2026-09-11, 22:15
Medlem
Graavargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Håller verkligen med. Sjöstedt var genomgående stabil och övertygande oavsett motståndare. Dadgostar blir ju dessvärre ett sänke för övriga rödgröna.

Jag tror inte det. Eller om du menar att hon ska vara med och göra politik så "ja".

Men inte i valet, eftersom av de väljare som nu överger V så går nog ingen till Tidö-blocket.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jhww82
Tvärtom. Konstaterade bara fakta med denna regering som får ståfräs när de utvisar tonåringar men låter deras familj vara kvar. Det krävs en viss sorts sadister för att njuta av det. Men Uffe och Åkesson samt farsan till den där aktivklubbmedlemmen har den böjelsen
De kan återförenas hemma islamistdrägg.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Sjöstedt är den enda vänsterpartist jag haft respekt för även om jag nästan aldrig håller med honom i sakfrågor

Den kommunisten gratulerade diktatorn Hugo Chávez respektive Maduro när de vann sina riggade val, och mördade sina politiska motståndare, bl a… En ulv i fårakläder.
Citera
Medlem
Spektaklet ligger ute pp Fejan br med Coments
Maggan gnydde nått om hennes möten med alla unga som mötet arbetslöshet i sitt inträde i vuxenlivet Ehhh... är Vi alla inte arbetslösa I början? Tokkärring 👎🤯
https://www.facebook.com/share/r/1JwGiXZcZe/
Senast redigerad av Bajsolle2 2026-09-11 kl. 22:25.
Citera
Medlem
Graavargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Ja. Eller så avgår hon frivilligt.

Hon avgår helt säkert.
Citera
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blobbare
Vilka vann debatten? De blågröna eller de rödgröna?

Det beror på vilket Sverige man vill ha, gap, skrik och allmänt kaos, då vann de rödgröna.
Lugnt och tryggt, de blågula.
Citera
2026-09-11, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maxwell-
Förstår inte riktigt hur Aftonbladet resonerar när dom tycker att Nosshi var bättre än Simona ikväll. Va?

Nooshi ägde ikväll och Simona var inte bra helt enkelt.
Citera
Medlem
Auroras avatar
Nooshi var 100% bakfull. Hon hade varit mer lämpad som fritidsledare men på något sätt känns det "on brand" att hon lyckats bli partiledare för V.
Citera
Medlem
Sqrbankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graavarg
Amanda Lind och Elisabeth Thand Ringqvist var artigast och mest väluppfostrade, tätt följda av Ebba Busch.

Värst var Mohamsson, Åkesson och Dadgostar.

Instämmer i att Thand och Amanda framstår som mest "vuxna" i rummet. Själv Tidö-väljare, men de har faktiskt gjort en stabil insats i veckans direktsända nyckeldebatter. Framförallt Amanda.

Bajsattackerna, uteslutande och inget annat, från maggan - uppenbart strategiskt uttänkt från den svinstia hon företräder och som inte går på val på nått annat än höjda skatter - gör dock situationen för civiliserad debatt omöjlig mellan henne och dom hon främst riktar bajset mot - M och SD.

Tror emellertid, tyvär från min sida, att vänstersidan ror hem detta samtidigt som S gör sitt sämsta val sedan 1940-talet. Det kommer skapa stor friktion i arbetet med att få fram ett regeringsunderlag.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Aftonbladet har panik nu.

Simona var kvällens bästa. Och då är jag ändå SD:are.
sosseblaskan ger S-ledaren en 3:a även om de somnat under den första kvarten, och maggan haggan fick en 3:a
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blobbare
Vilka vann debatten? De blågröna eller de rödgröna?

Blågula vann överlägset den här debatten, det finns inte en enda fråga där rödgröna-sörjan håller med varandra om.
Citera
Medlem
Graavargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proliferate
Den kommunisten gratulerade diktatorn Hugo Chávez respektive Maduro när de vann sina riggade val, och mördade sina politiska motståndare, bl a… En ulv i fårakläder.

Men en smart ulv, som nog inte alls betedde sig som ett får.

Jag har aldrig ens tänkt att rösta på V, men Sjöstedt respekterar jag i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in