2026-09-16, 15:52
Medlem
JasonDuvals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Det är ett jävligt hemskt förtal mot en oskyldig om personen inte har starka källor för påståendet. Ett sånt där inlägg kan förstöra en oskyldig människas liv om det inte stämmer. Vet inte om folk fattar sånt? Det är det grövsta och värsta du kan associera nån med eller anklaga nån för eller göra nån misstänkt för. Vill verkligen se källa på det där eller så hoppas man att inlägget tas bort.

Citat:
Ursprungligen postat av Haaaaag
Alltså admin och moderatorer måste börja ta sitt ansvar och radera i tråden, och stänga av användare, för just nu förstörs det ena livet efter det andra här...

Fast helt oskyldig är hon inte. Hon är brottsdömd kommunist så då är hon offentlig och får faktiskt tåla misstankar i offentligheten.

https://samnytt.se/examensceremoni-stormades-av-palestinaextremister-13-personer-atalas

https://www.nickalinia.se/p/vansterextrem-klottrare-avslojad
Senast redigerad av JasonDuval 2026-09-16 kl. 15:55.
Citera
2026-09-16, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JasonDuval
Fast helt oskyldig är hon inte. Hon är brottsdömd kommunist så då är hon offentlig och får faktiskt tåla misstankar i offentligheten.

https://samnytt.se/examensceremoni-stormades-av-palestinaextremister-13-personer-atalas

Är du på riktigt? Så om du eller din farsa eller nån du känner skulle begå nåt brott som räknas som "vanligt" brott (stöld eller nåt fyllebrott eller fortkörning eller skadegörelse) så är det okej för nån på flashback att sen hänga ut dig som misstänkt pedofil? Skärpning ffs. Oavsett hur mkt du hatar nån så anklagar man inte för nåt så sjukt utan jävligt starka bevis.
Citera
2026-09-16, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ryggrad
Oftast ja, men nu fanns det ju en tvilling... Men nej, jag tror du har rätt. Det var nog inte DNA.
Polisen tog första bästa galning i Järfälla, desperata
Nu är alla i området oroliga igen,
Jag är ganska säker på att det inte är en kvinna eller transvestit, utan en pojke/man
Citera
2026-09-16, 16:07
Medlem
Citat:

Du ska nog inte ha tolkningsföreträde i frågan vem som "borde" hängas ut eller inte. Jag råder dig/er att sätta er ned och vara tysta!
Citera
2026-09-16, 16:08
Medlem
JasonDuvals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Är du på riktigt? Så om du eller din farsa eller nån du känner skulle begå nåt brott som räknas som "vanligt" brott (stöld eller nåt fyllebrott eller fortkörning eller skadegörelse) så är det okej för nån på flashback att sen hänga ut dig som misstänkt pedofil? Skärpning ffs. Oavsett hur mkt du hatar nån så anklagar man inte för nåt så sjukt utan jävligt starka bevis.
Du får ursäkta men galna extremister som stormar universitet med ett gäng transor och som stark bevisning finns för galen skadegörelseattack mot en privatperson anser jag vara offentliga och vana vid att tåla lite mer än vanligt folk. Hon är redan outad på massa hemsidor med namn bild, domar osv.
Citera
2026-09-16, 16:09
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ryggrad
Kan det ha blivit DNA-träff så snabbt? Kanske om ärendet prioriterats? I så fall tar de väl in tvillingen med tidigare domar, den som faktiskt topsats. Om det sedan kommer fram ett vattentätt alibi får de i stället plocka in den ostraffade systern. Det lär ju ha varit något ganska påtagligt som fick dem att begära en kvinna häktad i det hör fallet.

Om DNA stämmer så skulle de väl ta in den andra tvillingen, oavsett vem av dem som tidigare satt anhållen.
Citera
2026-09-16, 16:15
Medlem
ryggrads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Om DNA stämmer så skulle de väl ta in den andra tvillingen, oavsett vem av dem som tidigare satt anhållen.
Jag tänkte såklart att DNA matchar båda, eftersom de är tvillingar. Men bara den dömda finns i registret, så hon plockas in direkt. Sen när hon sitter där visar det sig finnas både alibi och en tvilling. Då ska såklart systern med alibi släppas och den andra blir misstänkt. OM det nu är så lär vi snart se en ny gripen.
Citera
2026-09-16, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snera
Ja jag är tveksam till det av naturliga skäl eftersom det statistiskt är nått man aldrig hört talas om. Jag säger dock inte att det är omöjligt. Stor skillnad
Minns jag fel om inte en svensk kvinna åtalades för att ha anstiftat virtuell barnvåldtäkt, en sån där vidrig internetgrej mot betalning borta i Asien någonstans, Filippinerna?
Citera
2026-09-16, 16:20
Medlem
Citat:
Du får ursäkta men galna extremister som stormar universitet med ett gäng transor och som stark bevisning finns för galen skadegörelseattack mot en privatperson anser jag vara offentliga och vana vid att tåla lite mer än vanligt folk. Hon är redan outad på massa hemsidor med namn bild, domar osv.
Då är det OK att bli uthängd som pedofil anser du?

De tidigare brotten kanske hon inte ens skäms speciellt mycket för men detta? Det önskar jag inte min värsta ovän.
Citera
2026-09-16, 16:24
Medlem
Teabag-ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillajag4ever
Minns jag fel om inte en svensk kvinna åtalades för att ha anstiftat virtuell barnvåldtäkt, en sån där vidrig internetgrej mot betalning borta i Asien någonstans, Filippinerna?

Det finns flera fall av kvinnliga våldtäktsdömd a i Sverige.
Citera
2026-09-16, 16:25
Medlem
Är de D*sa som är nya hög oddsaren?* = i
Citera
2026-09-16, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Då är det OK att bli uthängd som pedofil anser du?

De tidigare brotten kanske hon inte ens skäms speciellt mycket för men detta? Det önskar jag inte min värsta ovän.

Man får ju tänk sig för vad man gör i livet, easy target
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in