråga folk på gatan över de ni har så kanske ni kan få ännu snabbare input?
Citera
2026-09-13, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan
Är det jättesvårt för dig att manuellt dela dessa diskmaskinstabletter?

De flesta moderna diskmedelstabletter blir ju bara smulor eller klet när man bryter det tunna skyddshöljet runt dem. Förr fanns det en del lågprismaskindiskmedel, t ex Ica Basic som gick bra att dela, men de fungerade inte alls ihop med hårt vatten istället.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in