2026-09-11, 21:52
Medlem
Inte en partiledare har nämnt AI, som är nästa stora revolution utav samhället. På det så blir svenskar allt färre i Sverige. Vänsterblocket kommer bara växa härifrån. Sverige är på dekis och allt detta snack av politiker om fler vinnare kommer bli rena inversen. Sitter inte tidö kvar kommer (S)verige ledas av rödgröna sidan i väldigt lång tid, Sverige är kört tyvärr.
Citera
Medlem
Till och med från en opartisk lens blir de rödgröna helt överkörda. Yikes
Citera
Medlem
Graavargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Glad att Jonas Sjöstedt inte är kvar. Han var ändå skarp. Nooshi är en hjärndöd jävla idiot. Se om hela debatten, hon svarar aldrig på frågorna hon får.

Varför? För att hon.inte.kan.svara.på.frågorna. Så jävla bortkommen är hon. Hon har inga argument.

Det är i alla fall det som blir kvar i handen.

Sjöstedt var riktigt bra, han är ännu riktigt bra. Men Dagdostar...
Citera
Medlem
Låt Nooshi prata mer
Hon är ju helt ostabil och ju mer hon pratar desto mer skada gör hon
Man ser ju hur hennes "allierade" skäms
Citera
Medlem
Lagerkommandants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Den enda från rödgröna sidan som verkar lite vettig och kan argumentera för sin sak utan att brusa upp är C.

Ja men vad tusan gör C i det sällskapet?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jhww82
Simona vet inte vad tacksamhet betyder. Hade hon varit född 10 år senare så hade hon varit utvisad nu av JÅ
Ja, helt öppna gränser måste vi ha, du är väl inte ond?
Citera
Medlem
Tratten52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Oljepengar, har inte vi.

Dom mesta av oljepengarna går inte till löpande kostnader. Dom värderar yrket högre än vad vi gör här därav mycket högre löner. Jag har en bekant som är läkare som jobbade i Norge ett tag, tills han hade tillräckligt för att lägga upp kontant till ett hus. Minst en hundring i handen i månaden.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graavarg
Skulle det här var Dungeons och Dragons skulle Kristersson vara en chaotic evil gnome. Som är alltid är sur och negativ...

Och ljuger så fort han öppnar munnen
Citera
Medlem
Herre gud, Ulf fick ordet - vad säger du? och har svara med en motfråga - om detta?

Nej vi ville veta hur det gått i nån fotbolls match , suck. Riktigt dålig kväll för M.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrKyoto
Kan vara det bästa jag någonsin hört i svensk debatt:

"Jag är inte skyldig kravlös svensk socialidemokrati någonting, jag är skyldig min pappa allt."

Mohamsson for President!

Ja det var en oerhört träffande kommentar. Blev nästan chockad att äntligen få se surtanten få ett klockrent mothugg.

Men man vet ju inte om man ska skratta eller gråta när man tittar på dessa debatter.

Mohamsson bäst förvånande nog.
Citera
2026-09-11, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Härnösand, Norrland

Är de här ett bevis på att Stockholm bögifierar människor?

Peter Eriksson var från Kalix, Daniel Helldén är född i Luleå, Anders Nordin i Piteå.
Citera
2026-09-11, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lajklajk
Och Nooshi kan inte stå upp för tjejer i burka som blir våldtagna av deras muslimska farsor för att vinna röster. Hur vidriga är ni ?

Nooshi är för fortsatt kvinnoförtryck
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in