Citat:
Ursprungligen postat av
Valet-2026
Det syntes att Magda skäms över att hon röstade mot slopande av mängdrabatten. Jädrans så arg hon var när statsministern läxade upp henne om det.
Bra att väljarna fick bevis för att (S) är på förövarnas sida och sviker brottsoffren. Rösta SD är mitt tips.
Detta! Ja Maggan skämdes och påstod att det var för oprecist vilket datum lagändringen det skulle införas, så för säkerhets skull röstade hon NEJ - och i debatten ställde hon sitt NEJ mot ett fantasiförslag som ingen har lagt.
Det är en så otroligt uppenbar realitet att Sossarnas flesta ledare och Maggan ser upp till allt som TIDÖ har gjort under mandatperioden utöver skattesänkningar, inser att det var bra och omtyckt av folket, vill kopiera delar av politiken, men i ryggraden någonstans fortfarande har kvar reflexen att skydda invandring och brottslingar (typ som en rökare som slutat röka alltid reflexmässigt gräver i fickan efter en tändare innan de går ut genom dörren....)
Nej, jag litar bara på Tidö och stöttar L i detta val - trots att jag har mer sympati för övriga tidöpartier egentligen.