2026-09-09, 11:19
Medlem
guderis avatar
Lågstadieeklever, jo tjena Överdrivs förmodligen in absurdum det här.
Citera
2026-09-09, 11:40
Medlem
norther1s avatar
Jaha? Att lågstadiebarn kan vara demoner om de inte styrs upp är väl knappast något förvånande. Tappar de respekten för lärare eller tränare kommer de göra revolt och vilket uttryck detta tar form i spelar knappast någon roll.
Citera
2026-09-09, 11:40
Medlem
supremanics avatar
Barn är lättpåverkade och tar gärna efter sin omgivning. Med 4 år av TIDÖ och valtider så kan man tänka sig att de kan ha sett Jimmy Åkesson på tv i nån debatt och velat apa efter
Citera
2026-09-09, 12:13
Medlem
llundberg57s avatar
Jag fattar inte problemet. Det är väl bara bra om barnen kallar en spade för en spade, dvs neger / arab / bög.
Citera
2026-09-09, 12:15
Medlem
Så, rätta mej om jag har fel:

Kareby skola har lyckats hitta en vikarie som är mörkhyad arab och homosexuell ?

Grattis och bra jobbat rektorn
Citera
2026-09-09, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonrodnad
Lågstadiebarn är alltså upp till 9 år gamla. Vi kan nog konstatera att denna rasistiska lynchmob bara existerar i journalistens fantasi.

Jag minns en lynchmobb mot fluortanten på 70-talet när jag gick i skolan. De stökigaste 9-åringarna förföljde henne, skrek saker efter henne och saboterade för henne. För att hon hade extremt starka glasögon och för att de inte gillade fluorsköljning.
Senast redigerad av guru1966 2026-09-09 kl. 12:21.
Citera
2026-09-09, 12:43
Medlem
Vallys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supremanic
Barn är lättpåverkade och tar gärna efter sin omgivning. Med 4 år av TIDÖ och valtider så kan man tänka sig att de kan ha sett Jimmy Åkesson på tv i nån debatt och velat apa efter

Jag tror mer på stink-teorin.

Svartingen har luktat skit vilket triggat barnens känsliga luktsinne. Detta i sin tur har fått de att gå samman och hacka ner på svartingen.
Citera
2026-09-09, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vally
Jag tror mer på stink-teorin.

Svartingen har luktat skit vilket triggat barnens känsliga luktsinne. Detta i sin tur har fått de att gå samman och hacka ner på svartingen.
Låter som du varit nära många ”svartingar”. Är du bög?
Citera
2026-09-09, 13:30
Medlem
Barnen som är på lågstadiet nu ( även i mer svenska områden), är oerhört stökiga. Många kan inte sitta stilla en sekund och de är våldsamma också.

Jag har gamla kompisar från skolans värld så jag får höra lite. Total utmattning för all typ av personal - och barn så klart. Ingen bra arbetsmiljö för någon.
Citera
2026-09-09, 13:41
Medlem
Vallys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Postino

Ja för många, tyvärr är det så i det här landet numera.

För att svara på din fråga: nej.
Citera
2026-09-09, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonrodnad
Lågstadiebarn är alltså upp till 9 år gamla. Vi kan nog konstatera att denna rasistiska lynchmob bara existerar i journalistens fantasi.
Ja bland vänsterjournalisterna så klart!!
Citera
2026-09-09, 15:17
Medlem
SmygerOmkrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Postino

Har du inget luktsinne eller vad är det för fel på dig?
Negrer AKA svartingar, stinker på flera meters avstånd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in