Citat:
Ursprungligen postat av
101000111
Som sagt deras vänskap är väl en fråga för dem. JÅ är inte ansvarig för MÖ och hans handlingar. Däremot kan man möjligen fundera på om det är en vänskap man vill ha kvar.
Om det bara rörde sig om vänskap kanske. Men Åkesson har ju även valt att spela och turnera ihop med Öhrn. Det är ett aktivt val.
Citat:
Men det går väl knappast att sticka under stolen med att syftet med dessa avslöjanden nu knappat är att man är upprörd över att MÖ säljer nazi-musik, eller har pedofila böjelser, utan att det är ett försök att kladda skit på JÅ och SD. Annars hade de väl släppt detta för länge sedan och inte väntat sedan april 2025 med att MÖ säljer nazi-musik.
Jag tror (osäker alltså) att det tidigare var okänt att Öhrn stod bakom No shame och att ETC fått ett hett tips: "När Dagens ETC beställer skivor från No shames Traderakonto leder pengaspåret till Öhrns hemadress och telefonnummer, men det är sambon som står som säljare."
Ingenstans på hemsidan eller facebooksidan står det att Öhrn är säljaren:
https://www.facebook.com/profile.php?id=100057499837856&sk=about
Intrycket man får är att den som står bakom har något att dölja. Länken till IA från 2025 är från mig då jag noterade att noshame.se tagits offline.