2026-09-08, 18:35
Medlem
Stark-Senaps avatar
ÄNNU ett avslöjande som förvånar INGEN.
Och Jimmy spärrar åter upp sina förvånande ögon och drar sitt standard-mantra ”det hade jag ingen aning om!”
Hans bruna följe tar honom per automatik i försvar.

Igen och igen och igen.

Men fascisten Jimmy är fortfarande inte problemet utan den stora bruna skaran med nyttiga idioter som röstar på helvetet.
2026-09-08, 19:39
Medlem
solstrålars avatar
Varför har tjockisen såna här kompisar? Det förstör så otroligt mycket.
2026-09-08, 21:08
Medlem
Freebss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stark-Senap
Och Jimmy spärrar åter upp sina förvånande ögon och drar sitt standard-mantra ”det hade jag ingen aning om!”

Igen och igen och igen.

Men fascisten Jimmy är fortfarande inte problemet utan den stora bruna skaran med nyttiga idioter som röstar på helvetet.
Vad har Jimmy med att göra om någon annan person säljer vitmaktmusik? Känns ju inte som hans problem direkt.
Som att min polare åker på narkotikabrott, ska jag också få skit då?

Tänker rösta på han iallafall
2026-09-08, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 101000111
Som sagt deras vänskap är väl en fråga för dem. JÅ är inte ansvarig för MÖ och hans handlingar. Däremot kan man möjligen fundera på om det är en vänskap man vill ha kvar.

Om det bara rörde sig om vänskap kanske. Men Åkesson har ju även valt att spela och turnera ihop med Öhrn. Det är ett aktivt val.

Citat:
Men det går väl knappast att sticka under stolen med att syftet med dessa avslöjanden nu knappat är att man är upprörd över att MÖ säljer nazi-musik, eller har pedofila böjelser, utan att det är ett försök att kladda skit på JÅ och SD. Annars hade de väl släppt detta för länge sedan och inte väntat sedan april 2025 med att MÖ säljer nazi-musik.

Jag tror (osäker alltså) att det tidigare var okänt att Öhrn stod bakom No shame och att ETC fått ett hett tips: "När Dagens ETC beställer skivor från No shames Traderakonto leder pengaspåret till Öhrns hemadress och telefonnummer, men det är sambon som står som säljare."

Ingenstans på hemsidan eller facebooksidan står det att Öhrn är säljaren:

https://www.facebook.com/profile.php?id=100057499837856&sk=about

Intrycket man får är att den som står bakom har något att dölja. Länken till IA från 2025 är från mig då jag noterade att noshame.se tagits offline.
2026-09-08, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lovelyfolks
det är ju inte som att man har vänner ändå.

Nä men om jag haft vänner hade det kanske blivit aktuellt.
2026-09-08, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stark-Senap

Igen och igen och igen.

Det roliga är att hans hejaklack så ivrigt försvarar honom i alla sådana lägen, samtidigt som det är uppenbart att de har noll problem med att det är sant.
2026-09-08, 22:26
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batagare
ETC journalistik är i vissa fall extremt vilseledande, de på ETC är ju inga större ljus. De lever i sin röda politiska bubbla av unkna ideologier och ideal, och verkar inte ha tagit till sig nått nytt sedan FNL tiden...
ETC är som Fria Tider fast för vänstern. Det måste man ha med i åtanke.

Som jag skrev i den andra tråden, att denne Öhrn säljer skivor med en typ av kultur som inte passar vissa människors smak är egentligen inget att reagera över. Det som är intressant och häpnadsväckande är att Åkesson hänger ihop med den här figuren Öhrn som ju är dömd för att ha sexuellt ofredat barn. Det är det absolut mest intressanta här. Partiledaren för partiet som alltid pratar om ”god vandel” och som finansierar Dumpen verkar inte ha något emot att umgås med pedofiler. Det är märkligt att detta inte belyses mer, snarare än att vråla om att ”öööh, Öhrn säljer tonsatta dikter av Per Engdahl” (som få svenskar under 50 ens vet vem det var).
2026-09-08, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 101000111
Som sagt deras vänskap är väl en fråga för dem. JÅ är inte ansvarig för MÖ och hans handlingar. Däremot kan man möjligen fundera på om det är en vänskap man vill ha kvar.

Men det går väl knappast att sticka under stolen med att syftet med dessa avslöjanden nu knappat är att man är upprörd över att MÖ säljer nazi-musik, eller har pedofila böjelser, utan att det är ett försök att kladda skit på JÅ och SD. Annars hade de väl släppt detta för länge sedan och inte väntat sedan april 2025 med att MÖ säljer nazi-musik. Även om han har fortsatt att sälja det sedan dess också. Archive länken är från dess i vart fall.
JÅ driver kravet att pedofiler som begår sexualbrott mot barn ska dömas till livstids fängelse. Marcus Öhrn är dömd för sexualbrott mot barn. Tycker du inte det är rätt märkligt om man väljer att umgås med en person som begått brott man tycker ska leda till att personen döms till livstids fängelse? Marcus Öhrn är dömd för att ha antastat minderåriga flickor på Gröna Lund för in i helvete, vattentät dom för övrigt. Har du ingen skam i kroppen? Framstår som det om du på allvar tycker JÅ:s val av umgänge inte är uppseendeväckande.
2026-09-08, 23:16
Medlem
"Öhrn säger sig av en slump ha råkat byta till sig en låda med vit makt-skivor."

Låt den som aldrig av en slump har råkat byta till sig en låda med vit makt-skivor kasta den första stenen!

https://x.com/niklasorrenius/status/2097423727839371270
2026-09-09, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersson42
Ja, Jimmie och SD brydde sig ju inte när Marcus Öhrn dömdes för sexbrott mot barn så om de inte bryr sig om att han är pedofil kan man ju inte räkna med att de ska bry sig om det här.
Och så länge man tycker pedofili är ok så kan man tycka att Jimmie och SD är ok, antar jag.
Ni inom tokvänstern verkar helt desperata just nu!
Inte för att jag någonsin röstat på SD, men vad fan har Jimmie med att någon bandmedlem sysslar med?????
2026-09-09, 05:25
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Marcus Öhrn är sångare i Jimmie Åkessons band Åkezzonz och valturnerar för SD. I hemlighet säljer han vit makt-musik på Tradera under kontonamnet "No shame":

Jaha? Om du är så rädd för MUSIK, kommer du nog inte gilla att höra att det även finns musik som glorifierar livsstilskriminalitet och sex med minderåriga. Den spelas av public service, till skillnad från "vit makt"-musiken.

Vad betyder ens ordet "vit makt" som ni pratar om så ofta? Vill de som sjunger att även vita människor ska ha makt? Eller vill de att ingen förutom de vita ska ha någon makt över något? Och vad gäller för albinonegrer, som ju är vita?
2026-09-09, 05:34
Medlem
Amsvartners avatar
Köp mer vit-makt-musik gott folk !
Om ETC skriver att nåt är dåligt då måste det va bra, enkel logik.
Senast redigerad av Amsvartner 2026-09-09 kl. 05:36.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in