2026-09-11, 21:12
Medlem
SmartSkalles avatar
Kriminella mördarbarn SKA sitta i fängelse, fatta det era jävla VÄNSTERFITTOR !!!
Citera
Medlem
Ulf är så jävla oherderlig alltså, men det är roligt att se. Haha
Citera
Medlem
Nooshi vill bjuda på saft och bulle. Fast ge stenhårda straff. Nu blir hon hysterisk.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfmotherrocker
Tidö tror verkligen själva att deras väljare är förståndshandikappade när de fortsätter skryta om deras ogenomförbara förslag!

Alla som kan läsa en tidning har ju genomskådat deras hittepå-förslag för länge sen. Men inte Tidö-väljarna haha! MÄNGDRABATTEN KAN INTE GENOMFÖRAS FÖRRÄN 2040!

Ja, helt otroligt att Ulf kan med att dra samma lögn dag efter dag. Noll heder i den mannen.
Citera
Medlem
LarsVonDusseldorfs avatar
Är Nooshi en crazy cat women? Hon är ju dum i huvet på riktigt.
Citera
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snurrespratt24
Då begraver hon sig själv. Hon borde vara glad att bli avbruten.

Haha! Du har uppenbarligen en poäng där.
Citera
2026-09-11, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jhww82
Så du tror Uffe kan få fram 35000 fängelseplatser på 4 år? Haha…

Regeringen kommer ta bort straffrabatterna för ett antal brott i taget i takt med att kapaciteten i fängelser byggs ut. Det är du för dum för att fatta. Lagen är skriven så att det är regeringen som nu bestämmer över takten i införandet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Så högre bränsleskatter i Sverige skulle drastiskt påverka klimatet i världen? Hur hamnar man i den villfarelsen?

Var har jag påstått det? Genom att påtala att jag personligen röstat efter vilket samhälle jag vill ha / vilken riktning det ska gå?

Men ja, absolut - högre bränsleskatter generellt tycker jag är en rimlig delåtgärd i klimatomställningsarbetet Behövs både piska och morot!
Citera
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Den mest episka krossen var när de anlände:

https://www.svtplay.se/klipp/82dVM7m/har-anlander-partiledarna-till-slutdebatten?video=visa

De 4 på vänstersidan anländer en efter en, splittrade, låg energi, lögner, depp.

Sen rullar en buss och ut stiger Tidögänget som ett lag, det sprudlar av energi, samstämmiga, alla 4 talar och de andra tittar på den som talar och nickar. Vilket gäng! Vilka segrare!
Citera
Medlem
Harald.Guldhatts avatar
Ja vad ska man göra med barn som begår grova brott. Jag vet inte. Men de kan ju inte få springa lösa på gatan. Sen är det säkert 90% ungar med utländsk bakgrund. Invandringsproblem som så mycket annat.
Citera
Medlem
jhww82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KetaminKajsa
Hahaha "Ni bedriver en smutskastningskampanj mot oss på Vänstern"

För i helvete vänsterkärringar, ni röstade NEJ!

Vi hyr fängelseplatser utomlands, det har man gjort tidigare och det är dessutom billigt.

Jag rekommenderar El Salvador

Dessutom byggs det fängelseplatser för fullt nu.

Det komiska är att Estlands oppositionspartier, dvs Uffes egna höger i Estland, vill bryta kontraktet med Uffe och hans jättebebis Strömmer.
Citera
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfmotherrocker
Tidö tror verkligen själva att deras väljare är förståndshandikappade när de fortsätter skryta om deras ogenomförbara förslag!

Alla som kan läsa en tidning har ju genomskådat deras hittepå-förslag för länge sen. Men inte Tidö-väljarna haha! MÄNGDRABATTEN KAN INTE GENOMFÖRAS FÖRRÄN 2040!
Jodå, det kan det visst. Ljug inte nu. Läs och lär
https://www.di.se/debatt/s-sprider-desinformation-om-mangdrabatten/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in