2026-09-11, 22:03
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahlenius86
100%

Synd.
Han är en mes.
Ebba eller Jimmie passar bättre.
Eller hr Strömmer.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toalettdykare
Vill knulla kärringen som är programledare
HHaha WTF 😆
Citera
Medlem
Mohamsson kan inte bete sig, ljuger upprepade gånger och säger galna saker. Snälla Sverige, förpassa L till soptippen.
Citera
Medlem
catforwardpowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Tror nog att S väljarbas till största del bestå av utlänningar idag. Alla etniska svenskar har flytt till tidölaget.

Norrlänningar och kvinnor i offentlig sektor samt majoriteten av allt myndighetsfolk är sossar. De har tappat men är fortfarande stark där
Citera
Medlem
Gentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elvi
Rödgröna vann debatten ganska klart, väldigt sakligt och jordnära. Det handlar om vanliga knegare och människor. Tidö har panik, argument som faller platt!

Man får vara bra full eller sjukskriven för att anse att den rödgröna smörjan vann debatten. Nåja, ni blir det tidö i fyra år till. Allt gott.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fishy75
Tror vi på en högerseger i år igen? Jag kan hoppas på det men man vet aldrig.

Nope, L kommer åka ut och vänstern vinner.
Citera
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alex1987
Blir extra sorgligt när pantade människor som Oisin ska sitta och ge betyg.
Eller en pajas som Henrik Torehammar.
Citera
2026-09-11, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demigurgen
Nils Edén införde kvinnlig rösträtt.
Sen kan man diskutera hur jävla slugt de var.
Propositionen om kvinnlig rösträtt framförhandlades av den liberala statsministern Nils Edén och det socialdemokratiska statsrådet Värner Rydén, ja.

Bra gjort men det var alltså över hundra år sen liberalerna gjorde något bra.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JanLilja
Jag undrar var fan Nooshi ska få alla pengar ifrån.
Varje fråga besvarar hon med att man ska tillsätta mer pengar 🤡
Det är de "rika" som ska stå för fiolerna. Dvs, jobbar du heltid så blir det högre skatt, har du en bostadsrätt så blir det ännu högre skatt, villaägare mycket högre skatt, fritidshus ännu mycket högre skatt, bidragsberoende får jackpott.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Är du full?

Ja, och vad spelar det för roll? Tandtrollet sitter i bästa sändningstid och anklagar V för nazism, när själva lackmustestet på nazism är den extremt hatiska antikommunism som kännetecknade dem. Punkt! Hon är en nazist.
Dessutom ljuger hon om sin bakgrund. Tandtrollet är en häxa, och det finns bara skit att säga om hennes bakgrund. Allt detta är sant och inget jag behöver vara vare sig nykter eller full för att säga. Det är sanningen om den vidriga människan.

Du vet väl att när människor är fulla så säger de det de egentligen tycker och tänker. Det stämmer och allt står jag för, till och med versalerna. Hacka i dig det!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pontec
Japp, men hon framstår aldrig som trevlig. Jag skulle aldrig någonsin rösta S, men jag hade säkert tyckt det var kul att slänga käft med Löfven över ett par öl.
Jo, han hörde hemma i verkstan, ville aldrig bli partiledare….
Citera
Medlem
Auroras avatar
På engelska används ibland uttrycket "carry job" inom sportens värld, det här var ett helt enormt carry job av Simona.

L borde tacka sin lyckliga stjärna att hon tackade ja till partiledarrollen - särskilt som självskrivna ledare som Romina eller hon som flydde till Centern duckade ansvaret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in