2026-09-27, 05:36
Medlem
Var det en 17 årig tjej eller kinna i 30 årsålder? Står ju olika
Citera
2026-09-30, 09:47
Medlem
Dum i huvudet är du...
Det är tydligt att du inte har en susning om vad psykisk ohälsa handlar om.
Citat:
Ursprungligen postat av Baliser
Jag blir arg över sådan hänsynslöshet. Men då får man genast höra att de mår så dåligt och kan inte tänka sig för. Skitsnack, säger jag.
Citera
2026-09-30, 10:23
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petra7108
Dum i huvudet är du...
Folk som inte vet hur depression funkar och gör har inte en aning, problemet kan vara att hur man än förklarar hur det är lyssnar dom inte hade en länk tidigare jag hittade men är borta nu och är nog lika bra det
Citera
2026-09-30, 16:48
Medlem
Balisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petra7108
Dum i huvudet är du...
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Folk som inte vet hur depression funkar och gör har inte en aning, problemet kan vara att hur man än förklarar hur det är lyssnar dom inte hade en länk tidigare jag hittade men är borta nu och är nog lika bra det
Ni är typiska godhetsknarkare och godhetssignalerare. Jag har varit sjukpensionär på heltid för psykisk ohälsa sedan tolv år. PTSD, personlighetsstörning, GAD, dystymi. Två inläggningar för suicidprevention. Feldiagnosticerad med bipolär sjukdom och jag fick då ta tunga mediciner i åratal. Plus allt det vanliga köret med SSRI/SNRI hit och dit med bara biverkningar. Men jag har alltid förstått att detta är mina problem, ingen annans. Ni tror att man per definition saknar integritet och agens bara för att man har psykisk ohälsa. Det är en myt. Och den bidrar till varför sådana som ni är så nedlåtande. Och jag försöker motverka det genom att vara krävande.
Citera
2026-09-30, 16:52
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ni är typiska godhetsknarkare och godhetssignalerare. Jag har varit sjukpensionär på heltid för psykisk ohälsa sedan tolv år. PTSD, personlighetsstörning, GAD, dystymi. Två inläggningar för suicidprevention. Feldiagnosticerad med bipolär sjukdom och jag fick då ta tunga mediciner i åratal. Plus allt det vanliga köret med SSRI/SNRI hit och dit med bara biverkningar. Men jag har alltid förstått att detta är mina problem, ingen annans. Ni tror att man per definition saknar integritet och agens bara för att man har psykisk ohälsa. Det är en myt. Och den bidrar till varför sådana som ni är så nedlåtande. Och jag försöker motverka det genom att vara krävande.
Läs igen vad jag skrev är mitt tips
Citera
2026-09-30, 18:26
Medlem
Balisers avatar
Citat:
Läs igen vad jag skrev är mitt tips
Svårbegripligt utan sedvanlig interpunktion men ser inte annat än att du förklarade varför jag skrev som jag gjorde (påstådd okunnighet).
Citera
2026-09-30, 18:32
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Svårbegripligt utan sedvanlig interpunktion men ser inte annat än att du förklarade varför jag skrev som jag gjorde (påstådd okunnighet).
Jag svarade någon annan i tråden
Citera
2026-09-30, 18:44
Medlem
Balisers avatar
Citat:
Jag svarade någon annan i tråden
Du svarade den som kallade mig dum i huvudet. Varför? Vad gick dit svar ut på? Det är uppenbart att du ville förklara varför jag skrev som jag gjorde. Sluta slingra dig och låtsas inte som ingenting.
Citera
2026-09-30, 19:00
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Du svarade den som kallade mig dum i huvudet. Varför? Vad gick dit svar ut på? Det är uppenbart att du ville förklara varför jag skrev som jag gjorde. Sluta slingra dig och låtsas inte som ingenting.
Nej det gjorde jag inte, sluta yra bara sluta

Hej med dej..
Citera
2026-09-30, 19:07
Medlem
Balisers avatar
Citat:
Nej det gjorde jag inte, sluta yra bara sluta

Hej med dej..
🐥
Citera
Igår, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elakostmacka
Absolut men trollmamman påstod att det var Öresundståget som körde på den som hoppat vilket inte var fallet. Jag har full koll på vilket tåg jag satt på
Du har rätt såklart. Det var X2000 som körde på personen. Däremot blev även personalen på Ö-tåget utbytt eftersom lokföraren blev vittne till olyckan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in